Aranızda böyle biri var mı nasıl hissediyorsunuz?

Anne babasıyla kardeşleriyle hiçbir arabasıyla görüşmeyen biri var mı? hayatınız nasıl, pişman mısınız? Çekirdek ailemden sadece babamı seviyorum beni de tek seven o, diğerleri düşmanım gibi, tek onu özlerim özlersem, onun dışında akrabaları görsem yolumu değiştiririm zaten akrabalar akrep zaten seven var mı ki akrabasını. Ailem de akrabalarım da çok muhafazakar insanlar, benim yaşayış tarzım onlara çok uç geliyor ve türlü eleştiriye hakarete maruz kalıyorum artık kendimi yanında yabancı hissettiğim insanlarla sırf kan bağım var diye görüşmek istemiyorum.. ama çok yalnız kalırım pişman olurum diye korkuyorum, kimselere de kolau güvenilmiyor ama bu insanların içinde de yalnız ve huzursuzum
Aranızda böyle biri var mı nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla