27 yaşındayım annemle yaşıyorum sadece ikimiz olmamıza rağmen hiç bir özel alanım yok gibi hissediyorum. Telefonla konuşuyorum mesela hemen diğer odadan bi iş için sesleniyor falan misafir geliyor sürekli. Hastane işleri her şey bana bakıyor. Diğer çocuklar evli olunca sanki onların sorumluluğu yokmuş gibi oluyor. Hayır annemi çok seviyorum da benim de bi hayatım olsun istiyorum. Gerçekten bi yaştan sonra kendi düzenin olması şart. bi gün çocuğum olursa 20 yaşından sonra ayrı eve çıkmasını ben isteyeceğim.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Senin yerinde olsam ben de bunalmış hissederdim. 27 yaşında hâlâ aile evinde olmak kolay değil, hele bir de sürekli hareket varsa, herkesin bir şey sorduğu, seslendiği bir ortamdaysan. Bir noktadan sonra insan kendi alanım yok diye düşünmeye başlıyor. Anneni seviyorsun, bunu belli etmişsin zaten. Ama sevgi başka, bağımsızlık isteği başka şey. Her insan bir yerden sonra kendi düzenini kurmak, kendi kararlarını almak istiyor. Bu çok doğal. Bence artık yavaş yavaş kendi hayatına geçmek için adım atmak mantıklı olurdu. Hemen taşın demiyorum ama bir plan yapılabilir nerede, nasıl, ne zaman gibi.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayBu ülkede ayrı eve çıkmak mümkün değil memur olman gerekiyor ancak asgari ücretle çalışan tek kişi bile ev tutamaz ev arkadaşı şart sonuçta bir asgari ücreti geçmiş durumda bunun depozitosu var kaç aylık kirayı birden istiyor emlakçı ücreti var taşınma parası var veya iyi kötü eşyada alman şart beyaz eşyası şunusu bunusu ve borçla olacak gibi değil asgari üretli heran işten atılabilir veya bir sorun çıkabilir yani işin içinden çıkılmıyor birde üniversiteye gitmek seçeneği var tabii üniversite sonrası kürkçü dükkanına geri dönmekte muhtemel evlenmeye gelirsek o zaten ayrı dert evlenmekte para istiyor hadi parayı kenara koy bu devirde güvenmek problem aldatılma ihtimali en yüksek olan ihtimal zaten aşık olmadıkça kariyer oluşturmadıkça evlenmek delilik
01 Yorumla- 7 ay
Birde ev sahipleri memur şartı!! Koyuyorlar onuda ekleyeyim işçiye saray evlerini veremezlermiş!!
Gizli Üye(30-35)7 ayTek degilsin bu konuda. Ev temizligi bulasik bazen yemek disari isleri (arac kullanabildigim icin) kediye kopege bakma bahce sulama hepsi bana bakiyor ve yaslandigimi hissediyorum artik. Hem mental hem bedenen yoruldum. Ailelerde evlatsin bu evde yasiyorsun yapmak zorundasin gencsin diyerek her isi yaptiriyorlar. Yazik bu genclere kendim dahil hepimize cok uzuluyorum. Ne bi makyaj yapma hevesim ne disari cikma hevesim hicbise kalmamis. Bide gencler neden evlenmiyor diyorlar. Niye evlensinki yeterince yasamislar yasayacaklarini zaten.
43 Yorumla
Soran7 ayAynen öyle işte. Bilinçsiz aile ile yaşamak çok zor. Doğduğun ev kaderindir. Bana sürekli onu giyme bunu yapma baskısıyla büyüdüm mesela. Ama iş bi işin hallolmasına gelince herşeyi bilmem bekleniyor.
