Cumhuriyet neden sadece erkeklerin günü?

Onlara cumhruriyetin kahramanlari deniliyor ama ben cumhruriyeti kutladiğimda sen kadinsin kutlama hakkin yok diyolar siz bi b*k yapmadiniz ama biz erkekler savaştik bizim hakkimiz sen kutlayamazsin sen hakketmiyorsun diyolar... erkeklerin hepsinden nefret ediyorum
Cumhuriyet neden sadece erkeklerin günü?
Cevapla