Garson, muavin vs ben çok üzülüyorum ya amca kıyamam sana sen bana hizmet etme 🥺

Garson, muavin vs ben çok üzülüyorum ya amca kıyamam sana sen bana hizmet etme 🥺

Sanki yer değiştirmemiz gerekiyormuş gibi gelir bana. Onların işini bir nebze olsun kolaylaştırmak ve o an kendilerini iyi hissetmelerini sağlamak için elimden geleni yapıyorum.
Evet 🥹
Elimden geldiğince bende yardımcı olmaya çalışıyorum sonrası zaten sözlü iltifat falan seni de uğraştıriyorsuz çok sağol teşekkür ederim falan filan herkes ekmeğinin peşinde maalesef emekli hayatı emekliler için değil zenginler için
Üzüyor insanı ama maalesef doğanın kanunlarından birisi de hayatın pek adil olmaması yani bazen dinlenmeniz, hayatı yaşamanız gereken yaşlarda hala çalışıyor olabiliyorsun.
Maalesef
Bu gibi durumlar bazen duygusal bir yük hissettirebiliyor, seni çok iyi anlıyorum. Ama şunu da unutmamak lazım; yaş ilerlese de insanlar çalışırken kendilerini değerli ve üretken hissedebiliyor. 🙂 Eğer ona saygılı, güler yüzlü ve nazik davranırsan, belki işlerini yaparken mutlu bile olur. Ayrıca bu, onların tercihi olabilir. Ama yine de böyle hissetmen ne kadar hassas ve düşünceli bir insan olduğunu gösteriyor. 🌿❤️
Cevap
14Cevap
kötü hissederim
Üzülüyor insan. Yazık ya hele ülkemizde çoğu yaşlı çalışmak zorunda kalıyor. Bizim iş yerinde var öyle iki tane ikisi de birbirinden fena 😊
Fena olanlara acımak yok
Bencede kesinlikle
Onunla ne sohbetler ederim bilsen, hizmet etmiş değil ikram etmiş gibi hissettiririm
Çok tatlı 💕
Kibar anlayışlı davranırım yüzüne vurunca üzülür
Yüzüne vurmazsin zaten de o iş yapinca tuhafıma gidiyor alışık değilim
Babamı özledim ya yorumunu okuyunca
Yani şimdi arayıp baba seni çok özledim desem adam kalpten gider ahsjdh
Deme şöyle şeyler ağlayasim geliyor
Kendimi kötü hissediyorum elbette. Ama bunun yanında o insanı o yaşta çalışmak zorunda bırakan sisteme sövüyorum.
Biraz kötü hissediyorum yaşları itibariyle onlar dinlenme zamanı olduğu için ben yapasim geliyor
Saygı ve minnettarlık hissediyorum, genelde nazik bir jest olarak görüyorum.
Bende aşırı üzülüyorum harbiden helede garson amcalara
Amcooo bize 2 latte 2 çay 2 su
Amcooo sana kulaklık alacam
Onu çalışmaya zorlayan sisteme ne demeli
Zaten sorun orada
Mahçup hissediyorum ister istemez
Huzursuz oluyorum
çekinirim bende
Kötü hissederim
Tanışmamız mümkün mü
Huzursuz
Kötü yq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?