Aynı zamanda ruhunuz inançla, vicdan ve merhametle dolu mu? Eşinize tam bir sadakat ve değer gösterir miydiniz? Nasıl güvenicez erkeklere bilmiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 688 cevap paylaştı. Evet, takvaya bakarsın. Şöyle ki fırsatım oldu çağırdılar hatta günlerce ısrar eden oldu. Takva öyle bir şey ki Allah koruduğu zaman istesen de inan yapamıyorsun. Gücüm yetmiyor yani yapamıyorum korkudan anladın mı.. lafta kalıyor dediklerim. İş oraya gelince her şey değişiyor benim için
131 Yorumla- 7 ay
“Günlerdir ısrar eden oldu” bunun bir kadının demesi imkansız kadın istese her erkeği parmağında oynatır hahahahaha yalvarmak nedir m*l mısınız nesiniz aw
Soran7 ayKendini korudun yani bu zamana kadar
- 7 ay
Bana pek inandırıcı gelmedi
Soran7 ay23 yaşında mısın doğru mu yaşın? Allah takvanı daim etsin
Soran7 ayİnşallah ablam. İnşallah senin gibi düşünen ve yaşayan insanlar vardır çünkü artık umudum azalmaya başladı. Karşıma kim çıktıysa zinakar, zina yapmamış olsa bile sadakatsiz çıktı çoğunlukla. Kimseye güvenemez oldum artık
Soran7 ayBi ara youtubedan dinliyordum biliyorum evet. Hatta hayalhanemin karma bir konferansı olmuştu geçenlerde ona da gittim. Aileye gelince aile kişiden bağımsız olabiliyor. Bazen ailesi çok düzgün insanlar bile bozuk çıkabiliyor ya da ailesi çok düzgün olmasa da kendini bir şekilde doğru yolda olabiliyor. O yüzden sırf Aileye bakarak da ben pek güvenemiyorum açıkçası.
Soran7 ayEvet yaşın benden küçük. Bir kardeşim olarak görüp yazdım :)
Soran7 ayBiz seninle başka bir soruda daha denk gelmistik sanırsam
Soran7 ayEvet de işte kimin nereden cikacagi da belli olmuyor bilmiyorum
Soran7 ayElbette dikkat ediyorum zaten namaz kıldığı halde neler neler yapanları gördüğümden beri sana tavsiyem sadece namaza bakma. Ahlaki çok önemli. Bakış açısı, davranışı. Evet namaz olmazsa olmaz ama İslam sadece ibadetten ibaret değil. İslam ahlakı var mı asıl nokta ahlak
Soran7 ayMagazini pek takip etmiyorum anca denk gelirse. Güneş sanatçı olanı diyosan onun şarkılarını dinliyorum sadece. Yaptığı bişey varsa haberim yok.
Soran7 ayBu arada nickimi burada söylemiyim ama takip ettim seni zaten kardeşim
Soran7 ayHmm anladım. Biri değil aslında kısa bir video serisi önermiştim.
Soran7 ayBi gizli sorayım dedim soruyu kendimi ifşaladım ya
Soran7 ayAmin hepimizden Allah razı olsun
Soran7 ayBen normalde de bu tarz sorular soruyorum zaten de bu sefer böyle sorduk
Soran7 ayTeşekkür ederim kardeşim. Bazen ben de sinirlenip sövdüğüm oluyor yalnız degilsin
Soran7 ayAmin
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 418 cevap paylaştı.
7 ayUzun yıllar yalnız yaşadım ve hiçbir şekilde 1 kadınla özel bir ortamda başbaşa kalmadım.
Hoş, kalsaydım da hiçbir kadına dokunmam, zina benim için kırmızı çizgi.
Bekarken kadınlara karşı ciddi ve mesafeliydim.
115 Yorumla
Soran7 ayŞimdi evlisiniz öyleyse
Soran7 ayMutlu musunuz abi
- 7 ay
Eşime sadık ve düşkünüm. Çok da mutluyuz. Allah herkese nasip etsin.