Soran7 ayÇok şükür ben kendimi yetiştirdim ama isterdim ki ailem biraz kafa dengi olsun benimle eğlensin gezmemi onlar istesin gençliğimi yaşamamı falan …
Cevap sahibi7 ayBende ayni sekilde kendimi yetistirdim ama giden psikoloji geri gelmiyor
bunların böyle olmasının sebebi annenin hayat arkadaşı gibisin sadece çocuğu değilsin ve anlayış göster kısmetin çıkınca zaten düzenin olacak ama bu durumdan çıkayım diye ne olursa olsun deyip sakın boş bir evlilik yapma pişman olursun, anneni idare et böyle düşünmen normal ama bazen empatide yap şu an hayatındaki tek kişi sen gibisin normal seninle böyle diyalog kurması
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Gerçekten haklısın, kendi alanına ve özgürlüğüne ihtiyaç duyman çok doğal. 🌟 27 yaşında olmak, bireysel bir düzen kurma arzusu taşımak için tam da doğru bir zaman. Annenle yaşaman sevgi dolu olsa da, sürekli sorumluluk hissi ve özel alan eksikliği seni zorlayabilir. Bunu annenle konuşarak paylaşmalısın, belki durumunu başka şekilde çözmek mümkün olabilir. 😊
Senin sınırlarına ve yaşamına da değer vermesi gerektiğini anlatmaya çalış. Ama unutma, bu konuşmayı yaparken sevgini ve niyetini açıkça ifade etmek önemli. Kendi düzenini kurman hem seni hem de anneni daha huzurlu ve mutlu bir insan yapabilir. 🌱 Hayatında değişiklikler yapmalısın, çünkü senin de yaşamaya ve kendi hikayeni yazmaya hakkın var! 💫10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
48
Cevap
81Cevap
7 ayBu ülkede ayrı eve çıkmak mümkün değil. Hem ekonomik sebeplerden hem de ataerkil bir toplum olduğumuzdan dolayı çoğu aile kızları eğitim ya da memurluk dışında ayrı eve bekarken çıkmaya razı gelmez. Yani öğrencisindir yurt çıkmaz eve çıkarsın ya da atandın gider ev tutarsın ama onun haricinde belli bir yaşa gelmiş ailesiyle anlaşamayip ayrı eve çıkmaya sicak bakan aileler azinlikta
En iyisi belki hayırlı bir evliliktir diyeceğim ama memlekette hergun bu kadar cinayet ve siddet olayları dönerken insan bekar kalırım daha iyi diyor. İyi bir insan bulmakta zor yani.10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
7 ay27 yaşında tüm hareketleriniz kısıtlı olur aile evinde. Arkadaşlarınızla yemeğe çıksanız akşam yemeğine evden izin almak ya da eve söylemeniz lazım 10 da ya da 11 de evde olacağım diye. Bir yere tatile gitseniz yine aynısı tabii ki.. 👍 devamlı bir izin durumu yani..
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
7 ayfakirsen mecbursun. bunun 28 versiyonuyum. tahmini olarak 32 ye kadar aileyle yaşarım. iyi para birikiyor. 32de de annemden yardım alıp ev alıp ayrı yaşamaya başlarım belki bu 33 34 olabilir. kirada yaşamak istemiyorum
18 Yorumla
Soran7 ayFakir değilim aslında zorlasam çıkarım ama annemi de tek bırakamıyorum. Annem beni istemiyor diye düşünür. Halbuki bu yaşta hala çocuk muamelesi sıkıyor derdim bu
- 7 ay
kendi evini alıcaksan çık ayrıl. kira falan hem ona saygısızlık hem de maddi açıdan anlamsız. sadece onunla yaşarken tavrını koyman gerekiyor. benimksii kazancımı kabullenip evi otel gibi kullanmama izin verdiği vakit bunu sağlayabildim
Soran7 ayYa erkek olmak biraz daha avantajlı . Yabi benim ailem e göre böyke. Zaten aşkında kafa yapın uysa aile ile yaşamak kötü bi şey değil. Bizimkiker baya geri kafalıydı çok zorluklar çektim. Sorsan herşeyi onlar biliyor ama. Şimdi artık her yeri onları götüre getire dış dünyayı biraz adapte oldular da karışmıyorlar artık eskisi gibi 😆
Soran7 ayEv alamam ya kiralar konusunda da haklısın. çıkarım ama zorlar yani
- 7 ay
boşuna ev sahiplerini zengin etmek yerine birikim yap en kötü evlilik ya da araba için hazırlık olur
- 7 ay
alışıyorlar yavaş yavaş. türkiyede her şeyin para olması üzüyor ama insan bir şekilde alışıyor. 7 24 çalışıyorum mesela tatil krizine girdim haftaya az çalışıcam. fakir olmasam haftada 20 30 saat çalışıp keyfime bakardım ah nerede o günler
Soran7 ayHaklısın. hayat adaletsiz be. Kimisi doğuştan şanslı napalım bizde tahtımızı kendimiz yapacağız 😅
- 7 ay
