Severek evlenme ile görücü usulü evliliği kıyaslasanız hangisi daha iyi, neden?

Ben görücü usulü evlendim miss..

üniversitede evlendim ben benimarkadaşlarım hep severek evlendiler sınıf arkadaşlarımla hepsi boşandı😅 beklenti çok okuyor. Ama görücü usulünde bir kere en az 5 yıl anca tanılıyoruz sonra 5 yıl alılıyoruz gerisi eğlence😅🥳

Severek evlenme ile görücü usulü evliliği kıyaslasanız hangisi daha iyi, neden?
Severek evlenme ile görücü usulü evliliği kıyaslasanız hangisi daha iyi, neden?
Cevapla