4 5 ay önce annemin abisi t@cz etti evde ikimiz vardık sadece eşiyle boşanma aşamasında aldattığı için bizde kalıyodu (arkamdan sarıldı hissettim yani sonra boynumu ylmaya basladı kendşne çevirdi kalcnı sktı şok geçirdim o an kımıldayamadım dudağmdan öpckken kendşme geldim ittim bırakmadı bi sekşlde kurtuldum çıktım evden ama aksama kadar algılayamadım nolduğunu bi anneme söyledim hiç bişi yapmadı hiç bir şey eve almaya devam etti gülüp eğlendi 1 ay önce falan bi şekilde babam öğrendi delirdi anneme çok kızdı nasıl eve almaya devam edersin bida görüşülmicek falan diye (babam o kadsr iğrenç rezil bi baba eştir ki öyle birinin varolduğunu bilmek bile mide bulandırır her zaman iğrenç şeyler yaşattı) öyle yapınca hayatımda ilk defa babam olduğunu hissetmiştim ilk defa dedşm ki babam beni önemsiyo
Geçen hafta ablama gitmiştim konuşurken ananemlere gitsem sorun olur mu dedi (orada yaşıyo artık) bunu sorması bilr o kadsr üzdü ki aynı şey ablama olsa ben bulunduğu ortama bile girmezdim nası istiyosan dedim sonra dedi belki kötü niyetle yapmamıstır fazla yılısık biri ya sevmek istemistir sen öyle anlamışsındır. Yani ne diceğimi bilemedim bu olayı ben mi yanlış anladım normal bi durum mu bişi demedim sonra babamla konuşmasını anlattı babam yalan söylediğimi zaten karakterini düşüncelerini sevmediğim için iftira attığımı ama zaten annemi yalnız bırakmaya çalıştığı için işine geldiğini o yzdn görüşmeyi kestiğini söylemiş bunu duyunca narkoz almısım gibi uyuştum sonrasında o kadsr çok ağladım ki daha çok kşmsesiz gibi hissettim yani diceğim şu ki insan çocuğuna kardeşine bunu yapanı normalleştirmez bence etrafımdakiler doğal normal bi durum gibi davranıyo ben mi saçmalıyorum
Geçen hafta ablama gitmiştim konuşurken ananemlere gitsem sorun olur mu dedi (orada yaşıyo artık) bunu sorması bilr o kadsr üzdü ki aynı şey ablama olsa ben bulunduğu ortama bile girmezdim nası istiyosan dedim sonra dedi belki kötü niyetle yapmamıstır fazla yılısık biri ya sevmek istemistir sen öyle anlamışsındır. Yani ne diceğimi bilemedim bu olayı ben mi yanlış anladım normal bi durum mu bişi demedim sonra babamla konuşmasını anlattı babam yalan söylediğimi zaten karakterini düşüncelerini sevmediğim için iftira attığımı ama zaten annemi yalnız bırakmaya çalıştığı için işine geldiğini o yzdn görüşmeyi kestiğini söylemiş bunu duyunca narkoz almısım gibi uyuştum sonrasında o kadsr çok ağladım ki daha çok kşmsesiz gibi hissettim yani diceğim şu ki insan çocuğuna kardeşine bunu yapanı normalleştirmez bence etrafımdakiler doğal normal bi durum gibi davranıyo ben mi saçmalıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer