İşyerinde samimi bir hareket yapmadığım halde neden böyle bir durum oldu sizce?

Bugün ilk günimdü züccaciye dükkanı. Aile işletmesi baba oğul oğlu daha çok çalışıyor arada annesi geliyor birde yıllardır çalışan bir abla var birdr ben oldum şimdi. Oğlu evli. Oğlanla ilk tanıştığımızda benim yaşımı sordu anneside vardı o ortamda öğrendikten sonra ismimle hitap etti üç yaş küçükmüş benden. Bugün annesi geldi diğer çalışan abla ben çay içiyoruz. Abla sordu yaşımı bende söyledim aa dedi ben küçük sanıyordum hiç göstermiyorsun dedi anneside hemen aa niye tam yaşıyla gösteriyor gibisinden tuhaf bi konuşma yaptı o an bi değişti. Sonra oğluyla annesi alt kattaydı biz üst katta yanımıza geldi bi anda bana abla demeye başladı abla abla sürekli tuhafıma gitti oğlu evli sanki brn tehditmişim gibi saçma oldu. Akşam iş çıkışı ev yürüme mesafesinde annem kardeşin alsın dedi brnde yok ben gelirim dedim bu oğlan ısrar etti ben bırakırım diye bende yok ben giderim diyorum o bırakırım diyor ben giderim diyorum hep bırakırım bugün araba bende değil diyor sonra bırakacak artık anahtarı almaya evleri yakın eşinden istedi kızda aşağı indirdi beni tanıştırıyor eşim diye beni abla diye belirterek tanıştırdı sonra eve bıraktı sizce yanlış mı anladım bilmiyorum çok tuhafıma gitti

İşyerinde samimi bir hareket yapmadığım halde neden böyle bir durum oldu sizce?
Cevapla