Herkes bana çok safsın diyor. Değişmek istiyorum

Arkadaşlar şu an çok üzgünüm .. Çevremdeki herkes beni seviyor yani herkes öyle diyor. Kötü biri de değilim zaten sevilmeyecek. Çok saf kalpliyim en kötü huyum bu olsa gerek. Kimsenin kalbini kıramıyorum ters söz söyleyemiyorum. Hayır diyemeyenlerdenim. Ama bu hayatta böyle olmuyor işte ben kmsenn kalbi kırılmasın dedikçe benim kalbim kırılıyor. Yeni tanıştığım bi kıza dahi iki yüzüme güldü diye iyi ilan ediyorum ve herşeyimi derdimi falan anlatıyorum. Böyle olmak istemiyorum değişmek istiyrum ama değişemiyorumda. Hayatta bu şekilde olursa hep ben kaybedicem ben kırılıcam biliyorum ama değişemiyorum. Napmam lazım veya nasıl değişmem lazım herkes bana çok safsın sen herkese inanıyosun güveniyosun diylar bu huydan kurtulmak istiyorum :(
Herkes bana çok safsın diyor. Değişmek istiyorum
Cevapla