Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Valla bende özellikle memleketten evlilik konusu aileme kalsa ıspartadan bizim köyden vs birini bulup hemen evlendirme derdindeler tamam yas 35 olabilir ama bu demek deilki ben ilk karsıma çıkanla evlenicem hem mantıken beni tanımayan sevmeyen biri niye herseyini bırakıpta İzmir'e yanıma gelsin onun kişiliğini düşünen yok onunda orada bi hayatı kişisel yasamı arkadasları herseyı var sıkıldım artık şu memleketlim iyidir sevdasından tamam kötü olmayabilir ama ben görücü usulüne karsıyım bea direkt ailelerin işin içinde oldugu bi denklemde ne bne onu nede o beni tanımadan hooop bi bakmısız düğün davetiyesi dağıtıyoz ben bunu istemiom ama sanal ama gercekte tanısıp bi yol alıp birbirine kalp olarak baglı oldugun bi ilişki istiyom o zaman türkiyenin neresinden oldugununda bi önemi yok çünki o sana ait sende ona iki tarafta birbirine tahamül edebilir ama görücü usulunde ne kadar birbirine tahamul edebilirsinki amaaan neyse işte kızçe içimi döktürme şimdi umarım musmutlu günler senınle olur kızçe hoşçakal 🌺🎈🤗
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Nasıl yani, sen 23 yaşında mısın? Yaşını hiç göstermiyorsun, bu aslında güzel bir şey, herkesten daha genç gözükeceksin diye düşünüyorlar. Ardından ‘Hayatında biri var mı? Neden düşünmüyorsun? Sanırım evlilik düşüncen yok. Ne yapmayı planlıyorsun?’ gibi kişisel sorular peş peşe geliyor. Bu tarz soruları o kadar sık duyuyorum ki, belli bir yerden sonra gerçekten bunaltıcı oluyor. Hayatımda bazı şeyleri aceleye getirmek yerine, insanların bu merakları, kıyaslamaları ve sürekli yorum yapma ihtiyaçlarını gerçekten anlayamıyorum. Herkesin kendi zamanı, kendi planı ve kendi doğrusu var. Ama insanlar bunu çoğu zaman görmezden geliyor. Sürekli aynı sorular tekrarlanınca, açıklama yapmak bile bir süre sonra yorucu hale geliyor.
20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evlilik. Yani o kadar bıktım ki. "Merhaba, nasılsın, eee ne zaman evleniyorsun?" Geçen artık dahayanamayıp bininci kere de aynı soruyu sevmediğim birisinden duyunca "hayırdır, sen mi koynuna alacaksın" dedim. Yani aşırı sabırlıyım ama artık cidden illallah ettirdi bu söz bana. "Ne zaman evleneceksin?". Eee sana ne abi yha. 😂
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
6 ayburada çok oluyor aslında , gözlerin lens mi , sen kesin fakesin , takip attım sen neden atmıyorsun , neden sana özelden ulaşamıyorum , evlilik düşünmüyormusun gibi gibi sözler çok duyduğum için sıktı artık
05 Yorumla- 6 ay
Yani fake olacak kadar güzelsiniz öyle mi 😀
- 6 ay
@Legend0642 yok beee 🤣 bana diyor den kesin erkeksin pembe hesap açmışsın diyor 😂 ne güzelliği keşke öyle olsa
- 6 ay
Banada hep erkek diyorlar sırf haklı olduğum için çekemiyorlar herhalde takma kafana canım
- 6 ay
@günes121212 haklısınız 👍 🌸valla çok garip insanlar var burada hangi birisini kafaya takalım
- 6 ay
Sadece burası öyle değil ben dün başka bir yerde yardım istedim bir konu yüzünden insanlar bana resmen evlen kendi evine çık ailenden kurtul gibi tavsiyelerde bulundu hem bakireyim hem param yok bu insanlar harbiden normal değil ancak boş boş konuşuyorlar seni dinlemeden etmeden ve kendi kafalarına göre hareket ediyorlar en iyisi insanlardan uzak durmaktır kesinlikle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben istersem diye başlayan söylemler, bi isteseler gam yemicem 😅
01 Yorumla- 6 ay
“İstersem seni koynuma alırım” demeleri yok mu bide aw
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 6 ayöyle bir söz yok.
