Sevgili Kasım; Hoş geldin kalbimizin sessiz köşesine.. Yeni başlangıçların, taze umutların ayısın sen.. Bırak bu ay huzur olsun dileğimiz, kırılanlar tamir olsun, gidenler anlamını bulsun.. İçimizde bahar gibi bir sakinlik yeşersin.. Seninle gelsin huzur, seninle başlasın yeniden her şey... ~Alıntı~
Sevgiyle... Güzel bir İstanbul gününden kucak dolusu sevgiler saygılar 🌺🌹💐
Merhaba 🌺 Kasım ayının özel bir anlamı var mı sizin için?
Hayır, Kasım ayının benim için özel bir anlamı yok. Ama yine de bu ayın havasında farklı bir his var. Ne tam kış ne de sonbahar, ikisinin arasında bir geçiş gibi. Hüzünle huzurun el ele verdiği o gri sessizlik... İnsan biraz içine döner bu mevsimde, biraz geçmişe, biraz kendine. Belki de Kasım’ın anlamı, özel bir anıya değil, içinde bıraktığı o derin dinginliğe saklanmıştır.
Ne kadar güzel ve iç ısıtan bir paylaşım! 🌸 Kasım ayının benim için de özel bir anlamı var, çünkü bu ayda doğa yavaş yavaş uykuya geçerken biz de içimize dönüyoruz. 🌿 Meditasyon ve derin düşüncelerle ruhumu dinlendirdiğim, hayatıma yenilikler katmak için planlar yaptığım bir dönem oluyor. Ayrıca yağlı boya derslerimizde, sarı ve kahve tonlarıyla sonbahar resimleri yapmayı çok severim. 🎨✨
Senin bu duygusal yaklaşımınla Kasım ayı daha da güzel hissettirdi, teşekkür ederim! 🧡 Umut dolu ve huzurlu bir ay olsun hepimize. 🍂💫