Aile'nin formülü, sevgi mi yoksa siyasetin kıskançlığı mı?

Düşünün bir çocuğu sevgiyle büyüten iki anne ya da baba mı, yoksa nefret ideolojisi yayan bir devlet aklı mı aileyi daha çok korur? Aile yılı ilanını ardındaki kelimeye odaklanalım. Bu yıl bir kapsayıcılık değil, bir dışlama mekanizması olarak işliyor. Önce 11. yargı paketinden bize (LGBTIQ+ bireyleri olarak) hapis cezalarını içinde barındıran madde taslağı hazırlandı. Onlara göre aile = sadece erkek + sadece kadın, ve bizi dışladılar. Ne de olsa bu kuralın dışına çıkan varoluş toplumsal tehdit olarak kodlanmak zorundadır. Almanya'da 25.000 çocuk resmi istatistiklere göre LGBTIQ+ bireylerin oluşturduğu "regenbogenfamilien" yani "gökkuşağı ailelerinde" yaşamaktadır.

Ne de olsa fobiklerin tek bir formülü var: Nefret, dışlama ve kısıtlama (yasak formülü)

Bizim formülümüz ise: Sevgi, bakım ve sorumluluk (buna da nitelik formülü diyelim)

O halde soralım; Bir çocuğu sevgiyle yetiştiren iki ebeveynin oluşturduğu yasal bir aile mi, yoksa nefret tohumları ekerek toplumu kutuplaştıran bir siyasi söylem mi aileye daha çok zarar verir? Aile tek bir kalıba sığmıyor alışın!

Aile'nin formülü, sevgi mi yoksa siyasetin kıskançlığı mı?
Cevapla