00 Yorumla
6 ayBiri yok mu?
Neden evlenmiyorsun?
Neden herkese “Yok” diyorsun?
Bari işini yap.
Sürekli evde olmaktan, kitaplardan sıkılmıyor musun? vs.
Genel olarak sadece beni ilgilendiren konularla ilgili olan bütün sorular.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. "Çalışmıyor musun" "aaaa çalışmadan olur mu hiç" "çalışmak lazım"
Yahu arkadaş, ben sana "şuna yatırım yaptım, şu yolla geçiniyorum, çalışmama gerek yok" diye detay vermek zorunda mıyım?
Çalışmama gerek yoksa yoktur işte. Detay versem belki de kıskanıp düşman olacaksın. Niye detay vereyim ki?00 Yorumla
6 ayBir hedefin yok mu sorusundan nefret ediyorum, asgari ücret 22 bin evler 3 trilyondan başlıyor, arabalar 1 trilyondan… Ben asgari ücretle nasıl yapayım hedefi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Beni anlamıyorsun” veya “Sen hep böylesin” gibi sözler insanın sürekli duymaktan gına geldiği sözlerdir. Sürekli tekrar edilince hem rahatsız ediyor hem de çözüm yerine sıkıntı yaratıyor.
00 Yorumla
6 ay"ben neysem oyumdur"
"bana gri olmiycan ya siyah olucan ya beyaz"
"ben haksızlığa gelemem" tarzı dırzoların bu cümlelerinden bıktım
00 Yorumlaİkinci çocuk
Ne zaman kilo vericeksin
Maaşın ne kadar
Ooo sen şanslısın 🤷🙄🙄
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Nereye adım atsam ne zaman evleniyorsun diyolar
Yeterrrrrrrr
Sanki doğru düzgün evlenilecek kadın bulmak kolayda keyfimizden evlenmiyoruz 🤦🏻00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. İşler nasıl? Sana ne abi, batiyorsam çıkaracak misin? Çok kazaniyorsam isteyecek misin? Sana ne? 🤣🤣🤣
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 ayBu aralar annem cok sık kullanıyor "sen beni öldüreceksin beni üzüyorsun hakkimi helal etmem" ben bunları duymaktan biktim
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
6 ayNöbetler yorucu geçmiyor mu?
Neden kadın doğum?
Gibi sorularla hayli muhatap olmaktan sıkıldım evet00 Yorumla
6 ayE bizim de gözümüz açıkken , sende yuvanı kur kızım
-Annem&Babam 🤦🏻10 Yorumla
6 ay“ee okul ne zaman bitiyor?” bitmiyor kardeşim daha okuyacağım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
6 ayO kadar çok şey var ki
En çok aynen, bakarız, dimi ya, beni anlıyormusun, omurga, karakter bla bla gibi şeyler Anlıyorum hepinizi
00 Yorumla
6 ayEvlenecek misin?
Yıllık iznin ne zaman (yok yok kölelik geldi) :) kimse farkında değil00 YorumlaAile & Toplum konusunda 368 cevap paylaştı. Siz ne gördünüz ki, bizim zamanımızda bla bla bla...
00 YorumlaBen senin yerinde olsaydım...
Benim yerimde değilsin ve olamazsın 😃
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
6 ayAa 2. ci demi erkek ooo isiniz zor temali sozleri duymaktan öoo geldi
00 Yorumla
6 ayBana genelde hep neden evlenmiyorsun veya neden çalışmıyorsun diyip duruyorlar bıktım artık
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. *Burnunu yaptırmayı düşünüyor musun?
*3. kocayı ne zaman alıyorsun?
*Merops ne?
01 Yorumla- 6 ay
3. koca derken?
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Konuştuğum biri dahi olmadığı için öyle bir sorunum da yok
00 Yorumla
6 ayİş bıktım yahu 2 senedir çalışmıyorum kimene miras yiyorum kimene
00 Yorumla
6 ayBir ay önesine kadar...
NERDESİN...😂şimdi nerdesin diyeen kimse kalmadı00 Yorumla
6 ayNoldu neden moralin bozuk neden neden, ayol anlattırmayın işte her seferinde aynı şeyi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Saçların boya mı, gözlerin lens mi sıkıldım bu sorulardan 🤦🏻♀️
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 757 cevap paylaştı.
