Yani sonradan böyle olması normal mi Ne yapacağım ben?

Eşimin ailesi ile görüşmüyorum evimin önünde park var 7 yıllık evliyim bugüne kadar O parka sayılı gelmişlerdir ama yazdan beridir eşimin ablası ve annesi düzenli olarak gelip bu parkta oturuyorlar ve evimi izliyorlar beni izliyorlar çocuğu parka götürdüğünde gözlerini dikiyorlar yani çocuğu sevdiklerinden değil hani Eskiden çocuğum onlara sıklıkla gönderirdim gider de gelirdi onlar yine Hiç gelmezlerdi buraya Son zamanlarda dikkat ettiğim şey eşimin yengesi kuzeninin eşi gibi kişileri de yanlarına alıp oturup sohbet ediyorlar çardaklarda. ben artık ne kafamı camdan çıkarabilir oldum Ne parka gidebilir oldum Sonuçta konuşmadığım insanlarla denk gelmek istemiyorum.

Peki Beni istemeyen sevmeyen görmekten rahatsız olan bu kişiler neden sıklıkla geliyorlar ki buraya

Yani sonradan böyle olması normal mi Ne yapacağım ben?
Cevapla