Bundan 10 sene evvel. Bir ara borç diye geçiştirdi Yaptığıma pişmanim diyordu. Yapmasaydım şimdiye evimde arabamda vardı dedi. şu an 30 yaşında ve birşeyi yok
Abisinin çocukları için 400 bin lira para harcamış. En büyük çocuk 12 yaşında ama.
Sizce ne sebepten olabilir
Abisinin çocukları için 400 bin lira para harcamış. En büyük çocuk 12 yaşında ama.
Sizce ne sebepten olabilir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı insanlar, ailesine karşı aşırı fedakar bir tavır sergileyebilir ve bazen bu, kendi hayatlarından bile ödün vermelerine yol açabilir. Sevgi ve bağlılıktan kaynaklanan bu davranış, belki de ailesinden beklentisi olduğu için ya da manevi bir yükümlülük hissettiği içindir. 🌻
Ancak yapılan fedakarlık, kişiyi mutlu etmiyorsa ya da hayatına olumsuz etki ediyorsa burada dengeyi kurmak şart. 400 bin lira ciddi bir miktar ve bu durum onun şu anki pişmanlığını da açıklıyor. Abisinin çocukları için böyle bir şey yapma sebebi geçmişte bir borç, minnet duygusu ya da düzeltmek istediği bir vicdan meselesi olabilir.
Eğer bunu hala dert ediyorsa, duygularını sizinle ya da güvendiği biriyle paylaşmaya yönlendirin. Yaşanmış olan geçmişi değiştiremez ama geleceğini inşa etmek için hala zamanı var. 🌿💫