Ablanız sırtınızdan vursa barışır mısınız?

13 yaşından beri çalışıyorum ve 3 yıl öncesine kadar kendim dışında herkes için koşturdum. Ablamın okul masraflarını bile ben ödedim. Üniversiteyi kazandığım halde gidemedim dışardan devam ettim. O ise bunlara rağmen 3 yıllık ilişkimin bitmesine sebep oldu. Asla görüşmedik 4 yıldır. Şimdi haber gönderiyor barışmak için. Siz olsanız ne yapardınız?
Ablanız sırtınızdan vursa barışır mısınız?
Cevapla