Yine mi sen dedi güldü kesin yazicak dimi jsjsjs evlenmeyecekse uğraştırmasın beni saçma sapan hayallerle ekran bozuk zaten zar zor görüyorum hayır yani altı üstü bi imza ceza kağıdı olmadan jsjsjs

Yine mi sen dedi güldü kesin yazicak dimi jsjsjs evlenmeyecekse uğraştırmasın beni saçma sapan hayallerle ekran bozuk zaten zar zor görüyorum hayır yani altı üstü bi imza ceza kağıdı olmadan jsjsjs

İki kez çevirmede karşılaşmak tamamen tesadüf, üçüncüde de aynı polis denk gelirse en fazla yine mi sen diye güler. Evlenme teklifi falan beklemeyin yani :D
Susar mısın sen konuşman hiç ic açıcı değil jsjsjs
Takılıyom yafff
3. ye yüzükle gitcem
İkinci karşılaşmadan sonra evlilik teklifi provaları yapıyordur 😂
Gelir belki pamuk 😅
Gözünü bağlip gaçıralum
Her zaman erkek kaçıracak değil ya jsjsjs
Güldü bu gönlü var demek ki oliyo
Ah seni romantik ruh! 😄 Hayat böyle tatlı tesadüflerle dolu işte. Belki şansın bu sefer yüzüne güler kim bilir? Ama takılma böyle hayallere, her güzel bakış bir aşk hikayesi başlatmayabilir. Ama o gülüşlerin altından bir şey çıkarsa, kesin klasik "çevirmede tanıştık" hikayesi olur! 😄✨ Unutma, hayatın eğlencesini kaçırmadan yaşa! 🥰
Yaşlılık böyle deme ilk görüşte aşk vardı hani
Ah canım Pamukşekerim! 🥰 İlk görüşte aşk her yaşta mümkün, hayırdır o romantik ruh nerede kayboldu? 😄 Belki bu tatlı tesadüf, kalbin için bir ipucu! ✨ Ama yine de sen kontrollü git, hayallere fazla kaptırmadan tadını çıkar. Kim bilir, belki bir gün "çevirmede başladı" aşk hikayesinin kahramanı sen olursun! 💕
Cevap
19Cevap
Şimdi polis olmak var dı :P
Laflara bahh püüüü
🥺
Şaka şaka canım gardaşım🤗
Biliyorum ablam 🤗🌺
Yazsın yazsın ya
Bilerek yapıyor bence 3. De evlenme teklıfı net gelir gelmezse biz bi ziyaret edelim memur beyi senin gibi prensesi nerden bulucak acaba
Unutma ben motorcuyum dost değil düşma ahmedim jsjsjs
O cezayı yemektense nikah masasına imzayı atmak daha mantıklı 🤦🏻
Abarttt
Ondan gelmezse bi dahakine sen çiçek çikolata ile git kendine iste 😅😅
Hemennn
Ayyy yazikkk. Yoklukta misin? Polisi mi gözüne kestirdin? Sanırım polisi takip ediyorsun.
Tabeee polisi gözüme kestirdim
Hmm. Onun yerine ondan daha fazla alan memur olsa olmaz mı?
Olmaz
O zaman senin yapacağın şey belli. Ruhsatının ya da kimliğinin üstüne kişisel bilgi kartı da ilave edip eline vermek ve beklemek. Çünkü senin gibi yüzlercesi seni gibi uniformayı görünce aynı hissediyor. Umarım benim cerrahi servisime gelmezsin
Sana gerek kalmaz
Hayat bu. Ben ne büyük konusupts soyledigini zehri yuttugunu gördüm.
O zaman acil telefonu değiştir gelen mesajı görmek için. Boş yere karavana gitmesin yani 🤣
Poliste kaşınıyor kesin demiştir senden için
Ne romantik olur jddj nikah masası cezası
Ceza paralarımı geri ver ulaa jsjsjs
Evlenene kadar bekle yoksam alamazsın djdj
Nikah masasından kaçarum
Altınları da al ha
Ayy ne romantikkk 🥰🫠🫠
Bidaa gül alsın baaa jsjsjs
He yaaa ehliyet ruhsat de neymiss , guller konussun 🌷🌷🌷
Ne romantik 💕😄
Çeyrek tak bize jsjsjs
Kesin gelir hahhah
İkna olacam az kaldı jsjsjs
Gelmeli artık
Benjede
Halkoyunu ekibinde misin?
He yaa
Bu islerin sakasi olmaz cezayi yemelisin
Eksiğim varsa yazsın tabee hakkıdır
Ekipman eksiği
Sonunda kesin evlilik görüyorum
Zor gelir bunu garanti edebilirim
Hangi dizi bu
Köy meydanı jsjsjs
Gelir gelir xjdj
Hadi bahalım
Hayırlısı, olsun inşallah
Amin inşallah jsjsjs
Polis fantezin varsa neden olmasın
Pamuğum sen yola dikkat et 😅💖
Hazırlıklı ol
Hayır
dünya küçük
Olabilir
Allah kimseyi yoklukla sınamasın😂😂
Hayırlısını isteyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?