Eşim 34 ben 26 yaşındayım 2 yıllık evliyim nişanlılıkta eşim cimriydi hiç hediye almazdı. bize gelince bile sadece 1 tane çikolata ya da boş gelirdi. O zaman düğün masrafları falan var diyerek sorun etmedim. Bohçaya alınması gereken şeyler bile kalitesiz ve çakmaydı.. Ben yine eşimin düğünü borçsuz yapalım diye düşündüğünü düşünürek ona da bir şey demedim balayına bile gitmedim ama evlendikten sonra öğrendim bunların hepsinin sebebi görümcemmiş güya borçsuz düğün yapmamızı istemiş ondan her şeyin ucuzunu almış abisini düşünmüş müş ama kendi düğünü olurken hiç kocasını kendini düşğnmemiş borcumuz olmasın diye balayına falan gitmiş yetmemiş gibi biz nişanlıyken ve bir sürü borçları varken bile tatile gidip çok para harcamışlardı. Biz evlendikten sonra eşim cimri değil artık ama görümcemin yaşı benden 6 yaş büyük onun eşi de ondan küçük ama doğum günleri hem arkadaşları hem eşi hep güzel kutluyor benim evlilik yıldönümüm ve doğum günlerim hep olaylı geçmiştir benim de zoruma gidiyor eşim onun sözünü dinleyerek yapmadılarını onun eşi yapınca zoruma gidiyor. Eşime dışarı çıkalım bir yerlere gidelim diyorum götürmüyor hediye almasını istiyorum beceremiyor almıyor da son zamanlarda çok tartışıyoruz kardeşim de nişanlı ama ona yapılan her şey çok güzel çok ilgililer bende üzülüyorum yaşamadıklarıma ve yaşayamayacklarıma ne oldu dünyanın sonu mu diyor. Son zamanlarda bununla ilgili kıyaslama yaptım sanırım zoruna gitti ama benimde zoruma giden şeyler var Ben ne yapayım bu insanlarla çok çaresiz kaldım
- Aile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı.
7 ayHerkesin ekonomik düzeyi farklı. Ben eşime araba hediye ettim 3 ay önce. Başkası da etmek zorunda değil. ya da ben evlenirken istesem Ferrari de kiralardım ama arkadaşın kibrit kutusu kadar arabasını gelin arabası yaptık. O an onu kullanmam gerekti onu kullandım. Bir an araba hediye edecek gücüm vardı onu ettim. Onlar kardeşler ama fark var. Onun kocasının maddi durumu nasıl. Muhtemelen senin kocanin durumundan iyidir. Ki iyi olmasa dahi sen harçsız borçsuzsun. Altınını satarsın bir arsa alırsın 40 sene sonra torunun büyük bir mirasın sahibi olur o arsa sayesinde. Onun yaşantısı daha varos kalır. Herkesin hayatı başka. Bir arkadaşım vardı. İkimizde de bir araç var ikinci araçları aldık. O 3 milyonluk aldı. Ben 1.5 milyonluk. Aradan 1 yıl geçti. Ben karima da 1.5 milyonluk araç hediye ettim. O sıkısti kendinkini kökten sattı. Almakla binmekle gezmekle olmuyor o sefayı bir kez sürmekle olmuyor. Hayatının geneline bakacaksın. Yemen içmen var mı var. Elbisen var mı var. Yatırım yapabiliyor musun. Yapıyorsun. Güzel öteki daha lüks yaşasa da önemli değil kendi hayatına odaklan.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayBence şeytana uyup bana para harcanmadı görümcem yönetti düşüncesinden çık
Belki senin ağbin olsa sen de cimri olsan sen de ucuzlarini alırdın ayrıca görümcene pahalı hediyeler alınıyor diye çok sevilen biri olduğu anlamına gelmez zaten bu yüzden karşılaştırma yapma deniliyor
Herkes birbirini kıskanabilir onun hayatında olan ilgiyi görmek istemek gayet doğal ama bilemiyoruz ki kim neyi ne kadar paylaşıyor sahte bildirimler ile doldu hayatımız sen instagramda gördüğün bütün güzel fotoğraflara paylaşımlara inanma ve Allahtan görümcem gibi diyerek isteme
Allahtan hayırlısını iste yuva saadeti iste çocuğunla eşinle beraber yürüyüşlere çıkın bir şeyler yaşayın anı biriktirmeye çalışın bir amacınız olsun
Niyet ettim Allah rızası için eşim ile iyi geçinmeye dediğinizde eşinizin kötü huylarına katlandığınızda onu hoş gördüğünüzde cennete yaklaşmış olacaksınız
Mutlu annelerin çocukları da mutlu olur sizin sevgi diliniz size hediyeler alınması ise bunu yapabilirsiniz beraber gidin siz seçin o ödesin madem kendine güveni yok belki size yemek ısmarlaması bile bir seviyorum deme şeklidir
Sonuçta aykırı bir şey yapmamış ya genel olarak bir fikri yok yönetiliyormuş fikir alıyormuş peygamberimizde sav fikir alarak iş yaparmış danışırmış bir şey yapacağı zaman iyi görmeye çalışın şeytana uymayın
Daha önce de farklı sıkıntılı durumlarınız vardı ama hepsi geçti
Bunlarda geçecektir umarım
Başka özel yalnız zamanlarda istekleri sorulabilir mum yakıp değişik ortamlara girip biraz özel zaman geçirmek masaj yapılması vs vs
Kadınlar dokunulmayı seviyormuş diye okumuştum
Sevgi dili önemli herkes farklı şekilde sevildiğini anlıyor
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Her şeyi görüp susmuşsun, boş ver huzur olsun demişsin ama artık birikmiş.
Eşin de senin bu haline alışmış; yani ilgisizliği fark etmiyor çünkü sen hep toparlayan taraf olmuşsun. Senin yerinde kim olsa kıyaslar zaten. Çünkü aynı ailede farklı muamele görmek insanın içine dokunur. Ben niye hep eksik kaldım? hissi ister istemez geliyor. Eşine defalarca söylemişsin belli ki ama anlamıyor ya da anlamak istemiyor.
Bence artık anlatmaya değil, davranışla göstermeye geçmen lazım. Yani her şeyi onunla yapmaya çalışmayı bırak, biraz kendi hayatına yönel. Kendi işine, hobine, arkadaşına.
Çünkü sürekli ilgiyi ondan bekledikçe o rahatlıyor, nasıl olsa o gitmez diye düşünüyor. Bir süre kendi alanını kur, o zaman fark eder zaten. Ama sakın kıyas yapma, çünkü erkekler bunu duyunca direkt savunmaya geçiyor. Sadece artık bazı şeyleri değiştirmek istiyorum deyip kısa kes.00 Yorumla
7 aybeş parmağın beşi bir değil ewet haklısın genel olarak söylüyorum insan hatasını kabul etmeli bu bir eksiklik değil keşke bende evli olsam eşim uyarsa kendimi çeki düzen verip toparlarım ona göre insan değişir olgunlaşır eleştiri kötü birsey değil iyi yönde eleştiri tabi kötü (hakaret vs) değil. hata kabul etmek erdemliktir ayrıca. Ama eşin dik kafalı inat galiba dediğim dedik çaldığım düdük diyor afedersin. Böyle olursa kendi kaybeder. Beni böyle uyaran olacak kendimi silkeler kendime gelirim vsvs böyle yani..
02 Yorumla- 7 ay
Belki öğle olabilirsin ama biraz zaman ver eğer değişim olmasa karşına alıp konuşabilirsin bu senin en doğal hakkın
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, anlatımından anladığım kadarıyla hem eşinin ilgisizliği hem de görümcenle yaşadığın duygusal dengesizlikler seni oldukça yormuş. Öncelikle şunu bil ki duyguların tamamen geçerli 🌺. Evlilik dediğin, yan yana yürümeyi ve birbirinin ihtiyaçlarına değer vermeyi gerektiren bir yolculuktur. Kendini böyle yalnız hissetmen gerçekten çok üzücü.
Eşinin sana yeterince dikkat göstermediğini hissettikçe bunu mantıklı ve sakin bir şekilde onunla konuşmalısın. Ona direkt "Sen bana hiç değer vermiyorsun" gibi eleştirici bir dille yaklaşmak yerine, "Kendimi yalnız hissediyorum, seninle daha anlamlı zaman geçirmek istiyorum. Ne dersin?" gibi duygularını ifade eden bir dil kullanmaya çalış. Unutma, erkekler bazen duygularımızı açıkça söylemedikçe anlamakta zorlanabiliyorlar 💔.
