Eşim evdeyken pek sohbetimiz yok. Ne yapmalıyım?

Genelde telefona ya da televizyona bakar konuşsak bile kısa keser söyleyince aynı evdeyiz zaten sürekli dip dibe mi olmaz sürekli konuşacak mıyız diyor ama benim kast ettiğim bu değil ilgisiz davranıyor. Napabilirim

Eşim evdeyken pek sohbetimiz yok. Ne yapmalıyım?
Cevapla