Kendini avutma cümlesi mi yoksa mutlak gerçek mi?
Gidene elveda gelene merhaba arkadaşlar
bunu hayat felsefeniz yapın.

Kendini avutma cümlesi mi yoksa mutlak gerçek mi?
Gidene elveda gelene merhaba arkadaşlar
bunu hayat felsefeniz yapın.

Giden gidebilir de daha iyisini bulmak deyimini sevmem söylemeyi. Nereden bilecek daha iyisini olduğunu. Önemli olan hayatına uyumlu olanın iyisini bulmaktır.
uyum lazm
Aynen, uyum önemlidir daha iyiyi aramak yerine.
Giden gitsin gitmesine de beni iyisi zor bulur. Nedense hep aynı tip insanları çekiyorum. Evet hepimiz bazı narsistik özellikler taşıyoruz, özellikle narsistik bir ebeveynle büyümüş olanlar, fakat beni bulanlar (çoğu) katışıksız narsist
Herkes daha iyisini her zaman bulabilir mühim olan hayatımıza birilerini kolayca alabilir miyiz kendi adıma bu çok zor birini sevmem hayatıma almam zaman alır
Bazen hayat, birilerinin gitmesiyle yeniliklere yer açar. "Giden gitsin, daha iyisi beni bulur" sözü hem bir teselli hem de bir gerçektir aslında. Gidene elveda demek kolay değil ama bazen hayat seni daha güzeline hazırlıyordur. Deneyimlerinden ders alarak, gelecek güzelliklere alan açmayı unutma. 🌻 Yeni başlangıçlar daima umut doludur! 💫
bla bla bla
Cevap
30Cevap
Daha iyisi beni nasıl bulacak nereden bileceğiz ki
Bizden iyisi bulunamaz, elimizi attığımız insanı güzelleştiririz
kral konuşuyor
Giden gitsin değil de, karşılıklı ise peşinden koşarım.
harika
Yok öyle demem
Yanımda sadece hür iradesiyle durmak isteyen dursun
Daha iyisi benden iyisine gitsin daha kötüsüyle Allah karşılaştırmasın
Giden gidiyorsa bu onun tercihi ben sadece saygı duyarım kimseye gitme kal demem kalmak isteyen zaten kalır ve çaba gösterir..
Eee giden daha iyisini bulacagına inanıyorsa gitsin bakalım. bizede daha iyisi gelir. Oda kendi bilir
Kesinlikle giden gidebilir, kimseyi tutacak enerjim yok. Bu arada seni çok özledim ❤️
ohaaa hosgeldn Kasım ayının en güzel sürprizi sen oldn ya nerelerdeydn kızıl kraliçe geri dönmüş
Buradayım aşkım sadece biraz ara vermiştim ❤️
Hayir emek vermeden yemek olmaz
evet
Daha kötüsü gelmiyecegi ne malum
oda
oda doğru
Giden gidebilir, aile dışında herkesin yeri dolar bu hayatta.
Kim beni bulur, ben kimi bulurum bilinmez ama giden gitsin. Gidene dur diyecek halimiz yok.
Gidene dur demem ben giden gitsin gittiği gün biter ve bitmiştir başkasını da ararsam
Giden de üzüyordu, iyi değildi belki. Daha iyisi gelir de demem.
Derim çünkü her birinden ders alırım tecrübe olur
daha iyisi beni bulur demiyorum giden gitsin bana ne diyorum umurumda olmuyor
Yok çabamı gösteririm geri gelmesi için önce buluşup görüşmek lazım sonra her şey nasip
Büyük konuşmamak lazım
hep beteri buldu :D
Diye diye evde kaldınız 😅
Hayat devam ediyor herşeye rağmen
Giden gitsinde iyiside gelir mi bakalım
Giden gitsin herkes beni bi salsın diyenlerdenim
Hep para bizi bulsun insanlara ihtiyacımız yok
Yaşam mottomuz zaten bu çiçeğim 😏
Diyorum hep daha kötüsü buluyor
ben demem
ama gideni de durdurmam
Evet derim, bu bir gerçek.
derim
Kimse bulunmaz hint kumaşı değildir
gelen gideni aratır derler
Gidene dur demeyiz
Hayır
Demem
Yaparım
Siz der misiniz
Derim
Evet her zamanda bulur
Her zaman
Derim
Giden gider
Evet diyorum
O gariban tesellisi
Avutma değil
Ever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?