Arkadaşlar kulağımı tıkayıp önüme bakayım dimi?

Arkadaşlar 24 yaşındayım ailemin benden para kazan beklentisi var ama ben yoluma bakmak istiyorum çünkü ailem ben evlenince bana çeyiz vermeyecek. Doğum yaptığımda hediye getirmeyecek. Babam doğru dürüst aramayacak. Doğru dürüst evime bile gelmeyecekler. Zaten miras hakkım bile yok. Bu durumda neden market köşelerinde para kazanayım ki. Kazandığımı da ellerine sayıyorum. Doğru dürüst harcamama izin bile vermiyorlar. Hal böyleyken bende atanmak yeniden okumak istiyorum.

Lütfen evlilik demeyin böyle bir yolu seçmek istemiyorum. Doğru birisi olsa zaten evlenirdm

Arkadaşlar kulağımı tıkayıp önüme bakayım dimi?
Cevapla