6 ayYeni iş bağlamamız lazım. Bence de ama söylemiyorum😅
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Mesela gözlerin lens mi denmesi çok baydı 😄
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 813 cevap paylaştı.
6 ay"Kasa arkası indirimli ürünlerden faydalanmak ister misiniz?” 🤦♀️
Hayır.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
6 ay- Malum şahsın sözleri.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)6 ayÇokk büyük hepsini alamam lafını dduymaktan bıktım🤷
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayKızları kullanıp atıyorum diye bana küfür ediyorlar ayıp değil mi bana
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayİşle alakalı olarak şu anons
Achtung Alarmstufe Rot, Schnell bitte
00 Yorumla
6 ayTakma kafana hallolur bogasim gelio bunu soyleyeni🤦♀️
00 YorumlaYüzüne ne kullanıyorsun sözü 😅
10 Yorumla
6 ayTanışma faslı tabi kii
057 Yorumla- 6 ay
@__Pusat__ Ne alakası var ya? Aşk dediğin c. mi? Zihniyetine s. ya ben sürekli tanışmaktan bıktığımı söyledim sürekli selam naber iyi senden falan
- 6 ay
İyi de o zaman ben de senin dil bilgini s. Olur mu? Yazacağın şey birilerine selam , naber gibi geçici selamlar vermek yoruyor demen gerekirdi.
Senin Türkçe'n o kadar berbat ki muhtemelen ilkokul mezunusun dediğin şey tanışma Faslı olmuş, tanışma Faslı dendiğinde insanın aklına ne gelir mk eziği?
Birisiyle tanışmanın başlangıcı yani flört sevgili gibi tanışmaların başıdır anlamına gelir ki nitekim kim olursa aynısını anlar ama senin beynin o kadar reels kaydırmaktan telefona bakmaktan çürümüş ki yazı yazmayı bile unutmuşsun mk sümüklü ergeni.
Yani sqlak şey, tanışma Faslı dememen lazım anladın? Daha spesifik ve tutarlı cevaplar belirtmen gerek. Sana konuşmayı da öğretirim istersen mk köylüsü. - 6 ay
@__Pusat__ Ya seni o boş soluklar veren boğazını doğmamış çocuklarıma kaydırak yaparım 4mın oğlu seni. Yazmamla bi' s! kin alakası yok aq herkes farklı bir şey anlar. Faslı dediğim normal bir tanışma aklını zihniyetini fesatlığa vurarsan olacağı bu asosyal p4ç kurusu buruşmuş s. le kızları altına alamıyorsun diye mi bu sinir :( yazık la kafana. Tdk gibi yazmışsın karşıma geçmişsin sanki ben yapamıyorum :D senden çok gördüm hepsininde baş kaldırdıkları dönemde başlarını k3stim akıllı ol aklını alırım uza la.
- 6 ay
Sanırsın bana polat alemdar, napıcaksın başlarını kestim diyerek neyi kastettin mesela bücür? Yani yanında olsam bana ne yapabilirsin mk ezik bedeninle? Neyine güvenerek konuşuyorsun mk?
Hayır belli ki 0rospu bir tarafın var ki bu kadar kudurmuşsun mk belli sen de bu yaşına kadar verecek birisinj bulamamışsın, çünkü gördüğüm kadarıyla koyduğun profildeki fotoğraf bile fake ve yabancıya ait, ee hani kendine güvenen o kadar asar keserim diyen sümüklü Sümeyye neden kendini koyamuyor da başkasını koyuyor ahahahah 😂
Ulan hepiniz aynısınız anca klavyeden sallayan evinde oturup çekirdek kola yapan osuran hayata insanlara faydası olmayan bir becerisi , statüsü, mesleği olmayan mallarsınız, mal evet çünkü anca eşya olur senin tabakan.
Bu tabakada kalmaya devam et ama başkalarına da ahkam kesme yoksa seni bulur evinde bir yerde, sonrasını sen hesap et diyim sana.
