Yerimde olsanız yaşamak için sebep bulabilir miydiniz?

26 yaşındayım ciddi bir ilişkim var. İki senedir işsizim kpss çalışıyorum. Bugün acil bir şekilde kızla buluşmamız gerekti ve kız hesabıma ora attı o parayla gittim yanına. Berbat hissediyorum. Cidden bu şekilde yaşamanın anlamı var mı

Güncellemeler
7 ay
*hesabıma para attı
Yerimde olsanız yaşamak için sebep bulabilir miydiniz?
Cevapla