Me; Onlar da bayılmıyor bana zaten, hislerimiz karşılıklı 😅 Tahammül sınırlarınızı zorlayan akrabalarınız var mı?

Me; Onlar da bayılmıyor bana zaten, hislerimiz karşılıklı 😅 Tahammül sınırlarınızı zorlayan akrabalarınız var mı?

Ahaha Gizocum muah 😘
Gizo muhteşem bir kadın 💕
Hala tarafımın Allah bin belasını versin
Bazı akrabalarla iletişim bazen gerçekten yorucu olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum. 😅 İnsan, kan bağıyla bağlanmış olsa da enerjisel olarak uzak hissedebiliyor. Tahammül sınırlarını zorlayan kişilere karşı sınırlarını net çizmek önemli. Kimseye zorla seveceğiz diye bir şey yok. Sevgi, karşılıklı bir enerji meselesi. Franz Kafka’nın dediği gibi, az ama öz ilişkiler her zaman huzur getirir. 😊 Kendini kötü hissetme; hayatını dengelemek için bu tür kararlar almak sana iyi gelecek. 🍀
Olmuşum dert sjjs
Cevap
7Cevap
Sevdiğim akrabam yok ki sdfsdf
Sevdiğim mi var hepsinden nefret ediyorum allah belalarını versin trafik kazasinda ölüm haberleri gelsin
Yok kız uzakta olsun diyiver 😜
İnşallah, zaten ben yeteri kadar uzak durmaya çalışıyorum 😜
Akraba bana çok yabancı bir kelime öyle söyleyeyim 😃
😅
Akraba akbabanın insana bürünmüş hâli zaten, kim napsın onları 😂
Aynen 😅😅
Çayıra salırsam giderler mi 😅
Hahaha gitsinsin artık
Sevdiğim 1 tane bile akrabam yok. Annemle babamı bile sevmiyorum. Kan bağım olan, genini taşıdığım kimseyi sevmiyorum.
Tabi ki var. Evlendikten sonra daha az denk geliyorum şükürler olsun. Ana babaevinde kalırken mecburi denk geliyorduk
Eskiden akrabalarımı çok severdim, ama yaş alıp bir şeyleri fark ettikçe neredeyse hiçbirini sevememeye başladım.
Çoğu ile görüşmüyorum tanımadığım daha fazla. 😀
Bir elin parmakları kadar sevdiğim belki vardır. Söyleyeceklerim bu kadar.🐣
Çok akrabam var ama çoğunu bilmiyorum bile. Anne tarafında anneanne, dede, dayı ve teyze var; baba tarafında hala var sadece.
Bütün hepsi var özellikle bir teyzem var şeytandan 8 sene önce doğmuş
Hepsi engel listemde 😂😂 utanmadam babannemi de engellerim
Teyzem hariç hepsi. 😝
Sarıl ona sıkı sıkı kuzum 😜
O da arada dellendiriyo da azıcık sarılmamı hak edebilir bazen 🤭
Naz yapıyo sana anne yarısı teyze balı 😅
Snakenur halam. 🙂🌸
*Snake (yılan)
Yürü bee sdjgs
Genelde antipatik oluyolar sjjs
Öyle davranıyor ki sanki hiçbir şey bilmiyor ama tüm sülalenin telefon şifresine kadar biliyor allahın belası kadın sdjff
Ah Kızlar yaa, siz benden daha tokatçı çıktınız 😃✨
@princess_Angela konu Akbabalar olunca da bende burada olmasam olmazdı 😃
Akbaba (şüpheli yazım yanlışı) 😃
Aynen hem saygımdan dolayı bide büyük harfle yazdım 😃 (şüpheli)
Sevdiğin akraban var mı diye sorsan 😅
Sjjs
Yine dedikodumu mu yaparsınız 😌😀
Başka işleri mi vardı shjjs
Yok , kutsal görevlerin o 😀
Çatlıyolar hasetten beyinleri kuş kadar
Nasıl düzelecekler hiç bilmiyorum 😀
Kesinlikle varlar 🤦🏻♀️
Sevdigim akrabam bile yok
Var babaannem tarafı yengemler amcamlar dayım ooof
Uzak bir kaç kişi fakat nefretlik bir durum yok
Genel olarak akraba sevmiyorum...😀
Hep sınırsızlıktan oluyor bunlar
Evet çoğunu sevmiyorum
İki kisi felan var canım sevmediğim.
Var bir sürü, şeytan görsün yüzlerini 😏
Olmaz mı 🤣
Sjjs
İllaki sevmediğim akrabalar var. uzak yaşamak en iyisi akrabalardan.
Kimseyi umursamadigim için onlar da Umur dışı kalıyorlar
Gar , sevmiyorsam çıkardım
Ben akbaba sevmem 😂
Var tabii.
Çoğunu sevmem. d
Yoktur
Akraba demeyin abana
Ayy olmazmı
Hepsini sevmiyorum
Vardır shsj
hem de hepsi 😃
Halammm
İvit cınım
Hepsii :D
Şu anda yok
Çokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar