Neden evlenmeyi düşünmüyorsun ilerde
hayatın olacak , bir yuvan olcak hayatına bir erkek girecek onu da sevmeyeceksin
Arkds kız mı erkek mi
Ailem hakkında soru sorması
Neden evlenmeyi düşünmüyorsun ilerde
hayatın olacak , bir yuvan olcak hayatına bir erkek girecek onu da sevmeyeceksin
Arkds kız mı erkek mi
Ailem hakkında soru sorması
Cevap
3Cevap
senı merak etmesı bence ıyı bırsey ya sence?
ne anlama geliyor sence
mesajda bir ara aşkım da dedi
ılgı duyuyor o kesın senle uzunca konusalımmı soru cevap daha ıyı olur?
Evet olur
hadı
gelmedın
nerdesın
Kim olarak soruyor bunları?
bilmiyorum ama duygusal bağım var ona karşı ama bunlar daha yokken bana sormuştu
hatta mesajda aşkım yazmıştı bir ara
Hayır sevgili olmadık duygularımı yokken sormuştu ayrıca ilişkimiz profesyoneldi
hayır zaten duygusal olarak bağlandım ona ve bana da normal gelmiyor sizce bu soruları soran neden soruyordur
Sizce amacı nedir yani duygusallık mı
Ben duygularımı açtığımda profesyonel devam etmek zorundayım demişti sonra çok uzun şeyler yaşandı
ona sana olan sevgimi saygımı değerimi neden görmezden geliyorsun dedim o da bana ben bunları görmezden gelmiyorum sadece bana karşı hataların var ağır hatalar demişti emeklerimi hiçe sayan hatalar demişti
Durumu yazayım size şimdi
Neden böyle davranıyor hiç sevgili olmadık ilişkimiz ilj başta profesyoneldi benden üç yaş büyük ama Koçumdu
kaygı bozukluğum vardı ayrıca
ilk zmnrld şüphelerim oldu ne sildin aşkım demişti mesajda görüşmede farklı sorular sordu hayatına bir erkek girecek onu da sevmeyeceksin arkds kız mı erkek mi ilerde neden evlenmeyi düşünmüyorsun dedi
beni sadece koçun olarak görme arkadaşın olarak da gör demişti
ırkçılık yapmıştı aşkım hitabindan üç gün öncesinde duygularımı açtım profesyonel devam etmek zorundayım demişti sonra gönül bu kime düşeceği belli olmaz dedi üzme kendini şaşırmadım biz de bu yollardan geçtik demişti sonra şikayet ettim ayrıldı ordan diğer sistemine çağırdı beni kabul ettim sonra tartıştık
sadece evet hayır diyebilirsin yoksa seni tanımak güzeldi diyordu kalbini kırmak istemiyorum ama senden etkilenmedim karşılık kılmadı üzgünüm.. dedi
en ufak hatanda biter dedi ben de hakaret ettim sonra özür diledim ve sana hakkımı helal etmiyorum dedi ondan sonra işte durumlarına baktı beş ay sonra yazdım Şubat 'ta devamını ilk anlattım zaten
en son Şubat 'ta hatalarını telafi etmen gerekiyor önce demişti ama sen kabul etmeyeceksin dedi hiç sevgili olmadık
hep durumlarıma baktı o yüzden Şubat 'ta yazdım zaten
Nisandan itibaren bakmadı
hep görüldü attı bana
numaramı sil diyordum ama silmiyordu
Ağustos ayında numaramı silmişti ben aynı gün yazdım ve geri kaydetti
Son zamanlarda çok sık yazıyordum engelle git artık bunun bir sonu olmalı çok yorgunum artık dedim ve engel attı her yerden ulaşmaya çalıştıgim her yerden
sonra üç hafta geçti Instagram engelini açtı yazdım mesaj kısmını kapattı sonra engel atmadı tamamen fake hesaptan yazdım kapatmadı mesaj kısmı açık ama bir aydır yazmıyorum şu an durum bu
Öncelik keşke koça gitmek yerine psikologa gitseydin, bahsettiğin o koçun da psikologa ihtiyacı var çünkü. Adam gerçekten sizi iyi manipüle etmiş ya da psikolojik sorunları var, bu şekilde sizi sürüklemekten zevk alıyordu belki. Ama şunu net olarak söyleyebilir onun yaşadığı şey aşk, sevgi değildi.