Soran7 ayAmin abim bizim için de dua et. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Daha da artırsın. Zina yapmadan helal yolla evlenmenin sonucu bu işte
Soran7 aySadece merakımdan soruyorum abi eşinizle nasıl tanıştınız görücü usulü mü
- 7 ay
Zamane erkekleri temiz kalmanın bir gurur ve Allah katında değerli bir davranış olduğunu bilmiyorlar. Helal olan evlilik ve insanın huzurunu misliyle katlıyor. Amin amin amin, bilmukabele. Rabb'im sizi ve tüm zinadan uzak duran kullarını karşılarına kendi gibi ve sevdikleri birini çıkarsın.
Soran7 ayAmin inşallah abi Allah razı olsun
Soran7 ayEşinizle görücü usulü mü tanıştınız abi
- 7 ay
Ortak arkadaş.
Soran7 ayAnladım abi inşallah hep mutlu olursunuz
- 7 ay
Çok teşekkür ederim. Rabb'im size de 2 cihanda saadet ve kurtuluş versin.
Peygamber Efendimizin güzel bir sözü var:
Evlenin, evlenen imanın yarısını kurtarmış demektir. Geriye bir çekirdek tanesi kadar ecir kalıyor.
Allah razı olsun sizden ve sizi dünyaya getirenlerden.
Soran7 ayAmin abi Allah sizden de razı olsun. Dua et bu kardeşin için de Allah yolunda hayırlı mutlu bir evliliğim olsun diye
- 7 ay
Rabb'im gönlünüzdeki ömrünüze, ömrünüzdeki gönlünüze hayırlı eylesin. Amin...
Soran7 ayAmin Allah razı olsun abi. Eşinize hürmetler
- 7 ay
Ve Aleyna Ve Aleyküm Selam. 👋
7 ayEvet. Sen niyetini halis tutup kendini sakınınca Allah sana da öylesini nasip ediyor. Bu devirde öyle adam yok yalanına kanıp kendine dikkat etmezsen yine aynı şekilde sana da senin gibisini nasip ediyor.
13 Yorumla
Soran7 ayBen kendime Allah korkusundan dolayı dikkat ediyorum. Öyle adam var ya da yok diyerek değil. Birine göre dikkat edilmez. Allah öyle emrettiği için dikkat edilir
- 7 ay
Aksini iddia etmedim zaten. Sizin endişeniz böyle erkek kalmadı mı olduğu için dedim. Tek derdimiz Allah'ı razı etmek olmalı, ahlaklı birini bulmaktan çok.
Soran7 ayBunu ben de biliyorum ama insan seveceği, hayatını paylaşıp mutlu olacagi birini de istiyor
Gizli Üye(25-29)7 ayEvet elhamdulillah zinadan uzak durmak zaten o kadar zor bir şey değil aileniz iyiyse allah korkunuz varsa bide düzgün bir insansanız o zaman zaten bulaşmazsınız bu işlere
221 Yorumla
Soran7 ayErkekler de öyledir inşallah
Cevap sahibi7 ayKaraktere bağlı bu canım bazı erkekler var iyi ve allahtan korkuyor az çok bu yüzden yaklaşmıyor bazı erkekler var ama ne aile terbiyesi görmüş ne dinine yakın bunlar tabiki bataklığa düşer yani her şey aile evinde başlıyor diyebiliriz
Soran7 ayAilesi düzgün olup kendisi bozulan da çok var ama biz nasıl guvenicez abla ya
Cevap sahibi7 ayAdamın karakterini analiz edeceksin evlenmeden önce
Soran7 ayAnaliz ettiklerimin gerçek yüzünü görünce tekmeyi bastım. Bulamadım istediğim gibi birini
Cevap sahibi7 ayİyi yapmışsın umarım daha iyisini bulursun zaten böyle tipler genelde çabuk kendini belli ediyor ama bazı kadınlar fazla iyi niyetli veya aşık olduğu için göremiyor
Soran7 ayHaklısın abla. İnşallah bulurum ama umudum azalıyor :(
Cevap sahibi7 ayDikkat et kendine acele etme sakın önemli olan ne zaman evleneceğin değil daha çok kiminle evleneceğin canım benim
Soran7 ayEvet abla haklısın ama insan istiyor sevdigi güvendiği biriyle mutlu bir hayat kurmayi. Her olmayışında da hayal kırıklığına uğrayıp üzülüyorum. Çok yoruldum bu durumdan :(
Cevap sahibi7 ayAnlıyorum seni hepimiz aynı durumdayız sonuçta ama cidden bak aceleye gerek yok
Cevap sahibi7 ayBelki allah bilerek erteliyordur seni korumak için veya birisine hazırlamak için bilemezsin
Soran7 ayBelki de abla bilmiyorum. Sadece istiyorum ki Allah yolunda mutlu huzurlu bir evliliğim olsun. Eşim zina yapmamış sadık biri olsun ama sanki hiç öyle biri yokmuş gibi. Çıkmıyor karşıma. Çıkmadı yani
Soran7 ayZaten acele edeceğim bir durum yok. Çünkü öyle biri yok. Sen kaç yaşındasın
Cevap sahibi7 ayÖyle yokmuş gibi duruyor çünkü kötü ve pis adamlar ön planda oluyor genelde
Cevap sahibi7 ayİyi ve efendi adamlar evlerinde kendi halinde oluyor normalde bu yüzden dert etme
Soran7 ayÖyleyse eğer o insanlara nasıl denk gelicez bilmiyorum..
Cevap sahibi7 ayNasip kısmet allah’a güven
Soran7 ayHaklısın abla inşallah sağ ol
Cevap sahibi7 ayNasibini beklemekten başka bir şey elinden gelmiyor bu yüzden beklemelisin canım
Soran7 ayHaklısın çok teşekkür ederim 🌸
Cevap sahibi7 ay❤️
Yapay Zeka Cevapladı
İrade ve sadakat bir insanın içinde büyüyen değerlerden biridir. Evlilikte ya da ilişkilerde sadakat, eşine duyulan sevgi, saygı ve inançla beslenir. Karşındaki erkeğe güvenmek de bir süreç aslında; davranışlarına ve tutarlılığına dikkat etmek önemli. 😊 Merhamet, vicdan hepsi bir bütünün parçaları gibi. Gerçekten seven bir insan, eşinin hislerini düşünür ve ona zarar verecek bir şey yapmaz. Tabii bu güvenin zamanla inşa edilmesi lazım, acele etmeden, birbirinizi tanıdıkça anlamalısın. 🌿 Biraz sabır ve anlayış göster; güven de beraberinde gelir. 💞
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
7
Cevap
39Cevap
7 ayGüclü olmasını temenni ediyorum ama etrafta çok uyaran var. Bulunduğum yer hele bu işin başkenti. Dua edin de zinaya bulaşmayayım. Bulaşmayı hiç istemiyorum ama nefsim zorluyo
111 Yorumla
Soran7 ayUyaranlardan uzak dur. Sakin öyle bir yanlış yapma. Allah korusun hepimizi. Bulunduğun yer neresi ki?
- 7 ay
Antalya, burada böyle kalmak inanın çok zor
Soran7 ayBenim yaşadığım yer de oranın laciverti merak etme. İnsan istedikten sonra her yerde temiz kalır. Allah korkusu olduktan ve iradesini kullandıktan sonra
- 7 ay
İzmir'desinizi muhtemelen, eğer böyle bir şehirde berrak kalmayı başaribiliyorsanız sizinle tanışmayı isterim
Soran7 ayAçıkçası benim kimseye güvenim kalmadı. Bu platformu da soru cevap paylaşmak için kullanıyorum. İstiyorsan takipleşebiliriz ama tanışmak olmasın
- 7 ay
Peki siz bilirsiniz, nasibin nereden geleceği belli olmaz. Belki ileride tanışmak nasib olur. Hayırlı günler🙂
Soran7 ayDediğim gibi takipleşebiriz onda sorun yok. Paylasimları düzgün güzel gördüğüm kişileri takip ediyorum zaten burada.
- 7 ay
Peki takipleşelim ama aklımın bir köşesinde sizinle tanışmak yatıyo bilesiniz. Çünkü bu devirde iffetli birine denk gelmek hakikaten zor. Aynı fikirdeysek ve aynı zikirdeysek neden böylesine fırsatı kaçıralım ki? İnsanların karşılaşması kaderin ürünü. Sizinle karşılaşmam gerekiyormuş ki kader önüme çıkarttı. Güven konusunda çok haklısınız. Bunun için toplumun değişmesi şart.