Ayrıca kıyaslamalar seni gerçekten yıpratabilir. Görümcenin durumunu çok düşünmek yerine sana odaklan. Onun ne yaptığı, ne aldığı yerine eşinle senin ilişkinde neyin iyileştirilebilir olduğuna odaklanmak seni daha huzurlu hissettirebilir. Eğer eşinle aranızdaki iletişim düzelmezse, profesyonel bir desteği de değerlendirmek isteyebilirsiniz. Online terapi süreçleriyle benzer sorunlar yaşayan çiftlerin düzelttiği birçok durum oluyor 🌈. Sana kocaman bir sarılma gönderiyorum, unutma ki yalnız değilsin ✨.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
7 ayKanka ilgisizlik bazen sevgisizlikten değil, alışkanlıktan olur 😔
ama hatayı inkâr etmek bencilliktir, büyümemektir.
ilişki “ben haklıyım” savaşı değil, “biz nasıl iyileşiriz” yoludur.
sen elinden geleni yapmışsın gibi, artık top onda.
bazen sevgi bile tek başına yetmez, saygı da lazım 🔥10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 aySen en başta hiç sorun çıkarmamışsın zora sokmamışsın her şeyi kabul etmişsin hatta o sana seçenek bile sunmamış sen kendi kafandan yorumlayıp iyiye yormuşsun. burada bence görümcen değil sen ve eşin hatalısın. O adam asla değişmez iş işten geçti. İnsanlar zaten sevgililik ve nişanlılık zamanında yapıyor yapacakları varsa. Kendini değiştirecek olan sevdiği için evlenmeden önce değişir kaybetmemek için. şu an kaybedeceği bir şey var mı? İlişki terapistine başlatabilirsin zorla. Ama yaşın çok genç boşanıp güzel bi ilişkiye de başlayabilirsin. Eşin o yaştan sonra asla değişmez zaten o yaşa öyle gelmiş. O 5 6 sene sonra otta yaşta olacak ama sen hâlâ genç ve mutsuz olmaya devam edeceksin bence bir yol bulmaya çalış. "Ya ilişki terapistine başlarız ve kendini düzeltirsin ya da yollarımızı ayıralım ben çok mutsuzum ve sen düzeltmeye bile çalışmıyorsun"diye konuşma yapabilirsin
00 Yorumla
7 ayBen gerçekten şunu merak ediyorum; eve bir çikolata alıp lafını eden bir insanla -ki nişanlılık döneminde de böyleymiş, yeni değil- bir insan evliliğe hangi akıl ve mantıkla gider? Oturucaktın ve "Ben aşırı cimri ya da sana göre tutucu olduğunu düşünüyorum" diyecektin. Ancak iş işten geçmiş. Bazı şeyler insanın kumaşında vardır. O kumaşı söküp atamazsın.
08 Yorumla- 7 ay
Nişanlılıkta öyleydi artık öyle değil ancak anlaşamadığımız noktalar var beni böyle kabul et ben değişemem senin isteklerine ayak uyduramam diyor istediğim şeylere bak biraz ilgi ben güya hayatımı başkalarına göre kıyaslıyormuşum. Ben sadece ilgiyi kıyaslıyorum üzülüyorum çünkü başkalarının eşlerine olan ilgisini görünce
- 7 ay
Şimdi sevgili Beyza;
Zaten bu saatten sonra sana ilgi gösterse de bu yapay bir ilgi olacak. İçinden geldiği için gösterilen değil. Buda eminim ki seni mutlu etmeyecektir. Çünkü sen söyledin diye var olacaksa bir şeyler hiç olmasın daha iyi. Ben hiç evlenmedim ve çok bilmiyorum bu yaşantıyı ancak şundan eminim ki hiçbir ilişki "sen bana şöyle yap" "sen bana şöyle davran" diye yürümez. O yüzden kendini bu konuda üzme. Bak; deve orada, hendek orada. Atlat atlatabilirsen. - 7 ay
Belkide oturup olmasını istediğin şeyi karşı tarafa anlatıp fikirlerini almalısın. Sonrasında daha önemlisi neden olmadığını sormalısın;
-Neden benimle ilgilenmiyorsun?
