Ailenin en hayırsız evladı benim galiba?

Ablam atandı batıya çokta güzel mesleği var evede katkısı oldu birçok büyük eşya aldı şimdide araba aldık bakınca kendimden nefret ediyorum yanlış anlamayın kıskançlık değil bu neden böyleyim ben atanamadim ne kendime ne aileme faydam var kendimden nefret ediyorum

Ailenin en hayırsız evladı benim galiba?
Cevapla