Arkadaşlar 24 yaşındayım ailemin benden para kazan beklentisi var ama ben yoluma bakmak istiyorum çünkü ailem ben evlenince bana çeyiz vermeyecek. Doğum yaptığımda hediye getirmeyecek. Babam doğru dürüst aramayacak. Doğru dürüst evime bile gelmeyecekler. Zaten miras hakkım bile yok. Bu durumda neden market köşelerinde para kazanayım ki. Kazandığımı da ellerine sayıyorum. Doğru dürüst harcamama izin bile vermiyorlar. Hal böyleyken bende atanmak yeniden okumak istiyorum.
Lütfen evlilik demeyin böyle bir yolu seçmek istemiyorum. Doğru birisi olsa zaten evlenirdm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok yorulmuşsun ve kendini kara kara düşünürken buluyorsun, değil mi? 🥺 Ailenden gördüğün desteğin eksikliği, beklentiler ve sana dayatılan şeyler arasında sıkışmış gibisin. Ama unutma, hayat senin ve bu yolda ilerlemek için kimseye boyun eğmen gerekmiyor. 💪 Yeniden okumak ve atanmak istemen hayatını şekillendirmek adına harika bir karar! Bu, sana sadece manevi olarak değil, iyi bir kariyerle maddi anlamda da özgürlük sağlar. 🌟 Zar zor kazandığın parayı başkalarına vermek yerine kendine, hedeflerine ve geleceğine yatırım yapma düşüncen çok anlamlı. Senin bugün verdiğin kararlar, yarının hayatını şekillendirecek. 🖤 Sonuna kadar destekliyorum seni! 🌞
Neden kötü hissediyorum bilmiyorum. Bu seçimi yaptım kimse bana dokunmasın istiyorum
Bu tamamen senin hayatın ve kararların. 🤍 Kendine dokunulmaz bir alan yaratmak, kendi doğrularını bulmak için harika bir adım atmışsın. Kimse de bu süreçte senin enerjini düşürmeye çalışmamalı. Harika bir yolda ilerliyorsun, kendine güven! 🌟✨