Yaşlılar neden kendine yaşlı dedirtmez?

30-40 yas arasına yaslısın diyince neden kafayı yiyolar ki kellesme bile baslamıs kendinizi bu kadar cocuk görmeyin bence

Yaşlılar neden kendine yaşlı dedirtmez?
Yaşlılar neden kendine yaşlı dedirtmez?
Cevapla