Soran7 ayGizli kullanıcısın profilini açman gerekiyor
- 7 ay
👍
Soran7 ayYaşın zaten küçük bence tanışmamıza da gerek yok takipleşebiliriz dediğim. gibi
Evet iradem güçlü yaşım 29 ama hiç cinsel birliktelik yaşamadım eşimi bekliyorum inşallah
18 Yorumla
Soran7 ayFırsatın mı olmadı yoksa kendin istemediğin için mi yapmadın
Soran7 ayAllah'a dayanıp güven. Sakın zinaya düşme
Soran7 ayİnşallah
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
7 ay34 yaşıma kadar zinadan uzak durdum daha da dururum herhalde.
13 Yorumla
Soran7 ayNe güzel
Soran7 ayNeden evlenmediniz
- 7 ay
Ekonomi çok kötü.
7 ayAldatmamak icin cabalarim buyuk konusmak yanlis olur
13 Yorumla
Soran7 ayTabiki büyük konuşmayın ama aldatmayın da
- 7 ay
Aldatmamam icin sevgilim veya karim olmasi gerek djdj ama hic olmadi
Soran7 ay37 yaş?
Gizli Üye(30-35)7 ayBugüne kadar zina yapmadım, irademi övecek değilim, cinsel isteğim beni de günaha sürükledi ama zina yapmadım
114 Yorumla
Soran7 ayİnşallah da yapmazsınız hiçbir zaman
Cevap sahibi7 ayİnşallah
Soran7 ayGünaha sürukledigi dediğiniz şey ne peki
Cevap sahibi7 aygöz zinası, vb. ama bundan da hep uzak durmaya çalışıyorum
Soran7 ayAnladım. Ben de elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum bu günümüzde zor olsa da. Soruyu sorarken zina diye kastettiğim büyük zina idi. Allah hepimizi korusun
Cevap sahibi7 ayAmin
Soran7 ayİnançlı düzgün gördüğüm insanların paylaşımlarını görmek için takip ediyorum eğer istersen takipleşebiliriz. Konuşmak için değil yanlış anlama
Cevap sahibi7 ayTamam gizliden çıktım
Soran7 ayZaten takipleşiyormuşuz
Cevap sahibi7 ayTamam tanıdım 🙂😅
Soran7 ayBi gizli soralım dedik kindimi ifşaladım zaten burada da 😂
Cevap sahibi7 ayHaha olsun, 😂 ben de öyle 😅
Soran7 ayEyvallah 😂
Cevap sahibi7 ay😂🙂
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayEvet iradeliyim ve asla bir ilişki içindeyken bir başka kadına meyletmem ama aynı şeyi karşımdakinden görüyor muyum? Hiçbir zaman maalesef
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayçok zor ya, ben ilişkiden de evlilikten de erkeklerden de soğudum
11 Yorumla
Soran7 ayGüvenemiyoruz ki :(
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 7 ayEvet güçlü. Bu konularda çok iradeli biriyim aklıma dahi gelmez hatta.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Kimseye güven olmaz kadına da erkeğe de. Kadın da duygusal olarak aldatıyor hoşlandığı bir erkek gördüğü zaman içi gidiyor ister istemez karşı tarafa cilveler yapıyorlar ben çevremde çok evli kızın başka adamlarla takıldığını gördüm yani evlilik başlı başına bir kumardır ya batarsın ya yükselirsin. Ben o kumara hiç girmek istemiyorum evlilik benim gözümde haramdır.
028 Yorumla
Soran7 ayHerkes aynı degil. Karakter ne vicdan olmalı insanın kalbinde. Bunlar varsa sorun yoktur
- 7 ay
İnsanların %90 ı bacım insanın fıtratında var bu. Evlilik iyi bişey değil. Erkek gider eşinden daha güzel kadınlardan hoşlanır kadın gider eşinden daha romantik adamlara cilve gösterir bu hayatın bir parçası artık bunla yaşamalısınız. Ben hayatıma kimseyi almıyorum almayacağım da.