özel ders vermeye başladığımdan beri gördüğüm ailelerden sonra kendi hayatıma şükretmeye başladım. benim gibi sabah akşam çalışıp özel derssiz kazancımı zor kazanan aileler var. Allah öylesiyle sınamasın zor valla. bu akşam böyle bir ailenin çocuğu derslerini sallamış diye gece 12 de öğrencimin ailesine psikolojik destek verdim. öğrencime de. atanmamış öğretmenim ama son günlerde gördüğüm şeyler halime şükredecek hale getirtti
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ya ben her zaman aileden yanayım yani aileyle olmaktan yana ama tabi aile var aile var geçinmek var geçinmemek var herkeste olduğu gibi maalesef olmuyor bazen anlaşılmazlıklar oluyor onun için ayrı olmak tek olmak iyidir çünkü ben de tekim ha ailemle sorunum mu var ya sorunum yok iş gereği öyle gerekli bu yalnızlık bir yerde iyi insana iyi geliyor karışanın yok edenin yok bir de yaşında var o yüzden bazen zor olabiliyor aileyle yaşamak
00 YorumlaValla aile evinde elim sıcak sudan soğuk suya değmedi el bebek gül bebek büyüdüm çok mutluyum aslında çok da zor değil sevgi bağıyla alakalı bu durum 3 yılımı verdim şimdi evliyim kendi evimde de çok mutluyum önemli olan nokta aile bağlarıyla olan yuvamda iyisindir ama koca evinde sana değen adamla olursan kendi evinde cennet olur herkes herşeyin üstesinden gelebilecek güçte ama kendimizin farkında olmak bambaşka
00 Yorumla
7 aybişey olmaz iyisin bence sen. seslensin hep yanında olsun :)
13 Yorumla
Soran7 ayYa tabi amin 🙏🏻 ama bu yaşta çocuk muamelesi zor ya. kendisinin benim yaşımda 2 çocuğu varmış
Soran7 ayBana böyle yapma diyorum anlamıyor
- 7 ay
:) yapsın kız bırak. sen onun küçük bebeği olarak kal hep.
bakış açını değiştirmelisin. sahip olduğun şeylerin kıymetini bil.
yalnızlık çok sıkıcı gelebilir , o kadarda cazip bir hal değil.
Gizli Üye(25-29)7 ay27 yaşında babayla yaşamak çok zor. Çok iyi anlıyorum. Yaşamak istemiyorum artık
33 Yorumla
Soran7 ayBabam yok keşke olsaydı ama olsaydı da aynı evde kesinlikle yaşamazdım 😅 Anne bile çok zorluyor
Cevap sahibi7 ayGidecek bir yerin olmayınca mecbur yaşıyorsun işte
Soran7 ayHaklısın canım. Hayat mecbur ediyor. Zor ya haklısın. Evleneceksin işte Buda insanı sinir ediyor başka çarenin olmaması ama işte naparsın
Aile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı. valla benim keyfim yerinde sıkıntı aile evi değil aile bireylerinin kendisi, benim tuzum kuru çünkü annemin senin ki gibi huyları tavırları yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ay30 yaşındayım, evliyim ve ailemin evinde yaşıyorum. Çok şükür bir ailem var ve onlarla birlikteyim. Evet zorlukları var ama hiç değilse güvendiğin insanlara sırtını yaslayabiliyorsun. Çalışırken kira, fatura ödemediğin için birikim yapabiliyorsun.
Aile evinde yaşamanın çok büyük artıları da var yani. İyi ki benim ailem sizin gibi düşünüp benim gitmemi istemediler. Evli olduğum halde bana kucak açtılar.
10 YorumlaÜzme kendini burada herkes ağzı olan konuşuyor... İnsanların hayatına bakıp da sosyal medyanın manipülasyonuna gelme sakin ol
Birgün anneni çok özlersin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBu kişiye göre değişir ben ta çocukken bile yalnız olmayı severdim yani benim açımdan kadınına kesinlikle tek yaşamak. Ama kimisi yalnızlıktan da sıkılıyor asla benim sıkılacağımn şey değil aşığım. Hedefim Zirve yalnızlık o derece ama daha yıllar var bunun için, sadece oğlumla yaşıyorum o da kendi evini hayatını kurunca benden iyisi yok. Karar senin
00 Yorumla
7 ayİnan ikisinde kensine gore artıları ve eksileri var tek yaşamak sıkıcı oluyor biraz bide buþun temizlik yemek işgüç hersey sana ait
10 Yorumla
7 ayAnnenin kıymetini bil, çünkü onlar gittiği zaman yerleri hiçbir zaman doldurulamayacak kötü de olsalar onları sevmekten vazgeçme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayYalnız yaşamayı madene zanneden dengesiz zamanlar insanın bozuk düşünceleri bunlar Hele bir benim gibi 30 senedir tek başına 5 farklı şehirde sokağa girdi gibi savrularak yaşa da göreyim seni yalnızlığın ne b** olduğunu anlayınca
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 871 cevap paylaştı.
