27 yaşında aile evinde yaşamak çok zor :( Size göre aile evi mi yoksa tek kalmak mı daha iyi?

27 yaşındayım annemle yaşıyorum sadece ikimiz olmamıza rağmen hiç bir özel alanım yok gibi hissediyorum. Telefonla konuşuyorum mesela hemen diğer odadan bi iş için sesleniyor falan misafir geliyor sürekli. Hastane işleri her şey bana bakıyor. Diğer çocuklar evli olunca sanki onların sorumluluğu yokmuş gibi oluyor. Hayır annemi çok seviyorum da benim de bi hayatım olsun istiyorum. Gerçekten bi yaştan sonra kendi düzenin olması şart. bi gün çocuğum olursa 20 yaşından sonra ayrı eve çıkmasını ben isteyeceğim.

27 yaşında aile evinde yaşamak çok zor :( Size göre aile evi mi yoksa tek kalmak mı daha iyi?
Cevapla