-Neden evliliğimize daha fazla vakit ayırmıyorsun?
-Neden parayı bu kadar çok tutuyorsun?
vsvs..
Olacak şeylerden önce neden olmadığını öğrenirsen işin kolaylaşır gibi. 🤔 - 7 ay
Olaylara iyi tarafından bakalım; imlan hâlâ mükemmel. Hangi Koç holdingin yazı işleri müdürüsün sen? Direkt yerine "direk" yazamları görenlerden gözlerimin kanadığı şu saatlerde göz ameliyatına girdim resmen.
- 7 ay
Kısa günün kârı o hâlde Beyza.
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Eşin erkek adam olsun da kardeş ya da ablası her neyse sözünü dinlemeyi bıraksın. Eğer onların sözü ile hareket edecekse senle evliliği bıraksın. Çocuğunuz yoksa asla yapma ve bu kişiye karşı net ol ya ailesini yani seni seçsin ya da kardeşine gidip onlarla yaşasın.
04 YorumlaBeklentilerin ilk karşılanmadığında ses çıkarmadığı için bir şey değişmez. Bunun için boşanan insanlarda var. Eşimle sevgi bağın nasil bilmiyorum ama buradaki pek çok erkekte bana katılacaktır eminim seven erkek eşi sevdiği için elinden geleni ardına koymaz her şeyi yapar çaba sarfeder. Çaba sarfetmiyorsa bence ilişkinizde en baştan beri bir sorun var. Ayrıca eşinin gorumvenin etkisinde kalıp seni çokta önemsememesi senin baştan beri ses çıkarmamanda senin şu an böyle olmana neden olmuş
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 628 cevap paylaştı. Emin ol görümcen Ne kadar etkili olursa olsun Senin kocan da sorun var kocan ve Sen varsanız evin içinde canı isterse sana her şeyi alır ablasına da hiç söylemez Ben de bir aralar görünce çok suçluyordum ama karşımdakini mayası bozuk olunca her önüne gelenden zaten akıl alır öyle yol alır Maalesef bu yüzden devlette sorunlar bitmez Tabii ki görünce çok etkili ama eşin karakter yapısı Demek ki buna müsait benimki de öyle
00 Yorumla
7 ayÇok aşırı uzun yazmışsınız hepsini okuyamadım Kusura bakmayın bazı şeyler özetlemek gerekiyor. Eşiniz cimri ise bunu nişanlandığınızda mı Anladınız ben anlayamadım sevgili olduğunuz zamanda bunları çoktan anlamanız gerekiyordu Hadi oldu ki böyle bir sıkıntı var, beraber aile danışmanlarına gidin çözmeye çalışın zaten aranızdaki bu anlaşmazlıklar devam ediyorsa o ilişkiden kolay kolay hayır gelmez düzelmez iki tarafın da aynı şeyi düşünmesi yapması gerekiyor.
00 YorumlaYorgun bir kalbin sessiz çığlığısın sen hep anlayan ama anlaşılmayan olmuşsun sevginde bile ölçü aramadan vermişsin şimdi sadece değer görmek istiyorsun aslında ilgi değil hak ettiğin kıymet bu susuşların bile bir fırtına kadar güçlü sakın kendini eksik sanma
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı. Kardeşinin ilişkisi içindeki dinamikleri bilemezsin dışarıdan hoş görünüyor olabilir.
İnce düşünceli olmayan birinden de jest beklemekle kendini yıpratıyorsun. Hediye istiyorum yazmışsın bu normal bir şey değil. Hediye alabilirsin mesela, bir iki kez sen üst üste al mahcup hissedip kendi hareketlerine dikkat edebilir sanırım.
