Sizce erkekler artık evlilikte geleneksel rollerden mi yoksa eşitlikçi rollerden mi yana?

Benim gözlemlerime göre en eşitlikçi adam bile evlendikten sonra karım çalışmasın demeye başlıyor. Evlenmeden önce ben enayi miyim elin kızına bakayım diyen her masrafı eşit bölüşeceğiz diyen adamlar en fazla bir sene sonra "kadının çalışması aileyi bozuyor kadın çalışmasın" diyorlar heheheheheh

Geleneksel rollerden yanayız. Evi erkek geçindirir. Kadın eve bakar.
Eşitlikçi rollerden yanayız. Erkek de ev işi yapmalıdır. Kadın da çalışmaldır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce erkekler artık evlilikte geleneksel rollerden mi yoksa eşitlikçi rollerden mi yana?
Cevapla