• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bir erkek günde sadece 1 saat yazıyorsa sizce yeterli mi?

deryadayan
deryadayan Takip Et
Xper 1 Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
912
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
7 ay
Anladım
Bir erkek günde sadece 1 saat yazıyorsa sizce yeterli mi?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
21 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Bende bir zamanlar böyle bir oğlanla konuşmuştum uzak mesafeydi buna rağmen ona tutulmuştum ama herif günde toplasan 20 dakika anca yazıyordu veya arıyordu hep alttan alırdım akşama kadar çalıştığı için neyse git gide anladım ki normal değil kendi kankası bile dedi bana benim arkadaşım seni sevseydi şu an ben değil o yanında olurdu diye orada uyandım sayılır en son öğrendim ki başka biri varmış hahahaha hem aldatıldım hem yarı yolda bırakıldım hem enayi yerine koydular beni ondan beri hiç bir erkeğe inanasım gelmiyor

    2
    2 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Geçmiş olsun canım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Sağol canım

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay

    Aynısını ben de yaşamıştım bana hep çok az yazıyordu En fazla 20 dakika yarım saat konuşuyorduk bazen hiç yazmadığı oluyordur hep anlayış gösterdim kötü düşünmek istemedim müsait değildir diye diye avutuyordum kendimi sonra gördüm ki sadece bana böyleymiş herkese zamanı varmış bana gelince işleri oluyor yoğun oluyor sevdiğim için yine bırakmadım sonra kendisi terk etti benim düştüğüm hataya düşme derim seven insan sıkılmaz sevdiği insanada hep zamanı olur hep konuşmak ister boşuna zamanını harcama bence

    6
    1 Yorumla
    • Engin0655
      Engin0655
      7 ay

      Net.. ve kesinlikle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    7 ay

    Sence yeterli ise bizce de yeterli🤣

    2
    0 Yorumla
  • seanfey u
    seanfey Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Bir erkek günde bir saat yazıyorsa duruma göre değişir ama bence çok az da değil çok fazla da. Yoğun biriyse o bir saatte gerçekten seninle ilgileniyorsa yeterli olabilir. Ama o bir saatte bile soğuk ilgisiz davranıyorsa o zaman az gelir tabii. Kısacası yazışma süresi değil nasıl davrandığı önemli. Gerçekten seninle konuşmak istiyor mu yoksa mecburiyetten mi yazıyor esas fark orada.

    3
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
7 ay
  • Bu tamamen senin beklentine ve ilişki dinamiğinize bağlı bir durum 😊. Eğer ikinizin de yoğun bir hayatı varsa ve o bir saatlik yazışma içinde güzel iletişim kurabiliyorsanız yeterli olabilir. Ama daha fazla ilgi, daha fazla paylaşım istiyorsan bunu onunla açıkça konuşmalısın. Herkesin sevgisini gösterme şekli farklıdır, bunu unutma ❤️. Belki o, sevgisini başka şekillerde ifade ediyordur. İyi bir iletişimle bu durumu kolayca çözebilirsiniz! 🌸

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

75

Cevap

82

Cevap

  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    7 gü
    Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Hayır normal değil , çünkü sevmek zaman ayırmaktir , günde bir saat yazıp ortada yoksa o sevgiden şüphe ederim bahaneler sevmeyen insanlar içindir

    0
    0 Yorumla
  • orkidemsi
    orkidemsi Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 101%
    7 ay

    Senin ilgi ihtiyacına göre değişir. Benim için yeterli değil mesela. O ne öyle, al bununla idare et der gibi ilgi kırıntısı veriyor. İlginin azıyla idare edilmez. Gerçekten değer veren insan daha çok vakit ayırır, bu demek değil ki her an mesaj atsın, arasın. Ama meşgul olduğunda bile ‘aklımdasın’ yazacak vakti var her insanın. Kimse kimseyi kandırmasın bu konuda. Yazmıyorsa yazmak istemediğindendir

    4
    0 Yorumla
  • mrozdal
    mrozdal Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 74%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 691 cevap paylaştı.

    Kişiliğine göre değişir. Sevgisini nasıl gösterdiğine göre değişir. Bana göre yetersiz ben sevdiğimi onunla konuşarak onunla vakit geçirerek onunla yazışarak geçirmek isterim ve müsaitliğim olmasa bile vakit yaratıp yine konuşurum. Önceden bir sevdiğimle 2-3 hatta bazen 4 saate kadar konuşuyorduk veya yazışıyorduk.

    1
    0 Yorumla
  • FotoModel
    FotoModel Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 96%
    7 ay

    Zaten her dakika her an yazan ya adam, ya çok boş vakti vardır. Vizyonu olan insan her dakika her saat yazmaz. Sabah günaydın ve iyi dilekler mesajı, gün içerisinde günün nasıl geçiyor? nasılsın kapsamıında biraz mesajlaşma, ve akşamleyin de günün nasıl geçti tarzında ve dozunda mesajlaşma iyidir. Her dakika her an yazışırsan don ile g** gibi olur insan.

    2
    0 Yorumla
  • Tatlı_nur
    Tatlı_nur Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    7 ay

    Başıma gelmıstı günde iki defa aradı aradığında kızıyordu işim var dıyordu bende tamam dıyip tersledım böyle gıttı sonra 1 hafta sürdü konusmayı sona erdırdık daha sonra pişman oldu sonra slk gibi yalvarfı yakardı dıye afettım gene aynı davranışı yaptı

    2
    1 Yorumla
    • Tatlı_nur
      Tatlı_nur
      7 ay

      Megerseö baska kız varmız konstugu evlilik teklıfı etmıs olmalı yüzük vardı sarılmıslar profılde 1 /2 hafta içinde yani baskası var ki öyle yapıyolar

      Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Aramayan erkek bence sevmiyordur. 1 saat yazan erkek de sevmiyordur. Seven adam işi arasında vakit yaratıyor , sevmeyen adamın bahanesi çoktur. Tecrübeyle sabit. 🌸💟

    5
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Bir kadın bir erkeğin önceliği olma niyeti taşıyorsa ona göre birini hayatına kabul etmesi gerektiğini düşünüyor.
    Size karşı sergilenen tavır ve hareket yeterli değil ise o zaman karşınızdaki kişi size göre değil.
    Bu değiştirmek için yapılacağınız şey ters tepmesi muhtemel.
    Değişmesi muhtemel bir canlı değil , erkek.

    1
    0 Yorumla
  • Nsimay
    Nsimay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    7 ay

    Bence o arkadaşa fazla güvenip kapılmamalısın işi zor veya sıkı olsa bile gün içinde sana 10 saniye ayırıp yazabilir nerden konuştuğunuzu bilmiyorum ama yani insan istedimi her şekilde konuşabilir yazabilir ya seninle gizli saklı görüşüyor ya da dalgasında gibi benim düşüncen

    1
    0 Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Değişir. Boş, beleş bi tipse ki zaten onunla muhatap bile olma derim. Bu tip 1 saat yazıyorsa sıkıntı. Aman diykat. Ama çalışan ve cidden vakti olmayansa olabilir. Lakin boş boş "günaydın, iyi geceler" cart curt değil. Adam akıllı dolu dolu yazıyorsa cidden okey olur o

    0
    0 Yorumla
  • YoğurtluCikolataa
    YoğurtluCikolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı.

    Niye bunla kendinizi avutuyosunuz kızlaaarrr😀 erkek dediğin gidişata yön verir, müsait zaman yaratır, arar sorar ki zaten 🤷‍♀️ 1 saat yazacak erkek anasıyla bi zahmet güne gitsin

    3
    0 Yorumla
  • kimsesizqwer
    kimsesizqwer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay

    Sevgili iseniz yetmez ama normal arkadas ise fazla bile

    1
    3 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Peki teşekkürler

      Yorumla
    • kimsesizqwer
      kimsesizqwer
      7 ay

      Rica ederim sevgilin mi cocuk arkadasin mi

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Sevgilim

      Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    7 ay

    Siz gün içindeki toplam yazma zamanı mı hesapladınız anlamadım. sevgili iseniz gün içinde zaman zaman konuşursunuz, Herkes birbirine vakit ayırır. ne kadar yoğun olsa da mesaj atar. Bu kadar basit :)

    0
    4 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      O sadece 22.00 sonra yazıyor

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Sorunda orada gün içinde hiç yazmıyor

      Yorumla
    • Silhouettee
      Silhouettee
      7 ay

      Tamam gün içinde yazmıyorsa Siz de konuşursunuz olmuyorsa da bitirirsiniz Siz bu dünyaya birilerinin derdini çekmek için gelmediniz iletişim kurmuyorsa yazmıyorsa aramıyorsa ona göre bir yol çizersiniz

      Yorumla
    • Silhouettee
      Silhouettee
      7 ay

      Yani bitirirsiniz dedim ama bu benim haddim değil bunun kararını verecek olan sizsiniz ama ben böyle bir ilişkide gün içinde yazmayan birinin benimle ilgilenmediğini önem vermediğini düşünür ona göre kendimi ayarlarım ve yol veririm

      Yorumla
  • Pilotöğrencisi
    Pilotöğrencisi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    7 ay

    Kendimden biliyorum, fazla konuşup fazla yazınca insanın canı sıkılıyor en az 1.2 saat yeterli fazla olunca soğuyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • curlythium
    curlythium Takip Et
    Xper 5 Yaş: 18 , eic 100%
    7 ay

    Eğer yoğun bir işte çalışıyorsa normaldir. Tabii yeri gelince en azından haftada bir iki kere yüz yüze de görüşüyorsanız çünkü başka türlü ilişki yürümez

    2
    0 Yorumla
  • YalnızKadınnn06
    YalnızKadınnn06 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    7 ay

    Ne bu devlet dairesi falan mı a^^m***k her şeyin bi vakti saati mi var insan konuşmak isteyince arar istediği zaman konuşur sende bunu kabul edecek kadar m@l olma randevu sistemiyle ilişki yaşayın olmazsa ne m@l insanlar var a@@q.

    0
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Aşık değilsem yeterlidir ya. Öyle bağlanma, konuşmak isteme falan huyum yok. Sevdiğime doyamıyorum ya 1 saat yetmezz "yoğun bir döneminde değilse". Süreklii sürekliii konuşmak, sesini duymak isterim.. süllllükk gibi yapışırım aiqjjwjajajajaja

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Gören de kocası zannederler onun da kendi hayatı var sana kendini adayacak değil herşeyi ondan bekleyemezsin de

    2
    0 Yorumla
  • Merops
    Merops Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    4 ay
    Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı.

    Süre tek başına bir şey ifade etmez, mesele o bir saatin gerçekten ilgili ve tutarlı olup olmadığıdır. İlgi saatle değil, hissettirdiği değerle ölçülür.

    0
    0 Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.

    Ömrümde bir kez olsun kim bana ne kadar süre yazmış diye bakmamışım onu fark ettim. Garip kafalar… Duruma göre değişir.

    1
    0 Yorumla
  • Coffeewomen
    Coffeewomen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    7 ay

    Yoğun işte çalışıyor olabilir. Yoğunluk veya müsait olmadığını belirtebilir. İlgi göstermiyorsa başkasına ilgi gösteriyor olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    7 24 saat yazıp 1 ay sonrada sıkılıp gideni de gördüm

    1
    4 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Genelde 11.00 gelip 1saat konuşup gidiyor

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Gün içi hiç mi merak etmez

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      7 ay

      Demeki kullanıyor

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Sanırım

      Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Ama gun icinde bir cok sey oluyor ve anlatmak istiyorsun ama o yok? Yeterli degil

    1
    1 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Değil mi

      Yorumla
  • kitabinicindekikiz
    kitabinicindekikiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    7 ay

    1 saat yazıyorsa hiç zahmet etmesin ya ne gerek var ki

    2
    0 Yorumla
  • Normal483
    Normal483 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    7 ay

    Yetersiz bile değil, yok, o derece yani yok derecesinde

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    7 ay

    İlişki yeniyse normal ama bence mesajda sadece konuşan erkek gerçekten tanımak istemiyordur.

    2
    0 Yorumla
  • AHMET5800
    AHMET5800 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çok bile yeterli ( seni sevmediğini belli etmesi için yeterli )
    8 saat uyku senden daha önemli
    Tuvalet toplamı zaten yarım saat

    0
    0 Yorumla
  • Kiangs23
    Kiangs23 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay

    bu bence ilişkinin boyutuna , süresine ve kişiye göre değişir. bazen gün içerinde 10 dakika bile yeter ama kimine 5 saat bile yetmez.

    0
    0 Yorumla
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    7 ay

    Aslında kimine göre yeterli olur kimine göre yeterli olmaz duruma göre değerlendirmek lazım ama iletişimin çok daha az olması normal değil

    0
    0 Yorumla
  • Bioluminesans
    Bioluminesans Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı.

    Vıcık vıcık olmaya gerek yok bence fazla abartmamak gerek.

    0
    6 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Gün içi hiç yazmıyor

      Yorumla
    • Bioluminesans
      Bioluminesans
      7 ay

      Ben de işime gücüme bakıyorum, yazmıyorum. Önemli bişey olursa telefonum açık sonuçta.

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Yani

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      22.00 sonra mı yazıyorsun

      Yorumla
    • Bioluminesans
      Bioluminesans
      7 ay

      Genelde 21 den sonra

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Anladım

      Yorumla
  • northernlightsBack
    northernlightsBack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 98%
    7 ay

    Dayan Derya, bir saat samimi yazıyorsa yeterli. 10 saat yapmacık yazsa daha mı iyiydi?

    0
    4 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Haklısın ama ilerleyen günlerde numaranı verecen mi dedim hayır diyor

      Yorumla
    • northernlightsBack
      northernlightsBack
      7 ay

      boş ver o zaman. Daha önünde çok fırsatlar olur.

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Peki

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Teşekkürler

      Yorumla
  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 464 cevap paylaştı.

    kaç saat olsun istiyosun abla kurban olayım ne yazacak çocuk o kadar süre hayat hikayesini mi?

    0
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Saat 8 ile 12 arası yazmayan sözde bekar insancıkları istisnasız engelleyen ben 🫡

    1
    0 Yorumla
  • Evelynyilmaz
    Evelynyilmaz Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.

    Yetmez. Seven konuşmak görüşmek haberdar olmak ister.

    1
    0 Yorumla
  • qüneşinsahibi
    qüneşinsahibi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 414 cevap paylaştı.

    Muhatap olmam öyle biriyle.
    Canı istedgnde yazio canı istemedgnde yazmio

    1
    0 Yorumla
  • İzmirin-BeyEfendisi
    İzmirin-BeyEfendisi Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Geri kalan saatler başkasına yazıyor ve sıra daha gelmiyor demektir

    0
    0 Yorumla
  • 00Zorbey00
    00Zorbey00 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 778 cevap paylaştı.

    Mesela ben yazmayı sevmem sesli ya da görüntülü ararım

    0
    0 Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Değil seven erkek yazmadan 1 dakika duramaz

    0
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı.

    Tabiki değil. Günde 1 saat konuşmayla ilişki mi olur

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bazen kafamız öyle karışıyor ki o bile fazla geliyor

    0
    0 Yorumla
  • kalp-komutanı
    kalp-komutanı Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yij daha neler sakami bu. Ben havada karada yerde gokte yqzarim.

    0
    0 Yorumla
  • Sewihh
    Sewihh Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    7 ay

    bence yetersiz yazmak yerine sesli konuşmak daha etkili bence hemde daha samimi oluyor her gün her şey hakkında konuşmak zor ortak bi hobi bulmak çok daha etkili ve o hobi hakkında konuşmak daha eylenceli olur bence

    0
    3 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Sesli müsait olamıyor ailesi varmış

      Yorumla
    • Sewihh
      Sewihh
      7 ay

      ya olabilri ama konusmak isteyen elbet konuşur 24 saat ayilesi ilemi

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Aslında köyde yaşıyor köyde sürekli düzenli iş olacağını sanmıyorum 22.00 kadar

      Yorumla
  • Hüseyin46050
    Hüseyin46050 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 96%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı.

    Ona bile gerek yok hiç konuşmayın sadece kalpler bir olsun

    0
    0 Yorumla
  • AŞK--ADAMI92
    AŞK--ADAMI92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    7 ay

    Çalışıyorsa veya okuyorsa müsait olduğu duruma bağlı. Bazıları için ne kadar çok yakın olursa o kadar iyi olur.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Valla ben 20 saat konuştuk fazla ilgi tez ayrılık getirdi. Siz kızların ayağınız yogg

    0
    13 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Hala hala

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Buda hiç yazmıyor ayrılsam yine biz kızlar suçlu oluruz

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      7 ay

      Düzgün kızlar seçin sizde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Düzgün mü? Yamuk mu dugu baştan belli oluyor mu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Olduğu *

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      7 ay

      Oluyor bir kadının giyiminden duruşundan bile belli oluyor ama bu tip kadınlar size çekici gelmediği için görmezsiniz onları bile

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Uzak mesafeydi duruşunu giyimine pek göremedim fotoğraf atmak istemiyordu o yüzden
      Çekici gelmeyen mi? Bukadar netseniz sizi Bi görelim hanımefendi

      Yorumla
    • günes121212
      günes121212
      7 ay

      Sırf bir iki fotoğraf atmadı diye ayrılmak nedir olgun erkek adam olmadığın buradan belli kız iyi ki kurtulmuş senden ve evet çoğu erkek iyi ve düzgün kızları sevmiyor gözüne çekici gelmediği için senide o kategoriye alabiliriz sonuçta sırf bir fotoğraf için sevgilinden ayrılmışsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      canım misin sen fotoğraf atmadi diye ayrılmadık ulan lafı g*tunden anlamakta ustunuze yok nerde idiy*t var bura

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Sen demedin mi bir kadına giyiminden duruşundan bile belli olur diye Ben de sana onu diyorum zaten göremediğim için fotoğraf atmadığı için göremediğim için diyorum zaten çekici olduğunu göremedik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      @deryadayan Senden rica ediyorum Benim cevabımı siler misin bu kişiyle muhattap olmak istemiyorum

      Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      7 ay

      Bekliyorum yorumumu sil lütfen

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    7 ay

    Kıymet görecek aranacak ilgi duyulacak erkektir. Çok doğru yapıyor 😄

    0
    1 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Hala hala

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    7 ay

    Neyi anladınız?

    1saat mesaj yazmak çok büyük süre.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    7 ay

    Bu soru sana bağlı aslinda sana yeterliyse yeterli?

    1
    0 Yorumla
  • hytmnaskinerdesin
    hytmnaskinerdesin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    7 ay

    Gün içinde sürekli yazıyor mu? Akşamları seni arayıp konuşuyor mu? Buluşuyor musunuz? Yani bu açığı kapatıyor mu? Tüm bunlar önemli.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    7 ay

    Konuştuğu vardır

    1er saatten 10 kişi 10 saat

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    7 ay

    Ara ara yazmıyor mu yoksa sadece 1 saat aralığında mı yazıyor

    0
    0 Yorumla
  • aynurddd
    aynurddd Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    7 ay

    Bence değil o ne öyle hiç yazmasın gerek yok o zamn

    2
    0 Yorumla
  • morgandexter
    morgandexter Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    7 ay

    Bu erkekle yakınlıpına bağlı eğer sevgilin falansa bence yetmez ben normal kız arkadaşlarımla bile 2 saat konuşuyorumdur

    0
    0 Yorumla
  • Kullanmaklavuzu
    Kullanmaklavuzu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    7 ay

    kız arkadaşımla sohbet edemiyorum maalesef bana yazsan anlatsam olur mu sonra yazmıcam zaten benimde kız arkadışım aşırı ortak yanlarımız var

    0
    0 Yorumla
  • _saçma_sapan_adam_
    _saçma_sapan_adam_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    7 ay

    Günde bı saatini sana ayırmak mi. Allah çağırıyor kimse oralı değil senin için 1 saat harcayan erkek mi. Kendinizi ne saniyosunuz

    0
    0 Yorumla
  • Bamsıbeyregınbalyozu
    Bamsıbeyregınbalyozu Takip Et
    Xper 1 Yaş: 107
    7 ay

    Günün 23 saati çalışıyorsa ve uyumuyorsa ok yoksa değil kes biletini yolla

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yetmez burada aldatma var net

    1
    0 Yorumla
  • Olmadıolduramadık
    Olmadıolduramadık Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    onu da yapmasın 1 saat ne

    1
    0 Yorumla
  • Mehmet1Oğuzhan
    Mehmet1Oğuzhan Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    7 ay

    Sende istediğin kadar yazan erkek bul hyhx

    1
    0 Yorumla
  • Frankie34
    Frankie34 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 90%
    7 ay
    Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı.

    Çok fazla ilgilenmesin bunalırsın öyle söyle

    1
    0 Yorumla
  • Okerasude
    Okerasude Takip Et
    Bilge Yaş: 52 , eic 98%
    7 ay

    Bence değil

    2
    1 Yorumla
    • deryadayan
      deryadayan
      7 ay

      Değil mi

      Yorumla
  • Devamını Gör (97)
Devamını Gör(142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir erkek günde sadece 1 saat yazıyorsa sizce yeterli mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bir erkeğin 4 5 saat yazmaması normal mi? 12 cevap verildi
2 saat boyunca yazmayan erkek? 10 cevap verildi
Bi erkek neden 2 3 saate bir yazar? 7 cevap verildi
3-4 saatte bir yazan erkeğin amacı? 5 cevap verildi
12 saat yazmayan erkekten olur mu? 15 cevap verildi
2 saatir yazmayan erko? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