Sen söyle dışarı mı çıksak, nereye gitsek cart curt. Biraz öv onu hep şikayet etme. İlgisiz davranıyorsun deme aksini söyle ki kendinde bir sorumluluk hissetsin01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayKusura bakma seni üzmek istemiyorum da karşınızdaki kişiyi tanımadan evlenmeyin bakın böyle gelenekçi, örümcek beyinli insanlardan sülalelerden uzak durun ya da eşiniz denen adamın şempanze kadar IQ'su olup ta onun bunun lafını dinliyorsa evlenmeyin hayatınızdan silin. Anadolunun %80'i böyle artık öğrenin şunuhamile değilsen, çocuk yoksa, mutsuzsan boşan kurtul çünkü eşin adam olmaz ailesi hiç olmaz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayHatun kendini başkasıyla mukayese ederek bir yere aramazsın en pratik çözüm o muşmula suratlı görümcenden uzak durmak iletişim kurmamak görüşmemek gidip gelmemek aynı şeyi eşin de yapsın Bu kadar basit
00 Yorumla
7 ayBaşkalarıyla karşılaştırma yaparsan hiç mutlu olamazsın. Kendi ilişkine odaklan. Hediye konusuna gelince de tatlı tatlı imalarla halledersin. Böyle konular kavga çekişle çözülmez. Naz yapıcaksın sabırlı olcaksın. Anca öyle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.
7 ayBu soruyu sormak için üye olmuş gibisiniz. Gerçekten özel meselelerinizi burada anlatmanız ne kadar doğru? Burada kim ne derse onu yapacak kadar acemi , evliliğe erken yaşta karar verecek kadar olgunsunuz. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
7 ayNişanliyken başlamiş adam benimle evlenme demeye. Kendi eşekliğin. Çek çekebildigin kadar
10 Yorumla
7 aySana değer verseydi en önemlisi sen kendine değer verseydin içinde ukte kalmazdı senin bu uyanışın eşinin dışarıya kayması ile sonuçlanabilir bence sen o adamdan çocuk yapma gerçekten sana değer veren biriyle birlikte ol o adam seni haketmiyor tekmele gitsin yoksa birde aldatilirsan depresyona girersin kendine değer ver
00 YorumlaNasıl başlarsa öyle gider. Erkeğe rahat vermeyeceksin. Tek şansın var. Yaptığın ne varsa fedakarlık vs hepsinin tersini yap memnuniyetsiz bir kadın ol. Uğraşsın dursun. Ya düzelecek ya da bitecek. Hiçbir şey yapmazsan da olacak olan bu maalesef.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
7 ayDaha ilk 2 ci satırda okumayı bıraktım. Bacım cimri birisiyle evlenirken ne düşünüyordun. Bunlara selam bile verilmez yaw. Eli gönlü açık insanlara can kurban
00 Yorumla
7 ayKıyas yapan mutlu olamaz. eşini onlardan uzaklaştır ve beraber kararlar vermeye başlayın. mutlu olmaya bakın
012 Yorumla- 7 ay
Siz evlenirken esinize hic bakmadiniz mi ailesi mi yonetiyor olaylari yoksa kendisi mi diye?
- 7 ay
Parayı onlara vermiyorsa geleceginiz icin birikim yapıyorsa buna sevinmeniz lazım siz bakış açınızı degistirin bence
- 7 ay
Varsa hatam yüzleşmek isterim tabi. Birikimi birlikte yapıyoruz ben ondan daha çok düşünüyorum merak etmeyin çevremdekiler Özel hastanede doğum yaparken ben bizi düşünerek onu bile istemedim ancak bir doğum hediyesi bile alınmadı bazen fazla düşünüyorum heralde diyorum şu an abisine borç veriyoruz biz sıkıştığımız halde. Hiçbir sosyal ortamım veya çok para harcadığım bir ortamım yok ve çocuğum var sizce de sosyalleşmeyi eşimden istemem ayda bir de olsa yemeğe veya bir kutlama için çıkmak bakış açımı değiştirmem gereken bir düşünce mi?
- 7 ay
Yaaa ah siz kadınlar ahhhh evine saatinde geliyor mu sizinle ilgileniyor mu evindeki sorunları cozuyor mu eger bunlari yapiyorsa siz degerlisiniz
- 7 ay
Hayir yaaaa huzurunuz varsa aksam eve gelince siz veya o omzunu koyuyosa dize kesinlikle o erkek kıymet bilir
- 7 ay
Kac yasindasin
- 7 ay
sen ona once erkek oldugunu hissettir. ne kadar iyisin ne kadar guclusun ne kadar beceriklisin diye. onu goklere cıkar kendine cek lafini dinlet sonra dinlemezse ilgiyi kes bak nasıl dinliyor
Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Sakın çocuk yapma senelerine yazık etme kavga değil tatlı dille kırılan yanlarını anlat suçlar gibi değil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 493 cevap paylaştı. İnsanları umursama
Ama eşinide vurdumduymazlığı ve seninle ilgilenmemesi de Nirvana’ya çıkmış
Hiç bir kadın ilgisiz kalmamalı00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayBir müddet konuşma ya da 1 ay kadar tatile ailenin yanına git
02 Yorumla- 7 ay
Keşke
Kocana da gorumcene de soguk davran kocani kendine bagla bi an once yoksa hep mutsuz olursun kanka
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ay3 kerre boş ol boş ol boş ol de bitsin gitsin
00 Yorumla
m 7 ayNarsist o Allah yardımcın olsun. Net çizgini belli et.
00 YorumlaUyanıklara bak sen, senin iyi niyetini kullanmışlar.
00 YorumlaBir kere duzelmeyen insan ömür boyu duzelmez aşkım yolun basindayken kendi degerini fark et :)
00 Yorumla
7 ayKıyaslama yapmamanı tavsiye ederim yine kendine zararın oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 aySen bu kocayı da görümce ile değiştir tatlım kullanma tarihleri geçmiş bunların nereden buldun bu son kullanma tarihi geçmiş ürünü
00 Yorumla
7 ayEşine ciddi şekilde kız eğer benim isteklerime kulak vermezsen senden boşanırım diye tehdit et, seven ilgi verir zaten ayrılmaktan korkar. mahkemede de sen haklı çıkarsın zaten ilgisiz bir eşin var. yaşında genç hiçbir şey için geç değil
00 Yorumla
7 ayEşinin gözünü açmasını sağla derim görümcenin davranışlarını farketmeyip nasıl böyle davranabiliyor anlamıyorum mesafe koymalısın bence arana eşinle ki anlayabilsin seni
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayÜzülme ama gorumcen sana eşine niye karışıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBaşkalarını düşünüpte kendi huzurunu bozma bence
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayEşinle oturun konuşun güzelce anlaşın birbirinize ilgi gösterin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 aysen sorunlu evliliği olan yalnız ve eksik bir kadısın
00 Yorumla
7 ayÇok haklısın hepsini okudum. Aranızdaki yaş farkı bence kocanın enerjisini öldürmüş. Kaç yıllık evlilik
00 Yorumlaee bile bile evlenmişin ne istiyon şimdi imza attın diye değişmesini mi
00 Yorumla
7 ayAz önce erkekler neden cimri diye soru sordum. Cimri adamlarla ömür geçmez.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 585 cevap paylaştı. Neden o yas farkıyla evlendin
03 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
7 ayBaşta seçimi yanlış yapmışsın ve güzelim
10 Yorumla
7 ayKendi haline bırak
00 Yorumla
7 ayGörmezden gelen sizsiniz
00 YorumlaSende onun gibi davran
00 Yorumla
7 ayBazen bitmesi devam etmesinden hayırlıdır
00 YorumlaKeşke evlenmeseymişsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
7 aybence takılmalık birini bul veya konuş
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı.
7 ayNe derdin varmis oyle ya
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 371 cevap paylaştı. Şimdi bişey derdim de neyse
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Niye evlendin o vakit
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı. takma kafana halledersiniz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
7 ayEvlenmeden önce düşünmeliydin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
7 aynediyelim kendi düşen ağlamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ay8 yaş büyük adam yaş farkı çok
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 aySeni seviyorsa eder
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayAklından ne geçiyor?
06 Yorumla
Cevap sahibi7 ayTavsiye almak ister misin ayrıca? Çok dolmuşsun o kadar belli ki.
Cevap sahibi7 ayorada mısın?
Cevap sahibi7 ayBelli ki sen duyusal penceren bakıyorsun ama eşinin duyusal empati ve zekası sana eş değil. Ne burcusun?
Cevap sahibi7 ayHey?
Cevap sahibi7 ayTepki bile yok
Cevap sahibi7 ayBey siteye gelince ve yorumu görünce cevap yaz lütfen olur mu?
Boşa gitsin erkolarin hepsi ayni
00 YorumlaAyril ya o isli oyle devam etmez
00 Yorumla
7 ayBoşan
00 Yorumla
7 ayEşini psikoloğa götürebilirsin
00 YorumlaEşine bağır
00 Yorumla
7 ayterabi alınabilir birlikte
00 Yorumla- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer