#Aile&Toplum Sizce güç kaybı yaşamış olmam, Allah'tan mı olmuştur?

Normalde, özellikle son birkaç yıldır yaşadığım olaylardan dolayı gerçekten ara ara kendi kendime " Ulan ben güçlü kuvvetli biri olsam, yaşadığım bu haksızlıkların karşısında ya mafya olurdum veya pez. Venk falan olurdum. İyi ki; çok güçlü kuvvetli biri değilim " diyorum. Sizce de güç kaybı yaşamış olmam, Allah'tan mı olmuştur?
#Aile&Toplum Sizce güç kaybı yaşamış olmam, Allah'tan mı olmuştur?
Cevapla