Bir örnek vermek istiyorum öncesinde; Sadece zenginler için kurulmuş mahalleler var Türkiye'de biliyor muydunuz? Her isteyen oradan bir mülk sahibi olamıyor. Bir tane apartman, gecekondu vs yok. Tamamıyla villalardan oluşuyor bu mahalle. Bu mahalleye öyle herkeste elini kolunu sallayarak giremiyor. Mahalleye girerken bile bir güvenlik prosedöründen geçmek zorundasınız. Yanlış duymadınız.
Peki ya gelgelelim bizim meselemize, neden sadece zeki ve iyi eğitimli insanlar için kurulmuş mahalleler yok? Ben eğitimsiz veya benden çok aşağı zeka düzeyinde olan insanlarla aynı sosyal ortamda yaşamak istemiyorum.
Keşke böyle bir mahalle kurulsa. Belli bi eğitim düzeyinde ve belli bi IQ seviyesinde olduğunu kağıt üzerinde kanıtlayan insanlar ancak bu çevrenin bir parçası olsa. Çok şey farkeder mi? Çok şey farkeder. Toplumu huzursuz eden insanlardan ve katlanılması imkansız hale gelen zeka seviyesinde insanlardan izole olmak değerli ve gerçek elit kesimin toplumda huzur bulmasını sağlayacaktır.
Zamanında bunu yapmayı başarmış topluluklar var mıydı? Evet, vardı. Agartha ve Şamballa toplulukları. Ama bi fark şu ki Elitler'in yanısıra zenginlerde kendini diğer insan topluluklarından izole etmiş bu yeraltı şehirlerinin mensuplarıydı. Karmaydı yani. Bi yerde ayrışmaları ya da katmanlara ayrılmaları açıkcası daha mantıklı olurdu. Sadece maddi olanaklara malik olmak elit zümre olmak anlamına gelmez...
Peki ya gelgelelim bizim meselemize, neden sadece zeki ve iyi eğitimli insanlar için kurulmuş mahalleler yok? Ben eğitimsiz veya benden çok aşağı zeka düzeyinde olan insanlarla aynı sosyal ortamda yaşamak istemiyorum.
Keşke böyle bir mahalle kurulsa. Belli bi eğitim düzeyinde ve belli bi IQ seviyesinde olduğunu kağıt üzerinde kanıtlayan insanlar ancak bu çevrenin bir parçası olsa. Çok şey farkeder mi? Çok şey farkeder. Toplumu huzursuz eden insanlardan ve katlanılması imkansız hale gelen zeka seviyesinde insanlardan izole olmak değerli ve gerçek elit kesimin toplumda huzur bulmasını sağlayacaktır.
Zamanında bunu yapmayı başarmış topluluklar var mıydı? Evet, vardı. Agartha ve Şamballa toplulukları. Ama bi fark şu ki Elitler'in yanısıra zenginlerde kendini diğer insan topluluklarından izole etmiş bu yeraltı şehirlerinin mensuplarıydı. Karmaydı yani. Bi yerde ayrışmaları ya da katmanlara ayrılmaları açıkcası daha mantıklı olurdu. Sadece maddi olanaklara malik olmak elit zümre olmak anlamına gelmez...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer