Kadın kıskançlığı neden var ki, çok saçma?

Bugün arkadaşımla metroya binerken iki tane kız, özellikle de bir tanesi garip garip bakmaya başladı. Arkadaşımın anlattığına göre de yol boyunca bakmaya devam etmişler. Biz de kapıya yakın bir yerde tutunuyorduk ama kapının önünü kapatmıyorduk hiçbir şekilde. İnerlerken kızlardan biri "Bir inelim yaa 😒" yaptı. Derdi ne bu insanların? Ben 1.70'im diye mi çekemiyor 1.50 boyu var diye? (Yanlış anlaşılmasın bu dediğim şey, o kızın yaptığına anlam veremiyorum sadece) Hayır yani kendi halimizde insanlarız arkadaşımla, kimseyle bir sorunumuz yok, naziğiz insanlara karşı.

Kadın kıskançlığı neden var ki, çok saçma?
Cevapla