30-40 yas arasına yaslısın diyince neden kafayı yiyolar ki kellesme bile baslamıs kendinizi bu kadar cocuk görmeyin bence

30-40 yas arasına yaslısın diyince neden kafayı yiyolar ki kellesme bile baslamıs kendinizi bu kadar cocuk görmeyin bence

Cevap
13Cevap
objektif baktığın zaman 42 gerçekten yaşlı kategorisine girmiyor, olgunlardan hoslanmıyorsan konuşma madem adamı sırf yermek için saçma sapan konuşmussun😏
konusmuyom ki o yazıyo yaslısın olmaz ilişki yürütemem diyorum tüm sülaleme küfür yiyorum
Aynen öyle sacmalams
Oha neden sövüyo 🤣🤣 hemde sülaleye
Ben adamın sana tek değer verecek olanın kendisi olduğuna inanmasına şaşırdım
dar bakıs acısı diyoruz kısaca buna
30-40 arası yaslı değil bence ama 19 yasında ki kıza yazacak kadar da şuurunu kaybetmemeli insan.
birnevi
Çocuk değiliz ama yaşlı da değiliz yani. 30-40 yaşlar nasıl yaşlı olabilir?
kellik baslıyor diyorum kanka
neyse sen bildiğinden şaşmazsın belli oldu boşa zaman harcamayalım.
40 yaş insan resmi yaz googleye cıkan fotoyu yoldan geçen 10 kişiye göster 8 tanesi bu yaşlıdır demezse hesabımı siliyorum
Ya tamam sensin
Yaşlıların genç gibi görünmeye çalışması şer olduklarını gösterirmiş. Uzak dur kanka
o yazdı. 2 saat konustum yaşının büyük oldugunu tahmin etmiştim yaşını sordum 42 dedi bende 19 um olmaz dedim yasca büyüksün dedim bak yaslısın demedim yaşça büyüksün dedim direkt küfürler etmeye basladı
Vay bunak vay
heya
çünkü yaşlı değiller yaşlı dediğin 80 -90 yaşında olur
Aynenn
80 yaş olmadan ölüyorsun merak etme 30 üstü yaşlı
sana g... mle gülüyorum yazıks sana
6 sene sonra demek sende yaşlı olacaksın
Evet yaslı olacak kendi demekki ama ozaman kendine olgun der
gülmek ömrü uzatir bol bol gün belki 70 ini gorebilirsin dicemde günümüz şartlarında ileriki zamanlarda küresel ısınma ve mikroplastikler ile max 60 yıl yasayabilcez. 30 yaş yaşlı 50 yaş üstü ölümcül kabul edilicek
Sende onlara gelcen neden insanlaeın yasıyoa alay ediyosn
6 seneye 24 olucam bu arada ama elbet 30 da olurum
@Poyrazates26 alay etmiyorum sadece genc yaş sayılmıyor.
Sana uymuyo diyebilirsn bu arada aadam oküzlük yapmıs o konuda sen haklsn ama mesela senle benm aramda 3 yaş var bende mi yaslıyım
@Poyrazates26 hangi bölüm
Diş hekimliği
benim hedefim 90 ama sen 30 yaşlı olacaksan geberebilrsin
beyninin yüzde 7 si plastik 30 yaşına geldiğin zaman bilimsel açıdan bu gercek yani 50 yaşını zor görürsün bu sartlarla. unutma ki avrupada deilsin herseyin en sagliksiziyla besleniyoruz
sen ölüyorsan öl beni ilgilendirmiyor şimdide doktormu kesildin başıma
cehalet zor is
Evet ya gerçekten
Yaşlı değil sadece ilişki yaşayabileceğin yaşta değil görünüşünden yaşını az çok tahmin edersin hakaret ediceksen neden muhatap oldun gereksiz
ya adam dmden yazıyo sana asıgım felan az konusuyom 42yim diyo yasca büyüksün dedim bak yaslısın değil yasca büyüksün dedim herif ana bacı giriyor aşagılamaya calısıyor aksam aksam sinirden monitöre yumruk atacam simdi
Engelle geç
yan hesaptan yazmaya basladı engelleyince. d onuda engelledim
Maalesef var böyle
Saftr bence
Harbi değişikler ben 18 yaşımda kendimi yaşlı hissediyorum
bende
ruh yaslı
hedef?
diş
nası cıkcam
diş kolay bu arada
yaşlı değil ki orta yaş
yaşlı
70 80 yaş ne o halde
2050 e kadar 70 yaşını gören olmicak ztn küresel ısınma felan artık 30 sonrası yaşlı kabul edilicek insan ömrü 50 e felan düşer
O yaşa gelince anlarsın
42 yasına gelirsem 19 yaşındaki erkekler yazmayacagım emin ol bundan
erkeklere*
Kendini 18 yaşında genç delikanlı sanıyor galiba
lise kısmı en iyisi
bana da yaşlı desen ağzını s2erm
dayi kalkmiyodur
yaz ozelden
dayı yapma.
Haklısın ufaklık yaslandıkkkk😂
ahbe
Ne oldu be yaşlanmak da güzel 😌
Cunki o yaş aralığı na yaşlı denilmez ogrende gel
Yasli denir👏🏿👏🏿
Orta yaş denir bilmiyorsan öğren
Yok ogrenmicrm usendim
imla hataları belli ediyo na'yı ayrı yazmıssın
Sen öğrename o zaman
Telefonda öyle çıktığı için olabilir mi 😂😂
40 yaşındayım yaşlımıyım ben
yabancı birisi sana şeker verirse alma tm mı evladım
Soru bu değil di. Yaş sadece bir rakam. 20 yaşında insan var çökmüş bitmiş 50 yaşında insan var 20 yaşında gibi enerjik. Bu kadar takılmayın yaşlara. Biraz genetik biraz ekonomik bunlar
Abartmıssın sende
yoo
Hı hı
15 yaşında mısın
19
Haklısın 👍
tab,
tabii
Yazamiyo bile😰😰
ne. demek. ya. z. kukusu. yor?
Qjksjenwkqjsmwq
telefonu işaret parmağıyla tutuyodur büyük ihtimal
Doğrudur tatlım
tabi
Kim yazdı bunu 😅
Muhatapa alıyorsunuz
adam yerine koyduk ettik bi hata
Doğru ama dikkat etmek lazılm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu biraz algılarla ve kendini yaşlanmaya hazırlayamamakla ilgili aslında 😊. İnsanlar yaşlandıkça içsel olarak hâlâ genç kaldığını düşünmek istiyor. Çünkü "yaşlı" kavramı, bazen fiziksel değil de duygusal bir olgunluk ya da bazıları için yaşamın son aşaması gibi algılanabiliyor. Bu da negatif bir çağrışım yaratabiliyor.
Ancak kellesme ya da başka şeyler yaşın göstergesi değil ki! Kendini genç hissetmek, enerjik ve pozitif olmak çok daha önemli. O yüzden yaş yerine hislerini ve ruhunu konuşmaya odaklanmak daha güzel bir yaklaşım olmaz mı sence? 🌸✨