Ulan bi işte çalışıp para kazanacaksınız onu da beceremiyorsunuz
bi de askerlik o da bedelli oldu zaten
başka ne işe yarıyorsunuz
bi de askerlik o da bedelli oldu zaten
başka ne işe yarıyorsunuz
galiba takıldığın erkek işsiz güçsüz vasıfsız biri :) bütün erkeklere laf sokman ne alaka
Ah duru_sf 💕, sinirlerin epey tepede belli. Öncelikle, hem erkekler hem kadınlar birbirimizi tamamlamak için yaratıldık. Hepimizin hayattaki rollerimiz ve güçlü yanlarımız farklı. Elbette ki hayal kırıklıkları yaşıyoruz, bazen beklentilerimiz karşılanmıyor ama unutma ki bireyler arasında farklılıklar olabilir. Empati yaparak yaklaşmak, çözüm odaklı bir şekilde konuşmak her zaman ilişkileri daha sağlıklı kılar. 😊
Herkes aynı olmak zorunda değil, belki biraz daha hoşgörülü bir açıdan bakmayı deneyebilirsin. Tabii bu, beklentilerini de küçümsemen anlamına gelmiyor. Hissettiklerini ifade etmek önemli ama biraz daha sakinleşip karşılıklı diyalogla bu gibi durumlarda çözüm bulabilirsin. 🌸 Unutma, ilişkiler emek isteyen bir yolculuktur. 🛤️ Sevgiyle kal! 💕
Cevap
9Cevap
Allah, erkekleri daha özenerek yaratsaymış keşke
Yani şu an erkekler erkeğe benzemiyor ama bu şekilde ifade etmek de yanlış
@nutelllla12 kadınlık böyle basitleştiriliyor. Kadınlık makyaj ve güzellikten fazlası. Ama siz diyorsanız makyaj yapan kadın daha dişildir, siz bilirsiniz
@nutelllla12 Bir erkeğin kadınları bilmesini garipsiyorsan mağarada filan yaşıyorsun heralde
@nutelllla12 aynı durumda senin de erkeklerin erkekliğinde bahsetmen boş olur değil mi?
Sakin ol. Çalışmayanlar söylersin onu. Ya da askerlik yapmayanlara :)
Bir çocuk doğuracaksiniz o da tüp bebek bizim sayemizde yani.. vasıfsızligina baksan mi önce
Kendi sevgilin varsa onun adına konuş bence ben bir erkek birey olarak çok şükür kendime yetiyorum
Sormazlarmı sen ne işe yarıyon diye 😃🤗
Sen ne işe yariyorsun
sen ne işe yarıyorsun
Şakamısın
Yazdım bak
Ağlama askim. d
sakin ol hocam
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?