Düşünün bir çocuğu sevgiyle büyüten iki anne ya da baba mı, yoksa nefret ideolojisi yayan bir devlet aklı mı aileyi daha çok korur? Aile yılı ilanını ardındaki kelimeye odaklanalım. Bu yıl bir kapsayıcılık değil, bir dışlama mekanizması olarak işliyor. Önce 11. yargı paketinden bize (LGBTIQ+ bireyleri olarak) hapis cezalarını içinde barındıran madde taslağı hazırlandı. Onlara göre aile = sadece erkek + sadece kadın, ve bizi dışladılar. Ne de olsa bu kuralın dışına çıkan varoluş toplumsal tehdit olarak kodlanmak zorundadır. Almanya'da 25.000 çocuk resmi istatistiklere göre LGBTIQ+ bireylerin oluşturduğu "regenbogenfamilien" yani "gökkuşağı ailelerinde" yaşamaktadır.
Ne de olsa fobiklerin tek bir formülü var: Nefret, dışlama ve kısıtlama (yasak formülü)
Bizim formülümüz ise: Sevgi, bakım ve sorumluluk (buna da nitelik formülü diyelim)
O halde soralım; Bir çocuğu sevgiyle yetiştiren iki ebeveynin oluşturduğu yasal bir aile mi, yoksa nefret tohumları ekerek toplumu kutuplaştıran bir siyasi söylem mi aileye daha çok zarar verir? Aile tek bir kalıba sığmıyor alışın!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer