Sevgilimi çok seviyorum ama ailesine aşırı bağlı, evlenirsem hayatım mahvolur haksız mıyım?

Sınır çizmeyi asla bilmiyor. Her şeyde annesini savunuyor annem yapmaz öyle şey demez öyle şey. Evlenince ailesine yakın olmak için yürüme mesafesinde ev tutacaktı yani haftada 3,4 gün gidip gelme olurdu. Böyle olacaksa neden evleniyoruz, herkes kendi evinde yaşasın. Çocukla değil sanki ailesiyle evlenecekmisim gibi hissettim. Devamlı annemi ara ablamları ara onlarla konuş daha şimdiden inanılmaz boğdu, sürekli içli dışlı olmamı istiyor sanki ailesine evlat alınmışım gibi, evlenince daha beter olacak. Bu olayları görünce buz gibi soğudum evlilikten.

Sevgilimi çok seviyorum ama ailesine aşırı bağlı, evlenirsem hayatım mahvolur haksız mıyım?
Cevapla