Soran7 ayBen de o %10 luk kısımdaki bir adamı istiyorum zaten. Çünkü ben de o azınlık kısımdayım. Anladın mı
- 7 ay
%10 luk kısımda kalmış adamlar da bekarlığı tercih ediyorlar veya evlenecek maddi durumu olmadığı için reddediliyorlar. Toplumda doğru insanı bulmayı geç ciddi bir ilişki adımına geçmenin önünde de çok engeller var maalesef. Hayırlısı olsun diyelim.
Soran7 ayAmin. Herkes aynı durumda değil. İlla ki bir şekilde olur ben inaniyorum
Soran7 ayDavul dengi dengine. Tencere yuvarlanır kapağını bulur bi şekilde
- 7 ay
İnşallah öyle olur. Ben çok iyi kızların çok kötü erkeklerle takıldıklarını görünce pekte davulun dengine geldiğini değil de tokmağına geldiğini çok gördüğüm için önyargı oluşmuş olabilir. Yine de hayırlısı olsun diyorum.
Soran7 ayEvet öyle örnekler olabiliyor maalesef ama herkesin başına gelmiyor. İnşallah benim de başıma öyle bişey gelmez. Uyanık olmak lazım
- 7 ay
Sizin baya hemde. Ekonomi de erkekleri vurdu kimse evlilik düşünmüyor tuzağa düşmemek lazım demi
Soran7 ayEvet ama kimse evlilik düşünmüyor demek yanlış olur. Ben varsam benim gibi zina yapmamış ahlaklı, karakterli ve mesleği iyi olan erkekler de vardır illa ki
- 7 ay
Mesleği iyi olan :) mesleği iyi değilse evlenilmez mi o erkekle
Soran7 ayEvlenilir elbette ama ben kendim için diyorum benim bir mesleğim var. Hiçbir kadın kendisinden daha alt statüde bor erkekle olmak istemez. Erkekler de kendisinden üst statüde bir kadın istemez zaten.
Soran7 ayDavul dengi dengine. Hem inanç kalp anlamında hem statü anlamında
- 7 ay
Hipergami kişiliğine sahip olabilir misin? Hiçbir kadın diyorsun da ben fakülte mezunu olup lise mezunuyla veya önlisans mezunu olup güvenlik işi yapanla evli olan kadınlar gördüm gayette mutlular. Sende bi hipergamilik var gibi araştır bak. Bide sen koç aslan yay burcu olabilir misin veya başak
Soran7 ayHayir değilim. Hepsi demiyim ama çoğu kadın böyledir. Erkek aynı konumda ya da bir tık üstte olmalı. Çok aşırı uç farklar da olması taraftarı değilim. Yakın olmalı denklik anlamında önemli bence
Soran7 ayKadını erkeğe çeken bir özellik de güçlü olması. Nasıl ki açamadigimiz kavanozu açması için bir erkeğe verdiğimizde mutlu olup kendini güçlü hissediyorsa aynı şekilde erkek başka konularda da koruyup kollayacağı bir kadın ister. Kendisinden daha güçlü veya üst statüde bir kadını da erkekler istemiyor genellikle. Fıtrat böyle
- 7 ay
Buna hipergami kişilik deniyor. Bunun tam tersi hipogami yani kişinin kendisinden daha alt statüde biriyle birliktelik yaşaması. Sen hipergami kişiliğine sahipsin yanlış anlama kötü bir şey değil psikolojiyle ilgilendiğim için tespit ettim sadece. Olabilir her insanın fikirleri düşünceleri farklı ve kafa uyumluluğu da çok önemli.
Soran7 ayKafa uyumluluğu da tabiki çok önemli. En önemlisi o zaten
- 7 ay
Burcunu da merak ettim açıkçası yükselenini falan. Her konudan bilgi sahibi olmayı insanları tanımayı seviyorum.
Soran7 ayEvet hipergami doğru. Biz kadınlar çoğunlukla hipergamigiz zaten. Erkek sadece statü değil bir çok anlamda bizden güçlü olmalı
Soran7 aySen kaslı ve senden güçlü bir kadınla olmak ister misin mesela? İstemezsin sana itici gelir. Bize de aynı şekilde zayıf erkek itici geliyor
Soran7 ayYok her bilgiyi vermem kusura bakma
- 7 ay
Niye burç söylemekle ne olabilir ki ben yengeç burcuyum bak söyleyebiliyorum özgüvenin yok gibi biraz :) Koç aslan yay olduğunu çok iyi biliyorum
Soran7 ayBenim özgüvenimi sorgulamak senin haddine değil. Kimsenin haddine değil. Kendini ne sanıyorsun merak ettim doğrusu. Kimse benimle bu şekilde konuşamaz
Soran7 ayKeyfimin kahyası söylemek istemedi söylemiyorum. Bunu ozguvensizlik olarak algılamak senin ezikligin
- 7 ay
Kimse benimle bu şekilde konuşamaz!! Baskın ve dominant bir karakter. Ben sana hakaret etmedim ki küfür de etmedim sadece özgüvensiz olduğunu iddia ettim. Yani burası sosyal medya eleştiriye kapalı kişiliğinin olması ne kadar üzücü.
- 7 ay
Peki öyle olsun hanımefendi 😄 ezik biz olduk tamam 👍🏻
Soran7 ayOzguvensiz demek hakarettir. Haddini aşarsan karşılığını bu şekilde alırsın. Hadi güle güle
7 ayiradem güçlü evet çok kızı red ettim tek derdim cinsel ilişki olsun :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayHiç sevgilim olmadı ve hâlâ bakirim
Kendimi dinen zinadan koruyorum şükür ama evlilik gerekiyor
11 Yorumla
Soran7 ayEvet evlenmek gerekiyor ama kime güveneceğiz? Sadece güvenmek de yetmiyor sevmek de gerek. Uyum anlayış gerek. Çok şey gerekiyor ama öyle bir insan da kolay kolay çıkmıyor
Aile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı. Ben bu konuda biraz kızlar gibi feminist düşünüyorum sen vermezsen kimse senden alamaz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayÇok şükür ALLAH'a öyle biriyim,
113 Yorumla
Soran7 ayNe güzel
Soran7 ayNeden evlenmedinlz
- 7 ay
Doğru insanı bulmak lazım, sana hayırlı eş olacak, doğacak çocuklarına hayırlı anne olacak. Yüzü güzel, konuşması vs güzel diye evlenenlerin hâli ortada.
Soran7 ayHaklısınız. Yaşınız doğru mu
- 7 ay
Haklı olmak güzel bir şey ama insanların insanlıktan uzak olması, ALLAH'ı ve Onun kurallarını umursamaması ne kötü ne kötü.
- 7 ay
Kendi sorunun cevabına, sen nasıl cevap verirsin peki? Uzak durdun mu, eline erkek bile demedi mi
Soran7 aySoruma cevap vermeyeceksen konuşmaya gerek yok. İnsan karşısındakine olan saygıdan cevap verir önce. Saygı yoksa konuşma da yok
- 7 ay
Selametle
Soran7 ayAllah kelamını ağzınıza aldığınız yerde insanlara saygınız yoksa hiç gösteriş yapmayın. Sadece kötü göstermiş oluyorsunuz. Zarar vermiş oluyorsunuz dine.
- 7 ay
Siz soru sordunuz, ben de sordum. Saygılı biri, erdemli biri olmanın nasıl bir şey olduğunu gösterin ki sizi örnek sabrınızı örnek alıp insanlar sizin gibi olmaya çalışsın.
Son cümle olarak sorunuzun cevabına gelecek olursak: biraz daha büyük biriyim. ALLAH'a emanet olun, bu sohbet bitmiştir.
Soran7 ayBen soru sorduysam saygınız varsa önce sorumu cevaplayıp öyle soru sorarsınız. Sorumu görmezden gelip başka soruyla karşılık vermek bi kere sizin daha görgü kurallarını bile bilmediğimizi gösteriyor. Böyle kişiler mümkünse Allah kelamı konuşmasın
Soran7 ayFazlasıyla itici oluyorsunuz. Bari dini alet etmeyin
Soran7 ayBence de bu konuşma bitti. İyi günler size
ben sadakat gösteririm yeterki karşıdanda göreyim.
12 Yorumla
Soran7 ayKeşke herkes sadık olsa
Şimdiye kadar öyleydi
12 Yorumla
Soran7 aySonra ne değişti
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
7 ayBu yaşa kadar kendimi sakındım
116 Yorumla
Soran7 ayAskersiniz galiba
- 7 ay
şu an askerim evet
Soran7 ayAstsubay mi
- 7 ay
Evet
Soran7 ayKolaylıklar dilerim. Allah yardımcınız olsun
- 7 ay
Amin cümleten
Soran7 ayAmin
- 7 ay
Astsubay nereden çıktı peki
Soran7 ayTahmin yuruttum sadece
- 7 ay
Sen ne iş yapıyorsun
Soran7 ayBen burada söylemek istemiyorum soruyu gizli sordum
Soran7 ayHayır teşekkür ederim
- 7 ay
Sebebi nedir?
Soran7 aySoru sordum sadece. Amacım tanışmak degil
- 7 ay
Anladım iyi günler
Soran7 aySize de iyi günler
Gizli Üye(30-35)7 ay29 yaşindayim. Egitimli kültürlü bir insanim ciddi ilişki ariyorum uygunsa tanişabilir miyiz
00 Yorumla
7 ayEvet iradem güçlüdür
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayEskiden öyleydi şimdide öyle ama arada bekarlin verdiği ve iş hayat sitresiyle oda ciddi dusunduumle oldu sonra vaz geçti falan
02 Yorumla
Soran7 ayKeşke yapmasaydın
- 7 ay
Olsun
Evet elbette güçlü
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Gerçekten güçlü bundan bu yıllarda dah emin oldum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
m 7 ayGüçlü
12 Yorumla
Soran7 ayHiç yapmadınız yani öyle mk
Soran7 ayMi
evet güçlü
13 Yorumla
Soran7 ayNe mutlu sana a
Soran7 ay👍🏻
- Aile & Toplum konusunda 772 cevap paylaştı.
7 ayMaalesef öyle ama bu kötü bir şey
04 Yorumla
Soran7 ayZinadan korunmanın nesi kötü
- 7 ay
Bu kadarını bil yeter. Ben acıdını çekiyorum.
Soran7 ayZinadan korunmanın acısı olmaz. Asıl zina yapmanın acısı olur
- 7 ay
Neyse görüş ve durum belirtildi
Gizli Üye(36-45)7 ayAllah'a şükürler olsun güçlü
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayİstediğin kadar iradeli ol bi yerden sonra illaki can istiyo
08 Yorumla
Soran7 ayİrade varsa evlenene kadar koruyabilirsin kendini
Cevap sahibi7 ayEvlendikten sonra nolucak saniyosun
3 sene 5 sene korudun 20 sene korudun sonra
Kaçınılmaz son
Soran7 ayKaçınılmaz son ne evlendikten sonra eşinle beraber olabilirsin zaten
Cevap sahibi7 ayNeyse dediğin gibi olsun
Soran7 aySen ne diyosun anlamadım ki
Cevap sahibi7 ayBak özellikle erkekler
Bir noktadan sonra aldatır ya da aldatmaya meyleder
Bunu fiziken yapmasa kafada yapar
Yatakta sen varken başkasının hayalini kurarak yapar o işi
Ve %99 u dışarda bir kez bile olsa yapar yapmıştır
Soran7 ayBuna inanmıyorum. İnanmak da istemiyorum. Herkes aynı olamaz
Cevap sahibi7 ayPeki :))
7 aymaalesef guclu degil...
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
7 ayHayır çok zayıfım her şey i yapabilirim
00 Yorumla Hayır o kadar güçlü değilim
00 Yorumla
7 ayEvet
10 Yorumla
7 ayevet güçlü
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Benim çok güçlüdür
10 YorumlaHayatımdaki insana sadık kalırım.
10 Yorumla
7 ayZinayla isim olmaz
125 Yorumla
Soran7 ayNe mutlu sana
- 7 ay
Tercih meselesi umarım kendimiz gibi birini buluruz
Soran7 ayİnşallah ama umudum azalmaya başladı. Bazen belki de benim gibi biri yoktur diyorum. Ya da varsa da o kadar az ki bana nasıl denk gelecek diye düşünüyorum
- 7 ay
Ben de bulamıyorum kendim gibini umudum yok kimse ilişki yapmaya değer gelmiyor
Soran7 ayBen de öyle düşünüyorum işte
- 7 ay
Neyse hayırlısı olsun
Soran7 ayUmudum az ama yok diyemem çünkü Muslumanim ve Allah Müslümanlara umutsuzluğu yasaklıyor
- 7 ay
Umutsuz durumlar yoktur umutsuz insanlar vardır di mi
Soran7 ayKesinlikle...
