22 yaşında bi bayana kız mı denir kadın mı?

genç bir kız mı yetişkin bir kadın mı demek daha doğru olur sizce?
bence kadın olmasi icin evlenmis olmasi gerek
Güncellemeler
7 ay
sahsen bana kadin degil kız denmesini tercih ederim
22 yaşında bi bayana kız mı denir kadın mı?
Cevapla