Geç gelen mesaja ne tepki veriyorsunuz?

Birinden mesaj beklediginizde geç cevap vermesine ya da görüp de cevap vermemesine tepkiniz ne oluyor?

Şahsen ben içten içe sövüyorum :)) (Küfür filan degil ) Tabii karşımdakine çok anlayışlı tepki veriyorum :))
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplariniz icin tesekkur ederim :)
Geç gelen mesaja ne tepki veriyorsunuz?
Cevapla