7 ayValla ben 34 yaşındayım hala yanlız yaşayamıyorum çünkü yanlız yaşamak bana göre değil ama şöyle bişi var özgürüm
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
7 ayTek kalmak daha iyi. İnsan belirli bir yaştan sonra kendi düzenini kurmak ona uymak istiyor. Ve daha da ileriki yaşlardan sonra iletişim ihtiyacı doğuyor ve aileyi öncelemeye başlıyor. Garip bir döngü
00 Yorumla
7 ayBu zamanda çok iyi gelirin yoksa tek yaşamak eve çıkmak hiç mantıklı değil çok zorlar
10 Yorumla
7 ayAile evinin benim için ölümden bir farkı yok. Bu nedenle ayrı eve yerleşicem. Yanıma da güvendiğim arkadaşımı alıcam, özgürlüğü artık bende tadıcam.
10 Yorumla
7 ayBen 23 yaşındayım ve tak etti vardiyalı çalışıyorum güvenlik işi bu şekilde erkek olduğum halde gece çalışma deyip işimi bozmaya çalışmaları evde kalsam cik hava al az insan yüzü gör derler dışarı çıkarım yarım saat 1 saatte bir arayıp sorgulamaları can sıkıcı bunun gibi binlerce olay yetişkin olduktan sonra sıkıyor dar ediyor hayatı biraz borcum var ödeyip çıkıcam ayrı eve birkaç aya
10 Yorumla
7 ayYani aile evi biraz daha korunaklı ama onun dışında evet evdeki sorunlar ister istemez etkiliyor ve önce kaldırabiliyorsun yaşın küçüklen ama belli yaştan sonra olmuyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eğer ailede şiddet gibi ağır şeyler yoksa bence idare edilebilir ama tek kalmak da bazen iyi bir seçenek olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayKendi evim var şükür bende 34 yaşındayıp evlenip kendi evime geçeyim diyorum ama evlenecek kız da yok. Arada kendi evime gidiyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
7 aySürekli ayrı ev hayalleri kurup evde tek kalınca da üç buçuk atıyorum anlayamadım gitti bdjfjjf
00 Yorumla
7 ayYok aile evi iflah olacak şey değil, 23 yaşındayım katil olmamak için arkadaşımla ayrı eve çıktık, şaheser bir şey.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
7 ayTek yaşıyorum, arada annemi çağırırım bir süre yanımda kalır. bana bir sürü kız gösterir ama diyemiyorum ki ben enayi miyim konforumu bozayım.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 852 cevap paylaştı. Ben 34 düm halen aile evimdeyim yanı evlenmeden öncede değiştirme niyetim yok zatı yılda bi hafta anca evde kalıom nie ev kiralayım kendi adıma
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBunları annen ile konuşamıyorsan sen de sıkıntı vardır. Annenin sana olumlu bir tepki vermesine gerek yok ama açık iletişim kurmazsan seni kimse anlamaz. Benim için sıkıntı yok ailemle iyi geçiniyorum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
7 ayBilirim aile evinde yaşamak zordur anne baba tartışır durduk yere çocuklar suçlu olur annem rahmetli oldu
00 Yorumla
7 ayAilen iyiyse güzel knk bulasık derdin zaman zaman yok yemek öyle
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
7 ayBu ekonomide çoğu kişi aile yanında maalesef ben de öyle
10 Yorumla
7 ayBence güzel annene bakıyorsun me güzel ilgileniyprsun evlenince el adamını çekmek emin ol daha zor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
7 ayAileyle yaşamak iyi ya. Kazandığın para sana kalıyor. Kafan rahat kira ve fatura derdin olmuyor mis gibi.
00 Yorumla bana göre denizce çalışmak en iyi seçenek aile gibi seçenek yok kafan rahat ve yemek masrafı gibi ekstra masrafların yok paranın azımsanmayacak bir kısmı borçlu değilsen sana kalıyor
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 970 cevap paylaştı. Anne olduğunda bir daha düşüneceğine eminim ama ispatlayamam şimdilik.
00 YorumlaSana baglı artık sıkıcı gelıyorsa ailenle yaşamak elbette yanlız ayrı oturman gerekiyor
00 Yorumla27 aile ile cidden zor. Maddi imkanın varsa kendi evine çok derim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 916 cevap paylaştı.
