Ben Rabia, her gece neden af dilendiğimi açıklama mı isteyen var mi?

11 yasindayken çok iyi bir arkadaşı edinmiştim lisede toklarımız ayrılmıştı ama biz mesafeye rağmen ayrılmıştık 15 yazından 17 yaşına kadar arkadaşım bir uyu$turucu satıcısı ile sevgili olup o da o lanetin içine düştü zaten hayatı zorbaliklarla t€cavuz t@çiz gibi olaylarla geçmişti depresyondaydı 9 kere int@hara teşebbüs etmişti zaten, ben bir ara tam 5 ay onu yalnız bıraktım gorusmedim konuşmadım hesaplarımı neyim var neyim yok sildim, bana ulaşamadığından zaten başka bir arkadaşımla bile iletişime girmişti ben yinede ortaya çıkmak istememiştim, o hep bana sığınırdı kötü bir olay olduğundan kötü hissettiğinde hep içini bana dökerdi onu yargılamadan dinleyen tek kişinin ben olduğunu söylerdi hep, onun ölüm haberini aldım 1 ay önce, intahar etmiş, mesajlarını açtım birsürü mesaj fotoğraf arama.. ben hepsini onun ölüm haberini aldıktan sonra okudum baktım, canım hala çok acıyor, vicdan azabı çekiyorum, o benim tek arkadaşımdı, benim yaşımdaydi, belki sigindigi tek kişi ben olduğum için artık kimseye siginamadi, belki yalnız ve çaresiz hissetti, bende hergün « seni affettim Rabia » demesini hayal ediyorum ama bilmiyorum affetti mi diye.. canım çok yaniyor..

Ben Rabia, her gece neden af dilendiğimi açıklama mı isteyen var mi?
Cevapla