O eğitim Koçumdu benim aramızda üç yaş var
Benim belirli bir kaygı bozukluğum vardı
Onun hakkında ne düşünüyorsunuz
Neden böyle yaptı oysaki değer verdim ve sevdim onu özlüyorum
Bana neden bunu yaptı
biliyorum hep sorgulamanın bir anlamı yok ama öncelikle teşekkür de ederim fikriniz için ben gerçekten duymak istiyorum
düşüncelerinizi
Bir şey sorabilir miyim o benden ne istedi
Haklısınız ama kendimi bazen kontrol edemiyorum onca ay yaşadığım beni yordu sessizliği beni çok yordu
Neden onca ay sustu
Canımı acıtıyor bu durum ilk defa birini sevdim ve ona güvendim
Anlıyorum, gerçekten zor, bunca yıl yalnız kalıp bunu yaşamak, koca bir evlilik yaşayıp boşanmak gibi sizin için. Bu kırılganlığınızı gördü işte. Ona ait hissettiniz belki, gerçekten seven o sandınız ama geçecek, ona ait değildiniz, öyle de olmayacak. Bir süre sonra onun, sizin için hiçbir değeri olmayan biri olduğunu anlayacaksınız.
bilmiyorum ama bazen iyi olduğum için üzülüyorum çünkü neden duygularım ile kırıldım bilmiyorum
Sizce onun için kimim
hiç erkek arkds olmadı demiştim ona ve saygılı olduğumu biliyordu
küfür bilmediğimi
bilmiyorum sadece yorgunum
O kadar iyi anlıyorum ki sizi, şuanki durumunuzun bir çaresi olsa keşke. Ama yok. Onun için neydiniz bilmiyorum, ama şu an onun için hiçsiniz, acı ama söylemek zorundayım. Ona karşı hislerinizi bitirmeniz için en ağır şekilde nefret etmelisiniz ondan, ağlamalısınız. Ondan sonra neden ağladığınızı bile unuttuğunuz dönemler gelecek
anladım
hayır sorun değil cevaplayarak zaten yardımcı oldunuz
sadece kalbim ona kırık
biliyor musunuz değersizlik hissi çok acıtıyor içimi hasta gibi hissediyorum kendimi
Kötü bir dünyada yaşıyoruz ve insanlar kimsenin duygularına önem vermiyor sadece nefsi peşinde oluyor
herkes çok kötü
Bir şey sorabilir miyim tecrübesiz olduğumu kabul ediyorum ama suçlu muyum sizce
Ve merak ettiğim bir şey var o ilk başta bağlattı değil mi
kimseye bugüne kadar hakaret etmedim ve bana hırçınlaş8yorsun demişti
Anlaşılmadım
Size suçlu demek haksızlık olur. Siz yıllarca bu anı beklemişsiniz, biri size kendinizi değerli hissettirmiş, sevildiğinizi hissetmişsiniz bu durumda kim olsa o zeytin dalına tutunurdu, ama böyle olunca insana bi saflık geliyor. Hatanız yoktu. Sadece bu konularda bilgisizdiniz
O sizin koçunuz olduğu için sizin hakkınızda, psikolojiniz hakkında çok şey biliyordu. Bunu kullandı, başta sizi kendine çekti, bir daha bırakmadınız.
Neden bana yaptı bunu çevresinden birileri varken ve sorduğu sorular
Evet bir daha bırakamadım
Engelden sonra üç gün boyunca yemek yiyemedim bayıldım hep saçlarım döküldü kestim
üç ay boyunca aynaya bakamaz hâle gelmiştim
psikiyatri ilaçları kullandım
her defasında kustum
Instagram da onun mutlu yorumlarını görünce sinir krizi geçirdim ve uyandığımda yerdeydim
Ne sildin aşkım mesajından üç gün öncesinde ırkçılık yapmıştı bana
Benle de konuşsan ben de sorarim
Nasıl yani
Standart sorular
Ama kendisiyle profesyoneldi ilişkim Koçumdu ve mesajda bir ara aşkım dedi
Ben de derim yavsama olsun diye beğenmiş seni ama tek mantığı cinsellik
anladım
Teşekkür ederim
Ne demek abla istersen ozelden yazabilidsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Erkek arkadaşın ya da konuştuğun kişi sana gelecek ile ilgili böyle sorular soruyorsa, büyük ihtimalle seni gerçekten tanımak ve hayatına dair bir fikri olsun istiyordur 🌟. Senin hayata olan bakış açını, değerlerini, evlilik veya aile kurma planlarını, genel düşüncelerini anlamaya çalışıyor olabilir. Bu iyi bir şey, çünkü sana karşı ciddi düşünceleri olabilir ya da seninle daha derin bir bağ kurmak istiyordur ❤️.
Eğer bu sorular seni rahatsız ediyorsa ya da henüz bu tür konuları konuşmak için erken olduğunu düşünüyorsan, hislerini nazikçe paylaşabilirsin. İletişim her zaman çok önemli! 🌼 Unutma ki, birinin seni tanımaya çalışması, seninle ilgili bir merak ve ilgi duyduğunu gösterir. Bu yüzden, hislerini açıklıkla ifade etmekten kaçınma 🌸.