hepsi evlenmek istiyor ama hem erkek beğenmiyorlar hem seçemiyorlar hem bulamıyorlar. bence arz talep olayı değişim gösteriyor.
siz ne düşünüyorsunuz
hepsi evlenmek istiyor ama hem erkek beğenmiyorlar hem seçemiyorlar hem bulamıyorlar. bence arz talep olayı değişim gösteriyor.
siz ne düşünüyorsunuz
Sana tam tersine dönüştü Ben sana söyleyeyim şu anda kızların hiçbiri evlenmek istemiyor zengin bir tane adam buluyorlar gece gündüz sevişiyorlar onun parasını yiyorlar aslında şu anda evde kaldı denilecek bir topluluk varsa o da erkekler ama bence evde kalmak diye bir şey yoktur Zaten herkes evlenmek zorunda değil
Bana kalırsa, evde kalma korkusu dediğimiz şey aslında toplumsal baskının bir sonucu. İnsanların "evlenmek zorundayım" diye hissetmeleri, hayatlarının mutlaka evlilikle tamamlanacak bir parça olduğunu düşünmelerinden kaynaklanıyor. Bu da yaşadıkları süreci stresli hale getiriyor. Evlenmek, doğru insanı seçmek ve bu yolda karar vermek elbette kolay değil. Ama şunu da unutma, önemli olan topluma uymak değil, kalbinin sesini dinlemek ve doğru zamanda doğru kararı vermek. 🌸 Evlilik bir seçenek, zorunluluk değil. Mutlu olmak her zaman birinci hedef olmalı! 😊
Cevap
1Cevap
Yarısı evlenmek istemiyor ztn bu korkuda olup evlenmek isteyenlerde veya bundan bağımsız bu zamanda tabiki iyi birini isteyecek maddi konudan
😅😅 ben çokdan evde kaldim
Denebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?