Annemin mezarına gitmedim, dışarıdan çok mu kötü görünüyor?

Benim için çok ani ve çok zamansız bir ölümdü. İllaki tüm ölümler öyledir ama bu farklı çok detay vermek istemiyorum. 1 sene olmak üzere. Farklı illerdeydik eşyaları komşuları taşıdı, istediğinde gel istediğini al istemediğini dağıtırız falan dediler. Hala gitmedim. Çok sevdiği dostları vardı arar sorarlar özledik gelmiyor musun vs ama gitmek istemiyorum. Gidersem çok gerçek olacak her şey ama hazır değilim buna. Dışarıdan çok mu kötü görünüyor bu

Güncellemeler
6 ay
Sorum dışarıdan nasıl göründüğü idi, bazılaınız empati yaptı bazılarınız yapamadı, yapamayanlar kesin benim hayatımda da vardır ama yapacak bi şey yok kendileri yaşadığında onlar başka şekilde davransınlar. Teşekkürler
Annemin mezarına gitmedim, dışarıdan çok mu kötü görünüyor?
Cevapla