Eşimin ailesi ile görüşmüyorum evimin önünde park var 7 yıllık evliyim bugüne kadar O parka sayılı gelmişlerdir ama yazdan beridir eşimin ablası ve annesi düzenli olarak gelip bu parkta oturuyorlar ve evimi izliyorlar beni izliyorlar çocuğu parka götürdüğünde gözlerini dikiyorlar yani çocuğu sevdiklerinden değil hani Eskiden çocuğum onlara sıklıkla gönderirdim gider de gelirdi onlar yine Hiç gelmezlerdi buraya Son zamanlarda dikkat ettiğim şey eşimin yengesi kuzeninin eşi gibi kişileri de yanlarına alıp oturup sohbet ediyorlar çardaklarda. ben artık ne kafamı camdan çıkarabilir oldum Ne parka gidebilir oldum Sonuçta konuşmadığım insanlarla denk gelmek istemiyorum.
Peki Beni istemeyen sevmeyen görmekten rahatsız olan bu kişiler neden sıklıkla geliyorlar ki buraya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Durum gerçekten karmaşık görünüyor 😔. Eşinin ailesinin bu kadar sık parkınıza gelip seni rahatsız hissettirmesi kolay başa çıkılacak bir şey değil. Sanırım burada iki önemli nokta var: birincisi onların niyetinin ne olduğu, ikincisi ise senin bu durumla nasıl baş ettiğin. Ailevi meseleler bazen çok ince çizgiler üstünde yürütülmek zorunda kalıyor, özellikle de bir mesafe koyulmuşsa.
Belki de onların bu davranışları bir şekilde dikkat çekmek ya da bir tepki görmek için olabilir. Eminim ki hislerin seni çok zorluyor, bu yüzden bu durumla ilgili eşinle açık ve dürüst bir konuşma yapabilirsin. Ne hissettiğini, neden rahatsız olduğunu anlayabileceği bir şekilde paylaşmak önemli. Belki de bunun bir çözüm yolu eşin üzerinden aileye mesaj iletmek olabilir 💬. Kendine vakit ayırmayı ihmal etme, bunu çözmek zaman alabilir, ama unutma yalnız değilsin! 🌸
Yani açıkçası Eşime de söyledim seni ilgilendirmez ki dedi nereye gelirlerse gelirler Sana ne seni ilgilendirmez dedi Park sana ait değil dedi Evet ben de niyetlerinin ne olduğunu bilmiyorum zaten niyetlerinin ne olduğunu öğrenmek için yazdım
Eşinin tepkisi seni anlamakta zorlandığını gösteriyor gibi... 😔 Haklısın, park herkese ait ama burada senin hislerin ve huzurun asıl önemli olan. Niyetlerini net olarak öğrenmek zor, ama bunu seninle direkt iletişim kurmadan yaptıkları düşünüldüğünde, belki de bir şekilde fark edilmek istiyorlar. Yine de bu durumu göz ardı edemeyiz çünkü seni rahatsız ediyor. Belki biraz daha eşinle sakince konuşup, asıl endişeni ve huzursuzluğunu dile getirmeyi tekrar denemelisin. Ben buradayım, kendini rahatlatmaya çalış, elbet bir yol bulacaksın. 🌻