Kötü Bir durumdayım ve dua edicem amin der misiniz bütün kalbinizle🥹?

Şu an icinde bulunduğum evlilik ikişkisi kötü durumda eşimi ölesiye seviyor, değer veriyorum onu kaybetme korkusunun üstüne hiç bir şey çıkamıyor cidden onu kaybetmekten onsuz yaşamaktan çok korkuyorum 😔 ben eşimin bana defalarca yapma dediği şeyi yaptım sigara içtim...

Bu sabah ta bana çok kırgın kızgın bir şekilde işe gitti bana ben de senin istemediğin bir şeyi yapicam benden nefret ediceksin dedi sen beni aldatmazsın dedim (çünkü eşim de biliyor ki beni aldatmadigi sürece benim ona sevgim bitmez) ama o da bana cevaben yapicam dedi ve sinirle gitti çok çaresizim korkuyorum pişmanım yemin ettim birdaha içmicem dedim ama inanmıyor bana konuşmuyor yüzüme dahi bakmıyor ne yapicam şu an onunla barışmak için Rabbime dua ediyorum Allah aşkına amin diyin sizde benim hayatım mahvolur 😔

Kötü Bir durumdayım ve dua edicem amin der misiniz bütün kalbinizle🥹?
Cevapla