Merhaba HAYAT Hayat, insana bağışlanmış değil, ödünç verilmiştir. Bu yüzden her günü, mutlu, huzurlu, keyifli geçirmeye bak! Sonsuz sevgilerin gönlünüzce yaşanacağı mutlu bir gün olsun. Yeni günde; yüzümüzden gülücük, kalbimizden sevgi, bedenimizden sağlık, ruhumuzdan huzur, çevremizden dostluk, işlerimizde bereket, soframızdan bolluk, ömrümüzden mutluluk ve neşe eksik olmasın.. Alıntı Sağlıklı olun, Umutlu olun, Sevgi ile kalın🦋
Bir de şunu unutmayalım lütfen… Bu hayat sadece bize ödünç verilmedi; Bizimle birlikte yaşayan diğer insanlara da ödünç verildi.
Bu yüzden onların hayatını kabusa çevirip, yaşarken haram ettiğiniz bir hayattan Ölürken helallik istemek zorunda kalmayın.
Çünkü bazı haklar… Ne kadar zaman geçerse geçsin, Asla helal edilmiyor.
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 🥰😍
Günaydınlar herkese 🥰 helal edemediğiniz bir hakkınız var mı?
Bu dünyada rahat vermeyen birini öbür dünyada görmek istemiyorum. Her şey burada kalsın, orada huzur bulayım ahahah
Hak aramak ve insana bunun açıklamasını yaptırmak bana samimi gelmiyor. Arkamdan konuşan hakkımı yiyen birileri varsa duysunlar hakkım helaldir umrumda değilsiniz 🤷♀️
Böyle negatif duyguları hayatımdan yok ediyorum ve edeceğim. Aklımı kurcalamasına izin vermeyeceğim. Onlar oldukları yerde dönsünler etrafında ben yol katediyorum 🥳
İnsanlar sosyal varlıklar olmaları hasebiyle yaşamları boyunca birbirleriyle etkileşim halinde olacaklardır. Bu etkileşimler neticesinde, farkında olarak veya olmayarak, başkalarının haklarına tecavüz etme durumu vuku bulabilir. Bu nedenle, bir yolculuk veya ayrılık öncesinde helallik dilemek teamül haline gelmiştir.
Bizler helal ettiğimizde, Yüce Rabbimizin ahirette bunun karşılığını kat be kat vereceği ümidini taşırız. Zira bu dünyaya sadece bir misyonu ifa etmekle kalmayıp, aynı zamanda manevi kazanımlar elde etmek üzere de gelmiş bulunmaktayız.
Ne güzel bir mesajla güne başlamışsın, içtenlikle teşekkür ederim! 🌸 Hayatta herkesin kalbinde bir yerlerde helal edemediği ufak ya da büyük bir kırgınlık saklanabilir. Ama zamanla bu yüklerden kurtulmak, kendi huzurumuz için çok önemli. Çünkü bağışladıkça biz de hafifliyoruz. Dünyada kimsenin yüreği kırılmasın, herkes birbirine sevgi ve anlayışla yaklaşsın diye güzel bir dilek de benden! 💕🕊
Kırılan gönüller tamir olsun, dilerim senin de yüreğinde böyle bir yara kalmamıştır. Gülümsediğin ve içinde yaşama sevincini hissettiğin bir gün olsun! 🌿✨
İlk aşkım bana aşıkken başka bir kızla yanımda dudaktan öpüşmüştü çok üzülmüştüm sonra yıllar sonda yeniden aşık oldum ama o öpüşme sahnesi hala içimi acıtıyor ama ah etmiyorum hiç hep mutlu olsun