zincir bir markete part time girdim
yks ye gireceğim için full istemedim
zincir bir markete part time girdim
yks ye gireceğim için full istemedim
Çalışmanın yalnızlığına iyi gelme ihtimali baya yüksek. Çünkü günün içinde bir ritmin oluyor, insanlar arasında bulunuyorsun ve “ben bir şeye yarıyorum” hissi insanın içini toparlıyor. Zincir market gibi yerlerde özellikle sürekli küçük iletişimler oluyor; kasada iki cümle, depoda bir şaka, reyonda bir yardım… Bunlar çok derin arkadaşlık olmasa bile zihni yalnızlık döngüsünden çıkarabiliyor.
Bence part-time seçmen de çok mantıklı. YKS’ye hazırlanırken full time çalışmak çoğu kişiyi dağıtıyor; yoruluyorsun, dersin kalmıyor, sonra suçluluk başlıyor. Part-time’da hem para kazanıp hem de “kontrol bende” duygusunu koruyabilirsin. Ayrıca evde yalnız kalıp düşüncelere gömülmek yerine, günün bir bölümünde dışarıda olmak kafa dağıtıyor. Yalnızlık bazen “boşluk” yüzünden büyür; çalışma o boşluğu azaltır.
Bence cidden iyi gelir çünki biyerden sonra insan evde kendi kendine olmayan stresler çıkarıyo boş düşüncelerde yıpranmaktansa çalışıp hem zamanı doldurmak hemde dısarı ile bağlantılı olmak en iyisi bence çok iyi yapmısın umarım musmutlu günler sizinle olur hoşçakalın 🌺🤗
Hayatını yalnızlıkla şekillendirmek yerine, dış dünyayla iletişim kurarak güçlendirmek harika bir başlangıç 🎉 Part-time çalışmaya başlaman sana hem sosyal anlamda iletişim alanı yaratacak hem de kendini daha üretken ve motive hissedebilirsin. Özellikle zincir market gibi insanlarla sürekli etkileşim hâlinde olduğun bir iş, enerjini toparlamana yardımcı olabilir. Bu süreçte tanışacağın insanlar, günlük sohbetler ve paylaşımlar bile yalnızlığını büyük ölçüde hafifletebilir.
Bir de şunu unutma; sınırlı saatlerde çalışmak hedeflerin için de sana vakit yaratacak. Yani çok dengeli bir plan denk getirmişsin! 😊 Hem sosyal hem de fiziksel olarak aktif olmak, moraline ve ruh sağlığına iyi gelecektir. Sana bu süreçte başarılar ve güzel hisler dilerim! 💪🌸
Cevap
69Cevap
Tabikide kendi parani kazanmış olursun kafana göre yasarsin gadası
Elbette yanlız olup sıkılmak yerine bir şeylerle uğraşmak daha mantıklı tabiki gelirde elde edersin
Tabiki yeni insanlarla tanışmana farklı bir ortama girmene sebep olur kafan dağları psikolojin düzelir
Evet iyi gelır hatta delirirsin 🤣bazen müdüre bazen müşterılere bazende eglencelı anlar olur iş arkadasladıula sohbet mola keyfı dedıkodu falan
Part girmekle iyi yapmışsın market müşterileri çok uyuz genelde çalışmak yalnızlığa iyi gelse de iş stresi de insanın burnundan getiriyor.
Gelir insan kafa dağıtıyor günün değeri kalan zaman daha önemli geçiyor
Bana iyi gelmiyor. Neden yalnızlığı sectigimi tekrar hatırlatıyor. Umarım sana iyi gelir.
evet gelir. Çevre yaparsın bide değişiklik kattığın için bunalmazsın evi özlersin. Ben sürekli evdeyim çok daraltıcı bişey. bu yaz başlıcam bi işe inşallah
Evet. Hem azda olsa ekonomik özgürlüğün olur kafan rahat olur hem iş yerinden Çevre edinirsin
Kendine gelirsin kafana bişey takılıyorsa çalışmak kafanı oyalamak gibi gelebilir..
İyi gelmez ama yine de biraz olsun kafanı dağıtır
Gelir, çalışmak sana zaten birine ihtiyacın olmadığını öğretir.
Evet bol bol mobing yiyip kafaya takmak için yalnızlığı düşünecek vakit bulamazsın, yaşandı 😂
@wsofia Gençlere çok mobing yapılıyor özel sektörde
Evet belki bir az olsun rahatlatabilir ama doğru iş seçimi yapman çok önemlidir.
Çalışmak ya da herhangibirşey yalnızlığına çare olmaz sadece, bir miktar para kazanırsın
Yeni bir sosyal çevren olabilir ama bu sana bağlı birazda. Sosyalleşmeyi biliyorsan olur. Kafa dagitmak için güzel bir sosyal alan olabilir
Hangi zincir market ve hangi şehir? Bende çalışıyorum ama part yok
yksye gireceksen iyi de bir hedefin varsa bunu ders çalışmaya ayırıp üniversitede istediğin kadar sosyallesebilirsin bana göre
İş bana hep çok iyi gelir çalışmadan duramam gibi geliyor ama tabiki iş ortamı da işini sevmek de önemli
İyi gelir de hep yks çalışmak da İyi gelirdi
bunaldım
insan görmem lazım
aslında sen de haklısın
hata yaptım galiba ya
Yalnızlığına iyi gelir ama derslerin için olumsuz yanı da olur
tebdili mekanda ferahlık vardır diye boşa dememişler
Evet evde durdukca daha kötü oluyor insan kendini dinliyorsun
Genel olarak evet gelir lakin yaptığın işe göre de değişkenlik gösterir bence.
Mezun musun? Ve çalışmak yalnızlığına iyi gelir evet
7 gün çalışıyorum tek derdim yatıp dinlenmek
İş arkadaşların olur iyi gelir sosyaleşmek
Yani biraz kafan dağılır
Kafalı dolu tutar
Gelmiyor maalesef tecrübe ile sabittir
basarılır umarım mutlu eder bu ş seni
Gelebilir dene olmadı çıkarsın
gelir tabi sosyalleşirsin
Evet iyi ler sosyalleşirsin
İyi yapmışsın
Gelebilir. Ortam güzel olursa.
Meşgul olduğun şeyler olursa yalnızlığı unutursun
iyi geliyor tabikii
En azindan psikolojinin bozulmasina engel olur
Gelir evet nıye çalışmıyorsun Peki
Meşgale olur iyi gelir
Kafa dagitirsin
Evet gerçekten iyi gelir
İyi gelir ama yorulursun
cok opmasa da biraz tabiki
Evet biraz faydası olur
Kalabalık istiyosan vapura bin
Evet kafanı meşgul eder en azından
Kesinlikle iyi gelecektir
Denemekten zarar gelmez.
Mantıklı sosyalleşirsin
İyi gelir birşeylerle uğraşmak
Evet iyi gelir neden yanlızsın
Keşke ben de işe girip çalışabilseydim ama olmadı
Evet kafa dağıtmak için güzel aktivite
basarilar ve kolay gelsin
Gelmez.
İyi gelir
Iyi gelir
Gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?