7 ayİkisinin de kendince zorlukları var, güçlü yönlerinin ne olduğuna bağlı.
00 Yorumla
7 ayBence herkes tek yaşayabilir ama aile hep bir arada olmuyor bence bunun tadını çıkar :)
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Yalnızca zlik süper ama sık sikta görüşebilmek lazim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 474 cevap paylaştı.
7 ayTek kalmak tabi evlen sende işe egir yatma sığır gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayİnşallah o imkanın olur gerçekten zor oluyor. Anne babamla uzun yıllar yaşamış biri olarak maddi gücüm olsa o kadar uzun zaman onlarla aynı evde yaşamazdım.
00 Yorumlaaile evi her zaman daha rahattır, sorumluluk açısından
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 717 cevap paylaştı. Turkiyedeyiz ayni yastayiz yapacak bisey yok maasimin %80'nini kiraya vermemem maalesef.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı. Olmasını beklemek olmaz zaten saman altında şu yürütmen lazim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayEğer imkanın varsa tek yaşarsın
Sadece istediğin zaman aileni görürsün00 Yorumla
7 ayTek olsan da bir yerden sonra sıkar
16 Yorumla
Soran7 ayBuna da katılıyorum. Zaten tek olsan bile gelip gidersin ki aileni atmıyosun sonuçta. Ama bu yaşta herşeyi hesap vermek zor geliyor
- 7 ay
Hesap vermeyecek kadar mesafe koyabilirsin aslında :)
Soran7 ayKoydum zaten son yıllarda keşke daha erken yapsaydım
Soran7 ayilk yıllarda çok zorlandım.25 yaşında akşam altı da evde ol onu giyme bunu giyme. Hayır çalışna da biriyim baya zorlanmıştım da şıan baya çözdük o zaman a göre
Soran7 ayYa aslında ailenle kafa yapın uysa bu kadar sorun olmaz hiç bi şey. Asıl sorun kafa yapılarının uymaması
- 7 ay
Başka eve çıkmayı düşündün mü
Gizli Üye(25-29)7 ayaynı durumdayım beni mecbur etenler utansın evlendikte bir halt değişmedi 4 yıl sonra tekrar geldim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBana göre aile evi iyi evlenene kadar da aile evinde kalıcam
ben tek yaşayamam yaa
Beraber kazanıp beraber harcıyoruz00 YorumlaBenim için de tek kalmak daha iyi, 11 yil aile ile değilim. Şimdi döndün.. Kizlar arkadaş evi olmaz mı haha
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBen de 33 yasındayım aileyleyim. 4 kişyiz. Zor gerçekten
00 Yorumla
7 ayBen uzun bir müddet ailemle sonra da tek yaşadım tabiki tek yaşamak güzel. Şimdi sadece izinlerde yanlarına gidiyorum. Gel beraber yaşayalım. Elmalı turta yapabilir misin?
00 YorumlaMerhaba anneniz için de sizin için de aynı evde kalmanız güzel kendinize güzel alanlar açabilirsiniz alışveriş kısa yürüyüşler dışarı çıkınca kısa bir kahve molası iyi gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayAile evının kuralları var tek kalmanında da sorumlulugu
00 Yorumla
7 aygerçekten zor bi durum otrl kirala demiycem cünkü bi geceligi oldukca yüksek meblalarda,
şehrinde ev arkadasi arayan biri varda detaylıca araştırıp taşınmanı öneririm00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
7 ayzor bır durum annen ıcınde oyle muhtemelen sen evde oldugun surece annen hayatına bırını almamıs 27 yasındasın ayrı eve cıkmalısın
00 Yorumla
7 ayVallahi bacım senin için üzüldüm ama sanırım bu kişiden kişiye değişiyor çünkü ben 24 yaşındayım ve ailemle yaşıyorum gayet iyiyim çok şükür
00 Yorumla
7 ayTek kalmak ama maddi özgürlüğününde olması lazım
10 YorumlaBin kat tek kalmak daha iyi insann kendi duzeni gibi olmuyor
00 YorumlaGerçekten zor ya. Ailen çok iyi olsa bile çok zor
00 Yorumla
7 ayEvet zor aile ile ancak artıları eksileri var. Teraziye koymak gerek.
00 Yorumla- Devamını Gör (69)
Devamını Gör(114)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 27 yaşında aile evinde yaşamak çok zor :( Size göre aile evi mi yoksa tek kalmak mı daha iyi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer