Allaha karşı çok saygısızlık yapıyorum?

merhaba 11 aylık kızım var tek başına bakıyorum ilk 6 ay çok sevgi doluydum ama sonra giderek tahammülsüz sinirli olmaya başladım gücüm yetmiyor gece çok sık uyanıyor. Babasıyla boşandık hiç kimseden destek görmedim ev işi yemek temizlik bebek bakımı derken bir dk dinlenemiyorum dinlenmek için geceyi bekliyorum. Gecede uyumayınca elimde olmadan çıldırıyorum kızıyorum kızıma çekiştiriyorum. Ve inanılmaz isyan etmeye başladım Rabbime çünkü hayatım hep zor oldu hiç bir şey bana kolay olmadı kurban psikolojisine giriyorum ve sanki haşa Allah arkadaşımmış gibi kızıyorum. Bunları yaptığım isyan ettiğim için kendimden nefret ediyorum tövbe ediyorum ama yine aynı şeyi yapıyorum kendime samimi gelmiyorum. Bu bi dengi oldu artık tövbe etmeyede utanıyorum artık. Kafayı yemek üzereyim uyanınca mutsuz eksik hissediyorum. Niye böyle oluyor:(

Allaha karşı çok saygısızlık yapıyorum?
Cevapla