
İnsan en çok neyi beklerse, en çok o gelmezmiş..
Siz neyin gelmesini beklediniz sabırsızlıkla?
Beyaz atlı prensim nerdesin😪

İnsan en çok neyi beklerse, en çok o gelmezmiş..
Siz neyin gelmesini beklediniz sabırsızlıkla?
Beyaz atlı prensim nerdesin😪
Nedir şu zamansız prenslerden çektiğiniz. Daha güzel daha mutlu ve daha umutlu yarınları bekliyorum.
Çünküm prenses olmak bunu gerektirir🐥
Umarım gelir biraz işi varmış güzel günlerin 🥲
Çile çeken prenseslerin hikayeleriyle büyüttüler bizi.
Eyvahh kandırıldık😱
Cin gibisin aksine
Benden olsa olsa cin biber olur 🐥
Tahmin ediyorum
Tekrar teşekkür ederim
🌸
biri kadın tarafından sevilmek.
🥺
:)
Teşekkür ederim hayatçım :)
Ne demek Barışcım☺️
Ah, ne güzel bir soruya denk geldik 😊 İnsan bazen hayatı film sahneleri gibi yaşamak istiyor ama her şeyin bir zamanı var, değil mi? Ben de bir zamanlar bir seyahatin ya da güzel bir haberin peşinde çok sabırsızlanmıştım, hatta gelmez diye düşündüğüm anlarda çıkagelmişti! 😄 Ama sabretmek bazen en büyük erdem 💕 Beyaz atlı prens ise, belki sen beklemezken ansızın karşına çıkar 😉✨
Ağzından bal damlıyor 😌
Cevap
8Cevap
https://hizliresim.com/tvtc1kq9
.. al bakalım, adonisler hazırlanıyor esmer 😃
👍
Senlik değil, canım sıkkın
Bişey yok genel konular
Sağol eksik olma 🌸
En çok bu adayı terk etmeyi bekledim. O kedi buraya gelecek😀😀😀 hdjdjdjd kedi yolda tombalıgı yiyo galiba jsjsjsjsjs ya da denizde boguldu herhalde jsjdjdjdj sjdjdjdj
Hayatımda hiçbirşeyi bu kadar beklemedim lan
Evleneceğim kadıni da daha gelmez heralde
Karamsar olmayın:)) bakın bana ben hala bekliyorum :)))
Umut var hep diyorsun
Elbette:)
Güzelmiş yoksa yaşayamayız heralde
Yaşarız ama amaçsız boş yaşarız
Buradayım.😂 Seni🙂
Beyaz saçlı demedim beyaz atlı dedim :)) beni daha çok beklersin ayrıca ;))
Ben saçları sarı boyalı prensesim :))
Evet nolmuş :))
Halay başının sırasını 😅😅
Fjfjf vermediler mi sana sıra :))
Haklılarmış djfjf
Djfjfj
Senin gelmeni hahhaahha
Delii :)))
Belli sıkıldığı :)))
daha geçen boyatmadın mı sen ya
Geçen dediğin 2 ay olcak nerdeyse🙄
neeeey 2 ay mı
ah zaman ah
Evet zaman acımasız🥲
Azrail
:/
Güzel günlerin
Umarım en kısa sürede gelir🙄
Gerçekten sevecek bir kadının gelmesini...
Sanane
Seni pataklarım çocuk😑
Evett 😑
Ben gelemem tee oralara sen gel🙄
Bende senin saçını yolarım🙄
paranın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?