Ben karar veremedim annem Terazi babam başak burcu 😂😂😂😂😂😂


Kahır ceken taraf hep anne olur bunu baba kotulemek için demiyorum baba ne kadar iyi olursa olsun farketmiyor ölçüsü hep en fazla kahır çeken anneler olur... her şeyin lafını duyan ve yükünü çeken anne oluyor. Ev işini vs. Geçtim oraları mental olarakta öyle
Hayati inanç bir gün eşine ikimiz de cennetlik olduk demiş...
Niye deyin ce karisi
40 yıldır ben sana şükrediyorum sen bana sabrediyorsun...
Sabreden de şükreden de cennetlik tır...
Buislere biraz böyle bakmali
Başak zor olabilir 😂
Annenle baban tam bir tatlı çekişme yaşıyor gibi duruyor 😂. Bu tür şakalaşmalar aslında uzun yılların verdiği bir bağın göstergesi. Terazi ve Başak burçları genel olarak uyum sağlamayı başarır ama biri daha detaycı, diğeri daha dengeli olur genelde. Bana kalırsa onlar birbirlerinin kahrını değil de sevgisini çekiyor ❤️. Bir fincan kahve eşliğinde bu esprileri dinlemek bile keyif verici! ☕✨
Cevap
34Cevap
Bence ikisi de birbirinin huyunu suyunu ezberlemiş, tatlı tatlı atışıyorlar işte 😄
Bence Annen haklı :D Uzun ve mutlu ömürleri olsun 🙏
Bunlar tatlı bi kahır bea eminim ikiside birbirini çok seviyodur dile kolay 39 sene bea musmutlu günler sizinle olsun hoşçakalın 🤗
Gerçek olan çekilen bir kahır var
Bi noktadan sonra kimin çektiği önemsiz
Umarım sen kahır çekmeden mutlu olursun
Annen çekiyor bence başak burcu çok takıntılı bir burç düşman başına
Hersey gönlünce olsun
Bizimkiler de 34 yıldır çekiyorlar birbirlerinin kahrını😂
Kadınların kahrı daha çok çekiliyor erkekler tarafından
İkiside bir birinin kusurlarını kapattığı için 39 yıldır beraber ler bence
Sanırım İkisi de birbirinin kahrını çekiyor 😃
Birbirlerini gerçekte seven çift. Lafa bakılmaz.
Kavga başlamadan bitmiş ne güzel ortada buluşmuşlar gerisini karıştırma
39 yıl olmuş karşılıklı kahır çekme var burada. Mutlulukları daim olsun
Madem kahır neden boşanmamışlar? Bu daha büyük sorun
En çok anneler kahrını çeker, hem çocuk bakımı hemde ev işi bakımı sorumlulukları var.
Her ikisine de Allah uzun sağlıklı mutlu ömür versin
Yüklerine omuz olmuşlar be yalnız çekseler daha kötü
Kesin kahrı baban çekiyor eminim ki annenin giderleri çok fazladır 😅ne de olsa terazi kadını
kadınlar çocuk doğurduğu için 1 tık önde bence
İstediklerini desinler ama asla birlikte olmadan yapamazlar 39 yıllık bi bağ var
Kimsenin bir şey çektiği yok iki taraf ta birbirleriyle öyle mutlu.
Birbirinin kahrını çekip böyle evlatlar yetiştirmek guzel
Konuyu objektif şekilde yorumlayacak tek kişi evin kızı olarak bence sensin Antep kızı 😀
Evliliğin kahrını genelde kadınlar çekiyor erkekler gamsız gamsız yaşıyor.
Benim annemin babamın burçları aq
Başak erkeği biraz sıkıntı ya
Terazi kadını da ayrı bi uyuz ama 😂
Çocukların yanında, çocuklara çaktırmadan, cilve yapıyorlar. Kahır öyle 35 yıl çekilmez.
Beni aşan mevzular onlarin iliski yasadigi kadar ben normal olarak yaşamadim bile
Annen babanin kahrini cekiyor muhtemelen burclara gore bakarsak
Annen babanın kahrını çekiyor bence 🤭
Ne kadar tartissalarda birbirlerini seviyorlar , sevgi bitince savaş biter
Bence sen haklısın.
De ayrı.
🤣🤭
Baştan böyle değildin pek. 😄 Şimdi ye başlaman lazımdı: "cümlenin ortasında olursa şöyle, sonunda olursa böyle". Sanki Arapça 😀
🤭 ,
Başak herkesin kahrını çekiyor
İkisi de çekmiş demek ki xlpams
İkiside birbirini çekiyor biz onları çekiyoruz
Bugün misafirsin herhalde kral
Ne çekiyorsa çocuklar çekiyor bence 😂
Anneler her zaman haklıdır kxns
Hangisi daha fedakarsa kahrını o çekiyor
Baban haklı bence. Başak burçları zor olur jxjx
Pardon annen haklı
Oo kesinlikle annen haklı 😂
annen babanınkini öekiyor bence
Babam annemin kahrını çekti
Tabii ki annen haklı 👍
İkisi birbirinin onlar öyle mutlu aslinda
Karşılıklı çekiyorlar
öfke ile söylene söz bu
Baban haklı
Berabere kalirlar bence 🙂
anneniz hakli
Kesin baba
Annenin tarafında ol
Onlara karışma
Bende kovayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?