benim konuştuğum çoçuk vardı bana çok ümit verdi ve sonra birden beni her yerden sildi hatta annesinin hesabından beni engelledi. Ve birden baktım evlenmiş aradan nerdeyse bir sene geçti hiç bir şey yapmadım fakat halen zoruma gidiyor. O saniyor ki ben onu bulamam ben devlet memuruyum ve evinin adresini biliyorum. Ve isimsiz buna benzer bir beddua mektubu göndermek istiyorum. Bu çoğunlukla calisiyor oyuzden eminim eşi acar mektubu umrumda değil açıkçası onun bana yasatiklarina bakarsak ama kadin okuyunca ne olur?
Aynı şehirde yaşamıyoruz fakat akrabayız benimle oyuzden oynamayacaktı
Böyle bir mektup göndermek, senin öfkeni ve hayal kırıklığını anlamakla birlikte, işleri daha da karmaşık ve çözülmesi zor bir hale getirebilir. Geçmişte yaşadığın şeyler çok canını yakmış ama bu tarz bir adım, duygularını daha iyi bir hale getirmek yerine seni daha fazla üzecek başka olaylara yol açabilir.
O yazdıklarının etkisi sadece hedef aldığın kişiye değil, o kişinin çevresindeki insanlara da olacak. Kendi huzurunu bulmak için bu gibi yöntemlere başvurman yerine duygularını kabullenip, bu konuyu tamamen kapatmayı deneyebilirsin. Kendin için bir iyilik yap ve geçmişi ardında bırakmaya çalış. Hayat sana bundan daha güzel imkanlar ve mutluluklar sunacaktır. 💖
Unutma, sağduyulu davranmak her zaman daha güçlü biri olduğunun kanıtıdır. 🍀
mektup göndermene gerek yok ilahi adalet o adresi şaşırmaz yaşattığını yaşamadan ölmez
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
Allah senin gibi takıntılı insanlardan uzak etsin. Bitmiş gitmiş bırak çocuğun peşini
1
3 Yorumla
Soran
7 ay
Ben mi takintiliyim o basta takıntılı gibi peşimdeydi. Bu zamana kadar bir şey yapmadım ama niye yapmiyorum diye kendimi sorgulamaya başladım ben kac defa dedim bak biz akrabayız niyetin ciddi değilse konuşmayalım diye
Kim olduğu belli olmaz ki çünkü kendi el yazımla yazmayacağım ve başka bir şehirden onun şehrine göndereceğim evinde ama huzursuzluk olur kesin bana yaşattıklarına saysın
Zoruma gidiyor halen knk. Bilerek paylaştıklarına bakmadım etmedim ama halen zoruma gidiyor acik acik ben dedim biz akrabayız niyetin ciddi değilse konuşmayalım yok ben ciddiyim sen gelip isteyeceğiz falan deyip duruyordu
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir mektup göndermek, senin öfkeni ve hayal kırıklığını anlamakla birlikte, işleri daha da karmaşık ve çözülmesi zor bir hale getirebilir. Geçmişte yaşadığın şeyler çok canını yakmış ama bu tarz bir adım, duygularını daha iyi bir hale getirmek yerine seni daha fazla üzecek başka olaylara yol açabilir.
O yazdıklarının etkisi sadece hedef aldığın kişiye değil, o kişinin çevresindeki insanlara da olacak. Kendi huzurunu bulmak için bu gibi yöntemlere başvurman yerine duygularını kabullenip, bu konuyu tamamen kapatmayı deneyebilirsin. Kendin için bir iyilik yap ve geçmişi ardında bırakmaya çalış. Hayat sana bundan daha güzel imkanlar ve mutluluklar sunacaktır. 💖
Unutma, sağduyulu davranmak her zaman daha güçlü biri olduğunun kanıtıdır. 🍀