Fazla da kışkırtma beni sonucun felaket olur :) - 6 ay
@__Pusat__ Hahhshha oğlum ciddili oturup şunları yazdıysan senden bir halt olacağı yok gir ananın koynuna teselli bul hemen profile mi girdin 4mk ucub5si yaa zaten fake oğlum burdan adam akıllı birisi çıkmaz sitede yeniyim buraların tekin olmadığı belli olduğu için koymayı tercih etmedim :D yanii konuları farklı yere çekmekte üstüne yok ama yemezler işte :) k3stim derken kafeste yemeyi anlayan bir uc4beye daha ne anlatılabilir ki? :) kendi aramızda sanalcılık oynuyoruz işte ama bu taraflarda değil daha çok ötekilere bulaşıyoruz yanii çok başını kaldırma derim ig salsan sabah akşam evini tararlar :D kışkırtmaya gerek bile duymuyorum kendi başına kuduruyorsun sindir bunlarıı
- 6 ay
@__Pusat__ 3 dakika boyunca profilden çıkamadım diyosun ya :D ve haklısın okulum olmadığı için boğaziçi üniversiteye gidiyorum malum okul yok ya ayrıca sümeyye olayları eskimedi mi yaa az değiştirin şunları yaa biz onlara gülmüyoruz ihtiyarr
- 6 ay
@__Pusat__ Şimdi sana benzedim mii pusatt
- 6 ay
Olum hala mı sana Türkçe'yi öğreteyim mk ağzı yayık hayvanı, siz hangi kafayı yaşıyorsunuz İg ne mk bu kısaltmaları koyarak havali ve cool gözüktüğünüzü mü sanıyorsunuz 0rospu çocukları?
Kestim derken de kafeste yemeği yeee yoo sanki rap yapıyor mk kezbanı şuna bak, o zaman kafesteki yemeği kestiğin de köpek ve erkekler de köpeğin mi yani mk shshsh
Ya ahahah ya ahahah resmen su hale bak , konuşmayı bilmeyen özürlünün tekiyle şu an yazışıyorum inanamiyorum kendime mk kafesteki yemeği kesmiş ya çok havalı yaaa bu kiz ohaaa kendisi asla başka erkeğe bakmaz o çok elit bir tabakadan çünküü, çok ama çok medcezir izlemiş çünküü,
O yüzden mi bu sitedesin mk? Ahahah
Bence sen kendini parmaklamaya devam et bücür dbsbshs - 6 ay
@__Pusat__ JHgqghsjw yaa zihniyetine bakk kafayı yicem oğlum kısaltmalar havalı olsun diye konulmuyor hani ne zamandır böyle bir şey var sana kim bunu dedi de sen bunu demeye başladın ayy kafayı yiceem gülmekteennn qjhsgjwhsd ya medcezir yapımcısı dizini kırıp oturdu ağlıyor şuannn ne alaka allahım her bir yazında krize girdim lan kafes olayını sen çıkardın ya başıma bücür senin babandır lan it
- 6 ay
@__Pusat__ Şimdi profilde kendini gördün ya 2 saat fanım diye laf yaparsın ezberesiniz ya :D
- 6 ay
@__Pusat__ Yaa öyle mi dersin pusatt o kalkan gtünün pilotuda kızlardır bundan hiç şüphem yok :D
- 6 ay
@__Pusat__ Hahsha ağzımın payını veremedin amaa bak ben üzülürüm uğraş benimle sorumun konusu olarakta seni yaptım :D umarım beğenirsin
- 6 ay
@__Pusat__ qjwjhud sorumun dalga konususun pusaattt ah pusat ah ne desem boş yaa zeka geriliğin benden bir adım daha önde yazık diye boşuna demedim :D
- 6 ay
@__Pusat__ Şimdi bir kaç kavga etmeyi ve profille yargılanmayı istiyorum bakalım neler olacak onlar da senin gibi profile mi vuracak? Kesinlikle öyle oldu gıcık cevaplar vererek profile laf ettiricem umarım kızmazsın
- 6 ay
@__Pusat__ pes mii hiç benlik değil bak tekrar yaparım profili xd
- 6 ay
@__Pusat__ Ya qjhwghwhgsdh
- 6 ay
@__Pusat__ O değil de kavga da çok saçmaymış utanıyorum bu nee jqhsgdwjhs hepsi senin yüzünden ya
- 6 ay
Valla bak senin yüzünden, ben de utandım o yüzden engelledim seni hatta ama sen farketmedin onu.