Soran7 ayBaktım da söylediklerinle paylaşımların birbirini pek tutmuyor sanki
- 7 ay
Dediğim gibi yapmam ben yapan da umrumda değil tutmuyor bu yüzden olabilir
Soran7 ayYapmadığın şeyleri neden söylüyorsun öyleyse
- 7 ay
Yaparım demiyorum ne yaparsan yap diyorum artık saldım ters bir şey yazınca ben suçlu oluyorum
- 7 ay
İnsanlarla uğraşmayı sevmiyorum
Soran7 ayDiyorum ki burada zina yapmam diyorsun ama paylaşımlarına bakınca çok da umrumda gibi gözükmüyor
- 7 ay
Ben şahsen yapmam yapan da umrumda olmaz demek istediğim bu
- 7 ay
Anlamadığin bir yer varsa sor
Soran7 ayDediklerimi okumuyorsun belli ki
- 7 ay
Okuyorum zina yapmam dediğim gibi şahsen
Soran7 ayGöz zinasi zina sayılmıyor mu
- 7 ay
Mümkün olduğunca yapmam
Soran7 ayPaylaşımlarına hiç bakmıyorsun galiba
- 7 ay
İki tane paylasim var biri kıvırcık saçlar ile ilgili biri de bir oyuncu kıvırcık saç insanda hoş duruyor o oyuncuyu da takip ediyorum sadece bu kadar
- 7 ay
Yani ikiyüzlülük yapsam bunun tonla yolu var gizli gizli yazarim
Soran7 ayPeki
Gizli Üye(18-24)7 ayGüçlü değil. Günahları anlamıyorum hem bu hisle dolduruyor tanri hemde günah islememizi istiyor
012 Yorumla
Soran7 ayAllah evlen öyle yap diyor sana
Soran7 ayHiç yapma demiyorum
Soran7 ayDemiyor**
Cevap sahibi7 ayEvlenmek istemiyorum ben sıkılırım o kişiden sürekli evlenip bosanicam evlenmek saçma zaten neye yarıyor çocukta istemiyorum
Soran7 ayYazık sama üzüldüm gerçekten. 1 kişiye sevgi ve sadakatle bağlı kalmanın huzurunu anlayamicaksin
Cevap sahibi7 ayHiçte huzurlu değil sanki evlenecegim kişi yolda gördüğü kadına düşmeyecek iç gecirmeyecek valla evlilik saçma
Soran7 ayÖyle olmayan biriyle evlenmek lazım işte. Ama sen o kulvarda olmadığın için öyle bir erkek sana layık değil zaten
Soran7 ayDaha doğrusu sen öyle birine layık degilsin
Cevap sahibi7 ayAhahh inşallah sana da çok havalaniyorsun bozul biri nasip olur SLK şey
Cevap sahibi7 ayÖyle olmayan biri de ilgimi çekmiyor SLK gibi oluyor beceriksiz güçsüz
Cevap sahibi7 ayAllah allah bak sen
Soran7 ayAy sen bozuk olunca herkese bozuk biri denk gelsin istiyosun belli ki ama içi boş ve kötü niyetlilerin bedduası kabul olmuyor seni zavallı :)
bir yere kadar evet ama sonsuza kadar değil
06 Yorumla
Soran7 aySonsuza kadar beklemen gerekmiyor zaten evlenene kadar
Soran7 ayİyi
Soran7 ayBen zaten koruyorum kendimi
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
7 ayKısmen
03 Yorumla
Soran7 ayNasıl kısmen
- 7 ay
%100 sakınıyorum diyemem
Soran7 ayZinayı ya yapmışsındır ya yapmamissindir
Gizli Üye(45 üstü)7 ayÇok şükür güçlü
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayEvet.
10 Yorumla
7 ayEvet hiç ilgim yok
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
7 ayGüçlü
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Evet
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayDaima
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayHayır değil 🤦
00 YorumlaSanmıyorum🤦🏻♂️
01 Yorumla
Soran7 ayNeden işte yaa neden yani
7 ayHayır
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer