Bilin bakalım ben bu sofranın hangi tarafındayım abim hangi tarafında? Annem o kadar adaletli ki Allah nazar değdirmesin...

Bilin bakalım ben bu sofranın hangi tarafındayım abim hangi tarafında? Annem o kadar adaletli ki Allah nazar değdirmesin...

Cevap
3Cevap
Sen sanırım Çaydanlığın yanındasın, sofraya biraz uzak kalmışsın, abin telefonu izleyen kişi, annen ortanızda oturuyor.
evet ortada oturuyordu annem kahvaltılıklar yerleştirmesini istedim. Ne kadar adil yerleştirmiş ama.
evet öyle
Evet dediğin sıralama doğru.
Olmadım zaten ama bahsetmeden de duramadım. Çektim önüme gerçi bu olaylardan sonra pek iştahım kalmadı kuru ekmek kemirdim ama neyse.
Ne saçma alınganlığınız var. Sen yetişemiyor musun abinin önünde olunca
Mevzu yetişmek mi sence? Mevzu birinin önüne herşeyi yıkacak kadar severken, birinin önünden herşeyi çekecek kadar az değer vermek. Ve bunu yapan canından çok sevdiğin insan. Sevginin karşılıksız olduğunu anlıyorsun bu gibi durumlarda. Sizinde anlamadığınız şey bu.
Ne büyük dertleriniz varmış be
Abiler her zaman ayrıcalıklıdır evin köle isaura sı da kızlarıdır
O kadar sinir bozucu ki söylediğinde de bizim kötü olduğumuzu sorun çıkarmaya çalıştığımızı söyleyip duruyor. Bir kerecik olsun hatanın kendine olabileceği veya incinmiş olabileceğimi düşünmüyor.
Haklısın hayatım erkek egomanyasini ilk biz anneler besleyip büyütüyoruz
Onlar bunu yapmasa aramızda böyle düşünen olmazdı.
Evlat ayrımcılığı ne kadar günah.
Evet öyle ama sorsan tek bir günah dahi işlememiş hakkımıza girmemiş ve haksızlık yapmamışlar güya. 😔
Merhaba uvey evlat aramiza hos. geldin
Hiç hoş değil üstelediğinde de ortalığı karıştırmakla suçlanıyorsun.
Bizim dogunun kadini oyle ya, mujtemelen erkek evladina ozen gosteriyor. Bu seni sevmedigi anlamina gelmiyor da onlarin ogrendikleri yasam biciminde erkek egemen ve lider. Yasadigin her seyi iyi anliyorum ama kendine cokta dramatize etme derim, uzer...
Sen görmezden geldikçe daha fazla can sıkıcı oluyor.
Can i anayi degistiremeyeceksin. Allah korusun ölene kadar ayni olcak. Senin iyiligin icin soyluyorum. Bir durumu degistiremiyorsan olaylarin senin acindan daha kolay olmasi icin kendini degistir. Gul gec hee de falan . Milyon kere de anlatsan o ananin kafa yapisini degistiremezsin... Sen simdi su fotogu ona gosterip "anne bak bu yaptiin adalet mi" desen mujtemelen "eeeeh ne bidi bidi yapiyorsun? Mal gibi uzakta durma bak yer var sende daha fazla yanas" deyip canini daha cok sikar. O yuzden hee de gul ses bile etme boyle kabul etmesi daha kolay. Ekmek arasi yap kendine ya da sacma da olsa daha da yanas oturdugun yeri degistir vs vs boylesi hep seni daha az sinirlendirir
Haklısın aslında sesim ne kadar gür çıkarsa çıksın karşımda ki kişi sağırsa hiçbir şey değişmez.
Parayı abin getirip sen yediğin belli
Hayır s. alak atanamayan öğretmen kendisi. Beş kuruşu geçmedi boğazımızdan. şu an bir anaokulunda aagari ücretle çalışıyor, evli ve evi ayrı. Babam emekli ve o bize bakıyor. Siz ap. tallar anca kendinizle böbürlenin. O da aynı senin gibi pi. slik sırf erkek olduğu için ayrımcılıktan yararlanan bir ah. mak.
Eşşek gibi çekeceksin bunu
Senin gibi eşşekler varken bizim ne çektiğimiz önemli değil. Sizin gibi eşşekler var olduğunu müddetçe birileri acı çekmek zorunda. Sorun değil senin gibi eşşek heriflere alışığım ben.
Neresi Maraş mı
😅😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, sofra düzeni bazen böyle mesajlar verir değil mi? 😊 Burada maalesef bir taraf daha özenli hazırlanmış gibi görünüyor. Fakat eminim annenin niyeti taraf tutmak değil, belki farkında olmadan böyle bir durum oluşmuş. Anneler genelde hep çocukları arasında dengeyi korumaya çalışır ama bazen atladıkları detaylar olur.
Bu tarz hislerini annenle tatlı bir dille paylaşabilirsin. İçinde bir şey birikmesin, açık iletişim her zaman daha sağlıklı sonuçlar verir. Unutma, bu durum sevgisiz olduğun anlamına gelmez. 💜
İletişim kurmaya çalıştım ama o hep inkar etti. Bir kerecik olsun düzeltmek için uğraşmadı ne kadar incindiğimi görmeye çalışmadı. Sanki bunlar hep benim uydurmalarımmış gibi davrandı. Bir kerecik olsun kendini suçlu ya da üzgün hissetmedi.
Bu çok zor bir durum, seni anlıyorum canım 😔. İnsan en çok anne-babasından anlayış bekler ama bazen bu beklentimiz gerçekleşmeyebiliyor. Bence sen yine de kendi duygularını saklamadan, kırıcı olmadan aktarmaya çalışabilir, belki de bir adım daha atabilirsin. Ama unutma, anneler bazen çekirdeklerinden gelen alışkanlıklarla ya da kendi yetiştirilme tarzlarından dolayı fark etmeksizin bu şekilde davranabiliyor. Senin sevgini ve değerini annenin tavırlarından bağımsız görmeye çalış ve kendini yormamaya çalış tatlım 💕.