7 aydır uzağız birbirimizden evim seni çok özledim Çarşamba günü ordayım hasret sona erecek galiba?

İstanbul'u hiç bu kadar özlememiştim..
7 aydır uzağız birbirimizden evim seni çok özledim Çarşamba günü ordayım hasret sona erecek galiba?
Güncellemeler
7 ay
Bende öyle düşünüyorum ama bu sefer konya beni bunalttı Şu an için n büyük eglencem KS de takılmak düşün yani😂😂
7 aydır uzağız birbirimizden evim seni çok özledim Çarşamba günü ordayım hasret sona erecek galiba?
Cevapla