Çok kötüyüm bana moral verir misiniz?

Ben anne baba ayrı. Babam yıllar sona bana ilk defa mesaj yazdı , sen kötü kızsın restornada calisorsun bilmem ne neyse, erkek kardesimle aralalri iyi babanin. Erkek kardesm benk evden kovmakla hep tehdit edior. Bana dior neden geç geliorsun. Ben 9da işden cikiorum 10da evde oluorum. Tabi dik kafaliyim ben hepsinin cevabini veriorum, babama iyi baba olsaydin para verirdin bende otrrdum evimde dedim ve s. Neyse anneme diorum oblar bana boyle dior, annem dior erkek onlf dogru soyluylar iyi kiz degilsin git evden bilmem ne bidefa deyil herdefa bana boyld diolar , ya ben ismimi burada etrafima sorsaniz düşmanim bile derki iyi kız ya düşmanim vicdan yapar yani düşmanlık yapmayayim die. Ayri eve cikiorum oda arkadaslarm olck sadece anneme cok bagliydim ama annem okadar oyle seyler dediki artik, sanki ona karsi birseyler hissetmiorum. Nasilsin sorusuna hasret birakan ailemden uzaklasiorum.

Çok kötüyüm bana moral verir misiniz?
Cevapla