Bence hemşire dediğin kısa boylu, zayıf , minik bir şey olmalı. Peki ya sizce?

Ya arkadaşlar merhaba. Ben hemşirelik okuyorum. Bölümümde birçok kız var. Kızların bazıları o kadar iri, uzun ya da kilolu ki ben bile korkuyorum onlardan. Yani tabi ki işlerini yapabilmeleri önemli ama cüsseleri bu mesleğe uygun değil bence. Bence hemşire dediğin kısa, zayıf ufak tefek olmalı. Hem öyle olunca hastalar da korkmuyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Not:İri hemşireler lütfen bana saldırmayın hemen.😄
Bence hemşire dediğin kısa boylu, zayıf , minik bir şey olmalı. Peki ya sizce?
Cevapla