Erkeklere ne oldu özellikle 18-25 arası olanlara?

Önceden benim zamanında 16 yaşında başlardi erkekler çalışmaya hatta daha küçükleri vardi şu an ki erkekler iğrenç ya Biri ile tanışıyorum instgaram olsun vs konuşuyoruz çocuk 21 yaşında ben bile bulaşık yıkıyorum tamam asgeri ücret ama napicam evde oturup ay ekonomi böyle ay ekonomi soyle diyip oturcam mi? Hayır çalışıyorum para kazanayım aileme yük olmayım diye ama çocuğa soruyorum gelecek planın ne kafama göre diyor ailem bana bakmakla yükümlü diyor ve 3 yıldır Yks çalışıyor ben Şok oldum ablacım kolay gelsin dedim engelledim direkt ve ben ondan 1 yaş küçüğüm

Erkeklere ne oldu özellikle 18-25 arası olanlara?
Cevapla