Benim aklıma bel altı falan gitmedi zaten konuyu sen yanlış anladın ben dedim ki orada insanlar tanişmasa napicak o zaman, sadece tensel bir ilişki türü mu olunmalı, bunu sadece buna mı dataymalı anlaminda dedim aslinda aynı şeyi savunacakken ikimiz de, ikimiz de birbirimize girdik manyak gibi 😄 - 6 ay
@__Pusat__ Nee engelledin mi fark etmedim :( Doğru haklısın manyak gibi girdik valla neyse barışalım bence :( ufak bir yanlış anlaşılma olmuş
- 6 ay
@__Pusat__ Ayy jqhshqhsh çok pardonn :( yok yok değilsinn alnından öpülür :) gücenme banaa
- 6 ay
@__Pusat__ Qqjsghhs ne yapsak ters düşücez gibi
- 6 ay
@__Pusat__ çocuk gelişimi
- 6 ay
@__Pusat__ türkçe dersi de almam gerekir ek olarak dimii yazamıyorum ya :(
- 6 ay
@__Pusat__ Bilmiyorum yaa sadece uygulama isimlerini kısaltıyorum daha kolay oluyor tavsiye ederim :)
- 6 ay
Birbirinizle ekleşin bari :))
- 6 ay
@__Pusat__ Ya qjkashgjhsg hakkımı yiyosun
- 6 ay
Ayyy özür dilerim fark etmedim bende ki de çene ya çok pardon
- 6 ay
@__Pusat__ Sitede yeni olduğumu söylemiştim :( hangi ayarın nasıl açılıp kapandığından haberim yok herhalde videolu anlatımını izlicem çok zor bu sitee
- 6 ay
@__Pusat__ BANA YARDIM ET SENİN PROFİLİNİ YAPTIĞIM ZAMAN KAVGA ÇIKSIN DİYE YORUM YAPMIŞTIM ŞİMDİ PROFİLİ DEĞİŞTİM AMA YORUMU SİLEMİYPRUM NASIL SİLİNCEK BU
- 6 ay
@__Pusat__ Hashuwhs güncelledim soruyu barıştık diyee onu geçtim arkadaşlarımı görüntülü arayıp anlattım onu napıcaz nasıl barıştım derimm jasghhasj of hepsi senin yüzünden ya jasdghjsh
- 6 ay
@__Pusat__ Ya qjhgash 2 dakka da şeytan belledin beni yaa ufak cinnet geçirmeler sadece yani hehe diyip geçelim
- 6 ay
@__Pusat__ Lkqwhjqn çok büyük konuşuluyor hakkımda kaldıramıyorum terk edicem burayı
- 6 ay
@__Pusat__ Çıldırıcaamm jqhgbwsh
- 6 ay
@__Pusat__ Gene senin suçun ben sadece yazıyorum kesin hep senin bildirimlerin gidiyordur
6 ayOkulun ne zaman bitiyor, 1. sınıfım teyze…
10 Yorumla
6 ayNe zaman evleniyorsun
10 Yorumla
6 ayÜniversite ne zaman
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. Yoğundum kelimesinden gına geldim
00 YorumlaŞurada tekrar tekrar nasılım diye soranlar
00 Yorumlaeril enerji, dişil enerji, erko vb
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ne zaman evleneceksin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aklıma gelmedi yok galiba
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Siyaset üzerine her şey
00 YorumlaNe zaman işe gircen
00 YorumlaGömleğimi ütüledin mi 😂
00 YorumlaKessin evliliktir. Allah yardımcın olsun 😊
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
6 ayStoryme baktı acaba bana aşık mı 😂
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 528 cevap paylaştı. başkalarının hayatları hakkındaki dedikodular
00 Yorumla
6 ayBen diye başlayan
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
6 ayErkekler kapatılsın.
😁😁00 Yorumla Evlenmeyi hala düşünmüyor musun? :)
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Evlilik ne zaman? Öbür tarafta
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. "evlilik ne zaman" sorulari
00 Yorumla
6 ayŞu an ben bende değilim kafayı sıyırdım cidden
00 Yorumla
6 ayAyrıl barış ilişki tazelenir mi🙄 sorusu😏
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 983 cevap paylaştı.
6 ayNe zaman evleniyorsun🙂
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.
6 ay"Kilo iyi bir şey değil"
00 Yorumla
6 ayBakariz , hallederiz diyip hic bı bok yapamayan
00 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 