Eski eşimin velayetı kotu kullandıgını nasıl ıspat ederim?

Cocugumu almak ıstıyorum gecıcı velayet bendeydı benı tehdt ederek daha sonra cocugun velayetını vermek zorunda kalmstm anlasmalı bosanmada cocugum orada rahat degıl bana benı ozledıgını soyluyo 6 yasında bıre gidiyor bana en cok ıhtıyac duydugu zaman su an benım calısmasamda cok sukur maddı durumum ıyı ıkıncı evlılıgımı yaptım babasının cocuga kotu davrandıgı bı vıdeo var kucukken onu sunsam velayetı alabılırmıyım cocuk babası bsey dycek dye ona anneme gıtmek ıstıyorum dıyemıyo gorus gunumde evlendıgım ıcın cocugu baba vermıyo babamlara verıyo ve goremıyorum ıkı haftada bı gorceksn dıyo babamlara verme ozaman dıyorum cocugumu hıcbısekılde alamıyorum kafayı yicem bana bıde cocugu hıc goremezsın dıyo tehdıt edıyo cocuk 8 yasına gelmeden velayet davası acsam su an alabılırmıyım?:(

Güncellemeler
7 ay
…h
Eski eşimin velayetı kotu kullandıgını nasıl ıspat ederim?
Cevapla